To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
autostarogard.pl
Automobil Klub Starogard

Nasze samochody - Lancia Dedra Turbo 2000 by Jaca!

Lincoln - Nie Maj 03, 2020 22:32

Dobra decyzja, faktycznie walka z Rudą to najtrudniejsze w aucie i najdroższe. Jak silnik do tej pory się sprawował?
Krzysztof - Nie Maj 03, 2020 22:56

Jaca! napisał/a:
Hmm jakby to powiedzieć... auto już nigdy nie wróci na drogi :roll: Nierówna walka z rudą okazała się klęską. Ze względu na zbyt duże koszta doprowadzenia blacharki do ładu no i że względów bezpieczeństwa zdecydowałem się pożegnać z autem. Zgnite nadkola czy kawałki podłogi to Pikuś, ruda wdala się elementy konstrukcji nadwozia. Zgnite podłuznica w okolicach wózka, kielich przedniej kolumny zawieszenia, miejsca wzmocnień konstrukcyjnych... za dużo pracy, do tego nigdy nie odzyskałbym sztywności nadwozia.

Ale jak to mówi pewien Pan od noszenia ciezarow "tanio skóry(fury) nie sprzedam", więc padła decyzja o przekladce gratów do zdrowej budy.

Żeby nie zakładać kolejnego tematu i zostawić ducha poprzedniczki żywym kontynuuję wątek Lancii Dedra 20VT dalej.

Zacznę od bazy:
Lancia Dedra 1.6ie 75KM- motór już jeździ w Peugeocie Expert :mrgreen: gdzieś tam pod Warszawą:D
1993 rok produkcji i uwaga 125tys oryginalnego przebiegu.
Ogólnie golas jak na Lancię: 2x el szyby, el szyberdach, infocenter ( info o otwarciu drzwi/klapy bagażnika/stanie płynów/przepalonych zarowkach) central zamek, halogeny, roletki szyby tylnej.. Po przebudowie dojdzie elektrycznie sterowany nawiew, tylne szybki w prądzie, lusterka składane i podgrzewane. Central z pilota.
Ogólnie furka zachowana była w stanie bardzo oryginalnym, co ciekawe z pod plastików wystawala fabryczna folia na wykladzinie.

Obecnie jestem na etapie poprawek blacharskich, cóż nieuniknione w 27 letniej Lancii, do tego wzmacniam podwozie oryginalnymi podluznicami z alfy 156 i Lancii lybra. Wzmocnienia przykrecona są do wózka przedniego zawieszenia i ciągna się pod podwoziem. Zobaczymy jaki będzie efekt :)

Obrazek

Obrazek

Pracuje również nad hamulcami. We wszystkich dedrach jakie miałem heble były jednym słowem słabe, nawet po swapie na brembo. Wpadnie nowe serwo : różnica diametralna

Obrazek

I wspomniane wcześniej wzmocnienie:

Obrazek


Czekamy na obfite relacje z budowy fury to będzie coś ciekawego jak już zacznie jeździć.

Jaca! - Pon Maj 04, 2020 16:51

Lincoln napisał/a:
Dobra decyzja, faktycznie walka z Rudą to najtrudniejsze w aucie i najdroższe. Jak silnik do tej pory się sprawował?


Silnik sprawował się dobrze, teraz dostał nową pompę oleju, także temat cisnienia oleju mam z głowy :) przy okazji znalazlem winowajce spadku doładowania. Wąż podciśnienia do serwo był naderwany. Zobaczymy jaki będzie efekt:D dodatkowo wpadnie skrzynia z kappy 20vt po rewizji, tamta niestety nie siedziała na łapach zbyt dobrze, dzwon był dłuższy o 1,5cm co powodowało naciagniecie poduszek silnika. Mam nadzieję, że wyeliminuje też przez to uciekające, zostające w podłodze sprzęgło. To była najgorsza bolączka.

Krzysztof - Pon Maj 04, 2020 17:13

Jaca!, nie widać zdjęć które wstawiłeś.
Jaca! - Wto Maj 05, 2020 00:56

Kurde mam z tym problemy :D mógłbyś mi z tym pomóc?
Krzysztof - Pon Maj 25, 2020 15:41

Jaca! napisał/a:
Kurde mam z tym problemy :D mógłbyś mi z tym pomóc?


Proszę

jak to mówią lepiej późno niż wcale powiedział stary żyd spóźniając się na pociąg :)








arti - Pią Maj 29, 2020 02:56

Zdrowa buda to podstawa
Może być z tego fajny projekt
Klatka będzie? Będziesz gdzieś startował?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group