Elektryka i elektronika - Zawysokie napiecia
Lincoln - Nie Lut 19, 2012 23:53
Według Opla najczestszą przyczyną zbyt wysokiego napięcia na przepływce jest uszkodzenie okablowania tego elementu.
Barley - Śro Lut 22, 2012 19:47
Samochodem to już się nie chce jeździć nawet. Dopóki silnik się dobrze nie nagrzeje to jest tragedia. Chyba zaryzykuje i kupię nowy przepływomierz i czujnik temp. pow zasysanego
MICHAŁ - Śro Lut 22, 2012 22:12
może najpierw podmień sie z kimś na przepływke bo po co odrazu kupywać jak to nie bedzie to
Lincoln - Czw Lut 23, 2012 09:11
Jak nie chce jeździć zanim się rozgrzeje wskazuje na czujnik temp wody, na dobrym interfejsie jest to do sprawdzenia. Jak bedziesz w STG daj znać, można obadać.
Barley - Czw Lut 23, 2012 19:40
Jedyny czujnik temperatury który wskazał program to czujnik temp. powietrza zasysanego.
Było to sprawdzane programem do opla na kablach do opla
Barley - Czw Lut 23, 2012 23:48
A co do wizyty w Stg to najwygodniej będzie się umówić
Lincoln - Czw Lut 23, 2012 23:59
Owszem, ale nie mowie o czytaniu błędów tylko o sprawdzaniu czujników w czasie rzeczywistym.
Barley - Pią Lut 24, 2012 00:02
błędy mam sprawdzone. Głównie by mnie interesowało sprawdzenie parametrów
Lincoln - Pią Lut 24, 2012 00:13
Przecież wlaśnie o tym napisałem
Barley - Pią Lut 24, 2012 00:15
Najlepsze jest to że może to być pierdół jak albo kosztowna rzecz
Barley - Pią Lut 24, 2012 01:18
W okolicach nie mogę znaleźć nikogo z znajomych kto był miał silnik x20xev by zamienić na chwilę przepływkę
Barley - Sob Lut 25, 2012 03:06
Zmiana czujnika temperatury powietrza zasysanego nic nie dała
Barley - Wto Lut 28, 2012 01:13
Ponownie rozłączyłem przepływomierz. Na początku było ciężko ale z czasem silnik to przetrawił i zaczął współpracować bez przepływki. Zaniki mocy znikły. Parę razy tylko zgasł przy dojeżdżaniu do skrzyżowania i raz zawiesił się na 2500 obrotów. Na 99,9% winowajca jest znany
Barley - Sob Mar 10, 2012 14:06
Temat błędów i mulenia został rozwiązany. Dzięki koledze z forum wyszło na jaw że głównym winowajcom była umierająca sonda lambda. Wymieniłem sondę i przepływkę która nie była oryginalna. Części wprawdzie używane ale Siemensa. Po ich wymianie jest git
Lincoln - Nie Mar 11, 2012 12:10
Ciesze się bardzo, że autko chodzi lepiej, mam też nadzieje, że spalanie sie ustabilizuje!
|
|
|