Nasze samochody - TOYOTA COROLLA E9 AE92 Si by Natalia
EDI - Czw Wrz 12, 2013 09:20
pietro napisał/a: | szyber dach firmy WEBASTO a fotki będą nowe także spokojna głowa |
nie czaje to jest firma czy co ? to tak jak bym napisał mam lampy firmy hella?
Marynarz - Czw Wrz 12, 2013 13:08
EDI napisał/a: | pietro napisał/a: | szyber dach firmy WEBASTO a fotki będą nowe także spokojna głowa |
nie czaje to jest firma czy co ? to tak jak bym napisał mam lampy firmy hella? |
myślę ze miał na myśli ze Webasto słynie raczej z ogrzewań a nie z szyberdachów ;P taki News xP
lokinios - Pią Wrz 13, 2013 02:21
to też jest zastanawiające
pietro napisał/a: | kierownica regulowana w 6 płaszczyznach |
ee?
z tego co pamiętam to w 1 płaszczyźnie [góra/dół]
ewentualnie 2 płaszczyzną było by przód/tył
3 płaszczyzna to już, hyymm... przesunięcie bliżej lewego lusterka albo prawego
kolejnych 3ech płaszczyzn nie potrafię sobie wybobrazić
OSKA - Pią Wrz 13, 2013 03:31
Tez mnie to zastanawiało, ale nie chciałem się czepiac, bo Pietro mówi, ze się ciągle czepiam ;p
pietro - Nie Wrz 15, 2013 21:51
no dobra, poszedłem na łatwiznę i skopiowałem opis Kosy a w realu ma 6 możliwości wysokości a regulacja jest w jednej płaszczyźnie Fura pojechała i wróciła z Warszawy i się sprawdziła ... i jak zapewniał Kosa że zamyka licznik ... robi to
OSKA - Nie Wrz 15, 2013 22:03
Niedawno była w Warszawie i tez zamknęła licznik
lokinios - Wto Wrz 17, 2013 18:36
to ja się czepiałem w zamian za oske ;P a czyżby kolejne ustawki pod narowym?
Natalia - Sob Sty 11, 2014 16:49
Jako że długo nic się nie działo małe odświeżenie A więc Andrzej postanowił że przy zbliżającym się czasie zmiany oleju przeskoczymy z mineralnego na pół syntetyk...
Zaraz po tym pasek rozrządu profilaktycznie Na wiosne auto oddane będzie do lakiernika ... i Toyota będzie utrzymana aby była jaknajbliższa oryginałowi ... będzie kierownica z corolli GTI, usunięte naklejki z szyby tylnej ( prócz klubowej ) itd... zrobi się klasycznie
tuptus - Sob Sty 11, 2014 18:41
Czemu? Naklejki made by Kosa są fajne
pietro - Sob Sty 11, 2014 19:03
Co do naklejek się pomyśli ... nakleić nowe to moment w razie co Chciałbym ją do oryginału doprowadzić całkowicie i w zależności od efektu pomyślimy co dalej ... chociaż fajnie jakby pozostała niepozorna a jednak z zacięciem
pietro - Nie Sty 19, 2014 19:39
a więc łolej wymieniony, naklejki zerwane, kierownica już przyszła:
ale problem pojawił się przy ściąganiu starej ( szportowej ) ... niestety mimo odkręcenia śruby nie chce zejść a zaparcie się powoduje jej wyginanie ... muszę pomyśleć jak ją sciągnąć ...
Tomix - Nie Sty 19, 2014 19:51
Siągaczem do łożysk może.
Bez naklejek to już nie tak fajne auto
MICHAŁ - Nie Sty 19, 2014 19:55
trzeba dopasować taki coś do pukniecia w ośkę i jednocześnie naciagając za kierownice . potrzebne są dwie osoby do tego ale sposób jest skuteczny
pietro - Nie Sty 19, 2014 20:03
nigdy nie przerabiałem takiego problemu więc ciężko mi to sobie wyobrazić ... zmieniałem kiere w golfie ale po odkręceniu śruby gładko poszło ...
broj83 - Nie Sty 19, 2014 21:44
Dokładnie tak jak napisał MICHAŁ, jedna osoba ciągnie kierownicę do góry a druga uderza w oś kolumny kierowniczej młotkiem przez pobijak (najlepiej mosiężny) , nie ma bata że kiera nie zejdzie, jak nie idzie użyj większego młotka
|
|
|