Nasze samochody - kolejny klekot
Dębica - Wto Wrz 27, 2016 22:26
turbo w oryginalnej obudowie grubszy wałek większe łopatki przez co powstał wielki lag
po dziszejszej wizycie u Artura który wstawił wtryski 216 na cisnieniu 220/300
auto zaczeło się zbierać wkoncu .wtryski zakupiłem w bydgoszczy
kolejny plan to strojenie
conpress - Wto Wrz 27, 2016 22:45
Dębica napisał/a: | turbo w oryginalnej obudowie grubszy wałek większe łopatki przez co powstał wielki lag
po dziszejszej wizycie u Artura który wstawił wtryski 216 na cisnieniu 220/300
auto zaczeło się zbierać wkoncu .wtryski zakupiłem w bydgoszczy
kolejny plan to strojenie |
dziwne, bo jak się już montuje koła większe to najczesciej jakieś CNC, a te sa w większości lżejsze od seryjnych..
co do wtrysków 216tek.. końcówki jakieś WZM czy ori Boscha?
broj83 - Śro Wrz 28, 2016 00:12
Ciekawe co to za hybryda? :-/ a mogłeś iść prostą droga, ale każdy robi jak uważa i mu bardziej pasuje B-)
Dębica - Pią Wrz 30, 2016 22:39
końcówki WZM
broj83, najprostsza droga to inne auto
broj83 - Sob Paź 01, 2016 00:47
Cytat: | najprostsza droga to inne auto | tzn?
Dębica - Sob Paź 01, 2016 00:50
kupic mocniejsze auto chyba ze masz jakis pomysł
broj83 - Sob Paź 01, 2016 10:58
Mówiąc o prostej drodze miałem na myśli zastosowanie turbosprężarki pasującej bez przeróbek i wydajności wystarczającej spokojnie pod wtryski 216, a nie budowanie hybrydy.
Dębica - Sob Paź 01, 2016 21:52
stare turbo miało byc regenerowane ale urodził sie pomysł na wzmocnienie fabrycznego
turbo troche sie w srodku pozmieniało ale obudowa została ta sama aby nie przerabiać kolektora
Dębica - Nie Lip 09, 2017 20:34
Bardzo długo nic się nie działo ,ostatnim czasem zostało zrobione zawieszenie ,amortyzatory ,
Arti trochę podregulował turbo ,wcześniej turbo wstaje ale to jeszcze nie to ,w wolnej chwili bedziemy dalej działać , problem ze sterownikiem chętnie wlutował bym podstawki pod eprom żeby łatwiej było by na przyszłość poprawiać program
broj83 - Pią Lip 14, 2017 21:34
Cytat: | problem ze sterownikiem chętnie wlutował bym podstawki pod eprom żeby łatwiej było by na przyszłość poprawiać program |
Koszt w sumie żaden, kości,podstawki i wlutowanie czyli około 100zł
Dębica - Pon Wrz 25, 2017 23:50
broj83, tylko nikt nie chce tego zrobić .troche mało się dzieje .klimatyzacja ogarnięta dzięki Artiemu .oraz przewody hamulcowe
broj83 - Pon Paź 02, 2017 16:01
Na targowisku w stg jest/był serwis tel/rtv za 50zl wlutowanie podstawek
Krzysztof - Pon Paź 02, 2017 17:31
broj83 napisał/a: | Cytat: | problem ze sterownikiem chętnie wlutował bym podstawki pod eprom żeby łatwiej było by na przyszłość poprawiać program |
Koszt w sumie żaden, kości,podstawki i wlutowanie czyli około 100zł |
a Huragan Ci nie wlutuje podstawki, mi kiedyś do Fiata taką zrobił.
broj83 - Czw Paź 05, 2017 14:37
A jaki Ty w ogóle masz sterownik?
Dębica - Pon Paź 16, 2017 23:25
zastanawiam się czy nie kupić drugiego sterownika i poćwiczyć na nim .w chwili obecnej dalej walczę z turbo . olej w dolocie
po wizycie w gdańsku i pozostawienia auta na parkingu na kilka godzin ,passat doznał gościnności gdańszczan ,połamane lusterko i porysowane drzwi
|
|
|