To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
autostarogard.pl
Automobil Klub Starogard

Nasze samochody - kolejny klekot

Dębica - Wto Wrz 27, 2016 22:26

turbo w oryginalnej obudowie grubszy wałek większe łopatki przez co powstał wielki lag
po dziszejszej wizycie u Artura który wstawił wtryski 216 na cisnieniu 220/300
auto zaczeło się zbierać wkoncu .wtryski zakupiłem w bydgoszczy
kolejny plan to strojenie

conpress - Wto Wrz 27, 2016 22:45

Dębica napisał/a:
turbo w oryginalnej obudowie grubszy wałek większe łopatki przez co powstał wielki lag
po dziszejszej wizycie u Artura który wstawił wtryski 216 na cisnieniu 220/300
auto zaczeło się zbierać wkoncu .wtryski zakupiłem w bydgoszczy
kolejny plan to strojenie


dziwne, bo jak się już montuje koła większe to najczesciej jakieś CNC, a te sa w większości lżejsze od seryjnych..

co do wtrysków 216tek.. końcówki jakieś WZM czy ori Boscha?

broj83 - Śro Wrz 28, 2016 00:12

Ciekawe co to za hybryda? :-/ a mogłeś iść prostą droga, ale każdy robi jak uważa i mu bardziej pasuje B-)
Dębica - Pią Wrz 30, 2016 22:39

końcówki WZM
broj83, najprostsza droga to inne auto :cool:

broj83 - Sob Paź 01, 2016 00:47

Cytat:
najprostsza droga to inne auto
tzn?
Dębica - Sob Paź 01, 2016 00:50

kupic mocniejsze auto chyba ze masz jakis pomysł
broj83 - Sob Paź 01, 2016 10:58

Mówiąc o prostej drodze miałem na myśli zastosowanie turbosprężarki pasującej bez przeróbek i wydajności wystarczającej spokojnie pod wtryski 216, a nie budowanie hybrydy.
Dębica - Sob Paź 01, 2016 21:52

stare turbo miało byc regenerowane ale urodził sie pomysł na wzmocnienie fabrycznego
turbo troche sie w srodku pozmieniało ale obudowa została ta sama aby nie przerabiać kolektora

Dębica - Nie Lip 09, 2017 20:34

Bardzo długo nic się nie działo ,ostatnim czasem zostało zrobione zawieszenie ,amortyzatory ,
Arti trochę podregulował turbo ,wcześniej turbo wstaje ale to jeszcze nie to ,w wolnej chwili bedziemy dalej działać , problem ze sterownikiem chętnie wlutował bym podstawki pod eprom żeby łatwiej było by na przyszłość poprawiać program

broj83 - Pią Lip 14, 2017 21:34

Cytat:
problem ze sterownikiem chętnie wlutował bym podstawki pod eprom żeby łatwiej było by na przyszłość poprawiać program

Koszt w sumie żaden, kości,podstawki i wlutowanie czyli około 100zł

Dębica - Pon Wrz 25, 2017 23:50

broj83, tylko nikt nie chce tego zrobić .troche mało się dzieje .klimatyzacja ogarnięta dzięki Artiemu .oraz przewody hamulcowe
broj83 - Pon Paź 02, 2017 16:01

Na targowisku w stg jest/był serwis tel/rtv za 50zl wlutowanie podstawek
Krzysztof - Pon Paź 02, 2017 17:31

broj83 napisał/a:
Cytat:
problem ze sterownikiem chętnie wlutował bym podstawki pod eprom żeby łatwiej było by na przyszłość poprawiać program

Koszt w sumie żaden, kości,podstawki i wlutowanie czyli około 100zł


a Huragan Ci nie wlutuje podstawki, mi kiedyś do Fiata taką zrobił.

broj83 - Czw Paź 05, 2017 14:37

A jaki Ty w ogóle masz sterownik?
Dębica - Pon Paź 16, 2017 23:25

zastanawiam się czy nie kupić drugiego sterownika i poćwiczyć na nim :?: .w chwili obecnej dalej walczę z turbo . olej w dolocie :cry:
po wizycie w gdańsku i pozostawienia auta na parkingu na kilka godzin ,passat doznał gościnności gdańszczan ,połamane lusterko i porysowane drzwi :sad:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group