autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z aku lub alternatorem
Autor Wiadomość
Jankes
Mistrz Kierownicy
Papież



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2622
Skąd: Rywałd
Wysłany: Pią Lut 14, 2014 16:42   Problem z aku lub alternatorem

Mam problem z moim gownianym samochodem marki Rover.
Pewnego slonecznego dnia Rover gdy wracalem ze sklepu postanowil mi zgasnac. Przekrecajac kluczyk kontrolki prawie gasly i nawet nie krecil. Obstawilem alternator, kolega podladowal mi aku i na nim dojechalem do domu po czym zgasl sam. Naladowalem aku i chcialem go na nim odpalic ale ni chu, przekrecam kluczyk i kreci o pol obrotu po czym gasna kontrolki tak jakby padal aku. Bartka golf na tym aku odpalil wiec co jest?
_________________


Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa...
 
 
 
OSKA
Szybki i wściekły



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 6613
Skąd: Kłodawa
Wysłany: Pią Lut 14, 2014 16:45   

A sprawdzales kable czy nie są cale? Poruszaj kablami, wyczyścić klemy .. Mi tak w vectrze czasami robiło ze prądu niby brakło, ale ruszanie kablami pomagało :p
_________________
Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...

Work Hard!
Dream Big!
Ostatnio zmieniony przez OSKA Pią Lut 14, 2014 16:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Jankes
Mistrz Kierownicy
Papież



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2622
Skąd: Rywałd
Wysłany: Pią Lut 14, 2014 16:47   

Ruszalem kablami, przeczyscilem mase szczotka druciana i nadal to samo :( jeb*ny złom :/
_________________


Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa...
 
 
 
MICHAŁ
Mistrz Kierownicy
OPEL



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 2348
Skąd: okolice Gtc
Wysłany: Pią Lut 14, 2014 17:33   

może tak by sprawdzć mase pomiedzy budą a silnikiem co ??
_________________
kompleksowe usługi hydrauliczne.kotłownie gazowe ,olejowe,weglowe , instalacjie gazowe.instalacjie grzewcze .
 
 
 
Jankes
Mistrz Kierownicy
Papież



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2622
Skąd: Rywałd
Wysłany: Pią Lut 14, 2014 17:53   

Dzieki Michal, sprawdze jak nie bedzie padac...
Mam nadzieje ze to tylko cos z ta masa i wszystko na to wskazuje.
_________________


Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa...
Ostatnio zmieniony przez Jankes Pią Lut 14, 2014 18:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Jankes
Mistrz Kierownicy
Papież



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2622
Skąd: Rywałd
Wysłany: Wto Lut 18, 2014 22:29   

Alternator do wymiany :roll:
_________________


Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13