To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
autostarogard.pl
Automobil Klub Starogard

Elektryka i elektronika - Zawysokie napiecia

Barley - Śro Lut 15, 2012 16:20
Temat postu: Zawysokie napiecia
Po sczytaniu bledow z Vectry komputer pokazal mi ze mam za wyskie napiecia na przeplywomierzu, czujniku temp. powietrza zasysanego i sondzie lambda. Co by moglo by byc tego przyczyna? Przez to samochod traci moc, gasnie i pali duzo wiecej.
Karol - Śro Lut 15, 2012 16:23

Mi przychodzi na myśl regulator napięcia... Ale może się mylę...
MICHAŁ - Śro Lut 15, 2012 18:32

oj karol mylisz sie ale nie wszystko trzeba wiedzieć :razz:
kolego w oplu jak sie czyta błedy i pokazuje za wysokie napiecie to oznacza ze masz gdzies w tym obwodzie przerwe. spr pod osłonkami gumowimi w kostkach czy kabelki sie nie połamały i czy styki są czyste bez korozji i wgl . a z koleji jak pokarze ci ze napiecie jest za niskie swiadczy to ze masz gdzieś zwarcie z masą. pozdrawiam i powodzenia w poszukiwaniu usterki .

Karol - Śro Lut 15, 2012 18:39

No dlatego dopisałem to co dopisałem :P
Artur - Śro Lut 15, 2012 21:34

wszystko masz na tym forum , zarejestruj sie , znajdziesz tam odpowiedzi na twoje pytania :


http://www.forum.vectra-u...do=finduser&u=0

Barley - Śro Lut 15, 2012 23:03

A czy powodem tych błędów mógłby być dziurawy kolektor wydechowy i powodowane przez niego złe odczyty z sondy?
MICHAŁ - Śro Lut 15, 2012 23:08

jak najbardziej to mogła być przyczyna. bo jak w innym dziale pisał conpress zczytywanie błedów domowym sposobem daje nie wielki pogląd na to co jest uszkodzone i czasem nie domaga zupełnie co innego niż pokazuje komp. ale z drugiej strony bynajmniej u mnie jak pokazywało za wysokie napiecie to zawsze jakiś kabelek wymagał naprawy :razz:
Artur - Śro Lut 15, 2012 23:15

spaliny mogly uciekać lub mieszały sie z świeżym powietrzem. Sonda Lambda mogła wykrywać dziwny skład spalin, próbowała dostosować dawke paliwa do "normy", przez co np. dawkowała wiecej paliwa, nieproporcjonalnie do powietrza i lipa. w tym przypadku to raczej kabelek niekoniecznie
Huragan - Śro Lut 15, 2012 23:32

za wysokie napiecie przepływki czy czujnika temp nijak ma sie z dziurawym kolektorem czy wydechem,wiec wasza dziagnoza o kant d... rozbić . zaczał bym, od sprawdzenia masy -moze cos przysniedziało.
Barley - Śro Lut 15, 2012 23:54

W weekend będzie czas to posprawdzam wszystkie wtyczki i kable. Mam nadzieje że to tylko jakiś pierdół będzie
Artur - Czw Lut 16, 2012 01:46

Huragan napisał/a:
za wysokie napiecie przepływki czy czujnika temp nijak ma sie z dziurawym kolektorem czy wydechem,wiec wasza dziagnoza o kant d... rozbić . zaczał bym, od sprawdzenia masy -moze cos przysniedziało.


nie chodziło mi o zbyt wysokie napiecie ktore dochodzi tylko złe odczyty z sondy których powodem mogą być owe błedy, a czy kable zasniedziałe , rdza , urwana masa pisałem już we wcześnieszym poście gdzie barley pisał z zapytaniem czemu nie moze zczytac bledow ze sterownika , wiec zaczal bym od czytania

Barley - Sob Lut 18, 2012 18:55

Sprawdzałem dziś styczki, masę i ściski od przewodu dolotowego. Brak jakiejkolwiek poprawy. Później rozłączyłem przepływkę by sprawdzić jak pojedzie bez niej, odpalił ale przy próbie ruszenia zgasł. Wcześniej dało się jechać z rozłączonym przepływomierzem.
MICHAŁ - Sob Lut 18, 2012 22:11

ja juz sie w temacie nie wypowiadam bo tu sa tacy co rozumy pozjadali :evil:
Barley - Sob Lut 18, 2012 22:16

W tygodniu może uda się wymienić uszczelkę od kolektora wydechowego, jeżeli to nie da poprawy to chyba przepływka mi wtedy zostaje
Barley - Nie Lut 19, 2012 19:16

Na forum Vectra Unlimited dostałem poradę w sprawie mojego problemu. Brzmi ona "szykuj kasę na części"


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group