Autostarogard ELITE - Golf mk3 by Mały
Mały - Sob Lut 13, 2016 21:58 Temat postu: Golf mk3 by Mały MODEL: VW Golf mk3 1993
SILNIK: swap na ABF 2.0 150km ,zmienione wałki , kpl remont , pomalowanie
UKLAD DOLOTOWY: stożek Simota , rura średnicy 77 J-Tec , rozwiert przepustnicy
UKLAD WYDECHOWY: wydech przelotowy ,środek Proexa z zabudowanym sercem , końcowy z tdi zrobiony na własną produkcje + nakładki wydechu z MJ
UKLAD NAPĘDOWY:krótka skrzynia z corrado 16v
ZAWIESZENIE: gwint QAP
UKLAD HAMULCOWY: tarcze 280 przód , tył GT
BODY-KIT: wszystko z GTI , usa klapa , zderzak
ŚRODEK: fotele z 20 yahre , środek cały czarny + gałka zmiany biegów Kamei (piłka golfowa) + obszyta kierownica
CAR-AUDIO: Alpine IDA-X200,głośniki Pionner , tuba Blaupunkt , wzmacniacz Direct tec 200
PLANY : wiosna Gdańsk strojenie , rolbar , kpl pakiet USA
ZDJECIA:
MOC: seria 150 po przeróbkach nieznane
Status: Zrobione/W trakcie/Plany na prszyszłość
Po zakupie
tobi_e30 - Sob Lut 13, 2016 22:54
Wygląda fajnie
Też kiedyś mniałem mk3 z tym silnikiem teraz mam w tdi
Krzysztof - Nie Lut 14, 2016 10:47
nigdy nie byłem wielkim fanem Golfa, jednak ten wygląda na prawdę dobrze. Ogrom włożonych prac zasługuje na uznanie.
Z ciekawości zapytam moc zmierzyłeś gdzieś na hamowni ? Ta generacja golfa nie była za ciężka więc pewnie jeździ szybko.
Autocentrum podaje, że 8,30 do 100km/h i 1164 kg wagi daj znać kiedyś wieczorem to możemy te osiągi zweryfikować, mam potrzebne urządzenie
Do dzisiaj nie rozumiem jednak polityki VW z tym wnętrzem o ile w Golfie jeszcze to ujdzie to dlaczego pakowali takie do corado to nie wiem, zwyczajnie mi sie wnętrze golfa 2 i 3 nie podoba. Może to start ość bo golfa 1 podoba mi się
pozdrawiam
Mały - Nie Lut 14, 2016 11:12
No fajnie że się podoba
Krzysztof a co do zmierzenia to jak najbardziej tylko poczekamy jak bd wyższe temperatury co bd się lepiej opona Kleiła bo mam dość wąskie oponki i strasznie trakcję gubi ale myślę że podjadę jutro pogadać na spota no i będzie można zobaczyć auto
A i co do mocy to auto nie było nigdy na hamowni
Krzysztof - Nie Lut 14, 2016 11:28
Mały napisał/a: | jak bd wyższe temperatury co bd się lepiej opona Kleiła bo mam dość wąskie oponki i strasznie trakcję gubi |
jak masz tzw naciąg to nawet latem będzie trakcję gubiło widziałem to w Wilczych na przykładzie mocnej Jetty, moc podobna do mojego Fiata a różnica o 1 sekundę,
Mały napisał/a: | A i co do mocy to auto nie było nigdy na hamowni |
hamownię masz u Artura mamy tam chyba jakiś ustalony rabat a to zawsze Starogard.
Tomix - Nie Lut 14, 2016 11:31
Golf mi znany dość mocno
Jest to napewno najładniejszy golfik w Starogardzie
Ogrom prac ,poświęcenie i ***** właściciela robi naprawde duże wrażenie.
Każdy detal musi być na tip top , a jak coś jest nie tak Mały nie śpi po nocach
Mały - Nie Lut 14, 2016 11:37
Haha z tymi nocami mogłeś mnie nie sprzedawać
Mały - Nie Lut 14, 2016 12:01
Krzysztof jeżeli chodzi o hamownie to i tak potrzebuje go wystroić a jestem ugadany z chłopakami z pod Gdańska także zobaczymy ile ma i na ile go wystroją
cimar - Nie Lut 14, 2016 12:03
Golfik fajny sam kiedyś miałem mk3 teraz żałuję że sprzedałem
conpress - Nie Lut 14, 2016 14:03
...o Mati wkleił swoje Black&White albo raczej White&Black.. no ogrom pracy wpakowany i nigdy końca nie widać bo wciąż nowe pomysły co do hamowni - obawiam się że na stacjonarkę nie wjedzie, ale Dynometem można by go jak najbardziej pomierzyć
jeden z niewielu golfów MK III który mi się podoba, a to też poniekąd dlatego, że lubie białe auta
OSKA - Nie Lut 14, 2016 14:32
spoko golfik, ogrom włożonej pracy widać i wielki props dla Ciebie
aczkolwiek jakoś chyba nigdy nie przyuważyłem golfa na ulicach stg.. ale nie wiem
Jaca! - Nie Lut 14, 2016 15:56
Widziałem, oglądałem, i za głowę się łapałem: po primo wygłaskany to zbyt małe słowo, po secondo: tak nisko to nawet F1 nie jeździ...
Typowy maniak z Mateusza, wielkie uznanie dla Ciebie i Twojej.. Kobiety
grzeszak - Nie Lut 14, 2016 16:17
Przyjemne autko, nie wygląda tandetnie jak 90% tuningowanych golfów. Sam jestem ciekawy jak to cudo ciągnie? Na szczęście mamy w Klubie możliwość sprawdzenia parametrów - zaprzyjaźniona hamownia i Race Logic. Do zobaczenia jutro na spocie, będzie co podziwiać.
Tomix - Nie Lut 14, 2016 16:42
Mały - Nie Lut 14, 2016 20:11
Dokładnie tak jak mówisz Tomek tam gwint kręci się tylko w jedną stronę :-p
|
|
|