To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
autostarogard.pl
Automobil Klub Starogard

Zakup kontrolowany - VW TRANSPORTER T5 1.9 TDI

Fery - Śro Wrz 04, 2013 22:59
Temat postu: VW TRANSPORTER T5 1.9 TDI
Mam zamiar kupić Transportera T5 rok 2004 o poj. 1.9 TDI o mocy 90 KM Jest to doka sześcio osobowa z paką o plandekowaną i moje pytanie na co zwrócić szczególną uwagę abym już nie musiał w niego wkładać. Jak sprawują się silniki o w/w jednosce dodam jeszcze że ma przebieg 280 tyś/km. W nocy z czwartku na piątek mam zamiar jechać oglądnąć busa do Szczecina
Proszę o konkretne odpowiedzi

Artur - Śro Wrz 04, 2013 23:24

wez kompa albo kogos z, i zdiagnozuj na miejscu, chiciaz przy tym przebiegu nic nie powinno sie dziac
Krzysztof - Śro Wrz 04, 2013 23:47

jeżeli przebieg jest prawdziwy, to sadzę, że bez problemowo będzie się sprawować.
conpress - Czw Wrz 05, 2013 00:00

:neutral: na pewno można w T5 zapomnieć o legendarnej trwałości i niezniszczalności T4.. 1.9 znany motor, 2.5 z jednym garnkiem więcej by pewno nie zaszkodził, co najwyżej pomógł..

PD motor jest OK.. oszczędny, w miarę tani w naprawach.. w porównaniu do innych wynalazków.. ma się rozumieć.. warto zwrócić uwagę na jakiej oliwie jeździł i czy dwumas się nie odzywa.. (aź calkiem tani nie jest)

warto zwrócić uwagę na wszelkie niefabryczne spawy mogące świadczyć o wspawywaniu nowych podłużnic, ćwiartek.. na rozdzielnie pod skrzynką akumulatora czy nie ma wilgoci.. bo elektronika odgrywa tu ważną rolę.. a wilgoć wiadomo...

zawias zawsze można naprawić.. hamulce wymienić... wszystko kwestią ceny..

no i ogólnie.. by wszystko co ma działać działało... :mrgreen:

Fery - Czw Wrz 05, 2013 00:15

podobno nie walony, serwisowany do 200 tyś. Zawias cały zrobiony łącznie z amorkami, łożyskami ma na to FV na kwotę 4 tyś.
Głównnie chodzi mi o silnik i skrzynie jaka jest żywotność, na szczęście PDF-a nie ma

conpress - Czw Wrz 05, 2013 00:43

na pewno nie zrobi bezproblemowo tyle co T4 1.9 2.4 .. będzie to też mniej niż stare 2.5 tdi.. no może i zrobi tyle.. ale będzie to odpowiedni więcej kosztowało..

dwa.. 5ty bieg w T5 to bolączka.. zacierają się łożyska.. mielą tryby.. jakby z plasteliny były.. naprawa to ok. 2 tyś na nowych gratach, jeśli tylko zesrała się sama piątka..

przegubów już też trochę do T5 sprzedałem.. sens ma tylko Lobro.. reszta nie dociąga pół roku eksploatacji..

(w Gregortransie nie byli zbyt zachwyceni następcą T4 czyli T5.. poszli w renówki i siostrzane ople..)

broj83 - Czw Wrz 05, 2013 01:24

Mam T4 2,5 tdi R5 doka z tym autem zero problemów, a w T5 tak jak conpress, wspomniał dwumas i skrzynia w firmie Star-Wik w stg kupili 3 nowe T5 i wszystkie już miały problem ze skrzynią :?
Huragan - Czw Wrz 05, 2013 11:43

t5 to nic mądrego -wszyscy na to narzekaja ,awaryjne auto-wielu ludzi sie na tym przejechało- i kupowali znów t4 -jednak cena ładnego t4 nie jest niska . Osobiście bym nie kupił
Karol - Czw Wrz 05, 2013 14:42

Ferry zapytaj w Budmarze o T5, to Ci powiedzą co nieco... Z tym, że oni mają 2.5TDI. Ceny części niskie nie są do tego. Moim zdaniem lepiej poszukać zdrowego T4 2.5TDI 102KM, niż pchać się w T5.
tuptus - Czw Wrz 05, 2013 20:56

u ojca w pracy też jest T5 (tylko cholera nie pamiętam jaki motor...) i też narzekają.
nie lepiej poszukać T4 z ostatnich roczników? zwłaszcza że to ma być zapewne auto do pracy a chyba Ty tym nie będziesz jeździć tylko pracownik, więc wiesz :P

Fery - Pią Wrz 06, 2013 00:03

Karol napisał/a:
Ferry zapytaj w Budmarze o T5, to Ci powiedzą co nieco... Z tym, że oni mają 2.5TDI. Ceny części niskie nie są do tego. Moim zdaniem lepiej poszukać zdrowego T4 2.5TDI 102KM, niż pchać się w T5.


he a wiesz Karol dzwoniłem rano do Sławka z Budmaru i same negatywy także pierdzielę zostaję przy T4 wolę wydawać kasę na opony i PB do V-ki niż pchać w T5

Dzięki za racjonalne podpowiedzi, Można zamknąć temat T5 została wybita z głowy :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group