Pierwszy motocykl |
Autor |
Wiadomość |
lokinios
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Cze 2010 Posty: 735 Skąd: StG
|
Wysłany: Wto Mar 29, 2011 03:22 Pierwszy motocykl
|
|
|
a więc tak jak w temacie jakie warunki powinien spełniać żeby się nadawał na pierwszy motocykl kiedy jeszcze ponosi fantazja a umiejętności brak |
|
|
|
|
Jankes
Mistrz Kierownicy Papież
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 2622 Skąd: Rywałd
|
Wysłany: Wto Mar 29, 2011 08:15
|
|
|
> słaby silnik zeby nie zabic sie na pierwszym drzewie
> lekki zeby nie przewrócić sie na skrzyżowaniu
> tani zeby nie było dużych strat jak go zepsujesz
> prosty w obsłudze zeby nauczyć sie podstaw |
_________________
Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa... |
|
|
|
|
mateuh
Szybki i wściekły
Pomógł: 7 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 5091 Skąd: gdańsk
|
Wysłany: Wto Mar 29, 2011 10:41
|
|
|
Jankes simsona Ci opisał |
_________________ NIE MA TAKIEGO USERA !!!!! |
|
|
|
|
D2
Kierowca kat. B Forever Eclipsed
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 367 Skąd: Stg/Warszawa
|
Wysłany: Wto Mar 29, 2011 13:44
|
|
|
kilku moich znajomych zaczynało na hondzie nsr |
|
|
|
|
Karol
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3344 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Wto Mar 29, 2011 15:24
|
|
|
A podaj kwotę za jaką byś chciał 1 motocykl. Bo to w sumie chyba najważniejsza rzecz...
Enduro, Naked, typowy ścigacz ? |
|
|
|
|
tuptus
Kierowca Rajdowy Demotywator
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 1394 Skąd: że znowu
|
Wysłany: Wto Mar 29, 2011 21:01
|
|
|
ja za kajtka miałem motorower marki Komar-2, 1970r., odpalany na pedały i z biegami przy kierownicy jak się paliwo skończyło to się jechało jak rowerem
a potem mialem Rometa, najladniejszy i najlepszy we wsi (pod wzgledem stanu technicznego i osiągów- objeżdzalem nim niejedne Ogary z silnikiem jawki), miał owiewkę nawet, i był w moim wieku (wtedy miał 14 lat ). ale cóż, nadszedl czas przeprowadzki i musialem go sprzedac - strasznie bolało mnie serce i lzy w oku sie krecily |
_________________
USŁUGI TRANSPORTOWE - WIECZORAMI I W WEEKENDY
tel. 884-821-333
Trzymaj się ramy i gaci mamy |
|
|
|
|
Tomek
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Sie 2010 Posty: 636 Skąd: Starogard
|
Wysłany: Wto Mar 29, 2011 21:34
|
|
|
honda cb 500 albo suzuki gs 500 |
_________________ Nic nie dało ludzkości tylu wynalazków co lenistwo |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro Mar 30, 2011 00:45
|
|
|
Tomek napisał/a: | honda cb 500 albo suzuki gs 500 |
o tych moto myślałem po zdaniu prawka ale potem stwierdziłem, że mając jakiekolwiek przygodę z posiadaczami puszek to właśnie kierowca moto jest bezpośrednio narażony na urazy niełatwo ale przeszło mi na jakiś czas... i wtedy postanowiłem rozpocząć przygodę z czterema kółkami ;] (przepraszam modów działu motocykle za takie herezje ;P) ale kiedyś jeszcze powrócę do jednośladów... mam nadzieję
Honda NSR 125 - to bardzo fajny motorek na etapie kiedy ma się niestety pozwolenie na jazdę motorowerami :/ i wg przepisów nie powinno sie tym śmigać ale wiadomo polak potrafi i nawet w ogłoszeniach są oferty "zarejestrowany na 50ccm"
Suzuki RGV 250 - typowy sportowiec! niech nikogo nie zwiedzie mała pojemność bo jego moc to 60 KM czyli tyle ile mają turystyczne 500 albo czasami nawet więcej od nich. Niestety to już praktycznie klasyk i coraz ciężej o ładny egzemplarz
Kawasaki GPZ 500 - turystyczny/sportowy egzemplarze bodajże po 96 roku dostały ładne okrągłe zegary zamiast telewizorów i hamulce tarczowe do tyłu ;] moc około 60 KM ale wychodziły słabsze wersje które różniły się tylko innymi gaźnikami więc w ogłoszeniach wszystkie mają już większą moc.
Yamaha xj 600 większa pojemność wcale nie oznacza bardziej sportowego charakteru maksymalnie też około 60 kucy. Podobno jest dosyć "nudny" ale za to mało awaryjny. Niestety nie miałem z nim nigdy kontaktu ani nie rozmawiałem z kierowcą takiego sprzętu wiec się nie wypowiadam... jest to zawsze jedna opcja więcej do przemyślenia.
fajną opcją są też enduro czyli chcesz to jedziesz po asfalcie a jak ci się znudzi to hops.. i po łąkach też da radę |
|
|
|
|
lokinios
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Cze 2010 Posty: 735 Skąd: StG
|
Wysłany: Śro Mar 30, 2011 00:46
|
|
|
Anonymous napisał/a: | Tomek napisał/a: | honda cb 500 albo suzuki gs 500 |
o tych moto myślałem po zdaniu prawka ale potem stwierdziłem, że mając jakiekolwiek przygodę z posiadaczami puszek to właśnie kierowca moto jest bezpośrednio narażony na urazy niełatwo ale przeszło mi na jakiś czas... i wtedy postanowiłem rozpocząć przygodę z czterema kółkami ;] (przepraszam modów działu motocykle za takie herezje ;P) ale kiedyś jeszcze powrócę do jednośladów... mam nadzieję
Honda NSR 125 - to bardzo fajny motorek na etapie kiedy ma się niestety pozwolenie na jazdę motorowerami :/ i wg przepisów nie powinno sie tym śmigać ale wiadomo polak potrafi i nawet w ogłoszeniach są oferty "zarejestrowany na 50ccm"
Suzuki RGV 250 - typowy sportowiec! niech nikogo nie zwiedzie mała pojemność bo jego moc to 60 KM czyli tyle ile mają turystyczne 500 albo czasami nawet więcej od nich. Niestety to już praktycznie klasyk i coraz ciężej o ładny egzemplarz
Kawasaki GPZ 500 - turystyczny/sportowy egzemplarze bodajże po 96 roku dostały ładne okrągłe zegary zamiast telewizorów i hamulce tarczowe do tyłu ;] moc około 60 KM ale wychodziły słabsze wersje które różniły się tylko innymi gaźnikami więc w ogłoszeniach wszystkie mają już większą moc.
Yamaha xj 600 większa pojemność wcale nie oznacza bardziej sportowego charakteru maksymalnie też około 60 kucy. Podobno jest dosyć "nudny" ale za to mało awaryjny. Niestety nie miałem z nim nigdy kontaktu ani nie rozmawiałem z kierowcą takiego sprzętu wiec się nie wypowiadam... jest to zawsze jedna opcja więcej do przemyślenia.
fajną opcją są też enduro czyli chcesz to jedziesz po asfalcie a jak ci się znudzi to hops.. i po łąkach też da radę |
upss.. sorki zapomniałem się zalogować |
|
|
|
|
|