BMW jakie amortyzatory polecacie? |
Autor |
Wiadomość |
grzeszak
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 1368 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Pią Cze 05, 2015 01:33 BMW jakie amortyzatory polecacie?
|
|
|
Muszę wymienić amorki na przodzie, stare zaczęły przeciekać. Mam normalne zawieszenie, zależy mi na jakości, cena będzie brana pod uwagę jako druga.
A teraz pytanie do znawców, ja na ten temat nie mam żadnej wiedzy. Jakie amorki kupić? Na co zwrócić uwagę przy wymianie? Co wymienić razem z amorkami? |
|
|
|
|
Jaca!
Kierowca Rajdowy Manufaktura Italia
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Gru 2011 Posty: 1506 Skąd: Siwiałka
|
Wysłany: Pią Cze 05, 2015 10:06
|
|
|
to mają być dobrej jakości seryjne, nie utwardzane amorki? Kupuj sachsa, do tego komplet osłon i odbojów i po problemie |
_________________ Forza Italia! |
|
|
|
|
conpress
moderator
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2771 Skąd: z bliska
|
Wysłany: Sob Cze 06, 2015 01:40
|
|
|
Bilstein minimum seria B6 lub lepiej B8 albo KONI FSD, STR lub Sport |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..
|
|
|
|
|
Tomix
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2012 Posty: 1933 Skąd: Pączewo
|
|
|
|
|
grzeszak
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 1368 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Sob Cze 06, 2015 11:42
|
|
|
Dziękuję za opinie, jak wrócę z wakacji to ruszę temat. Raczej wybiore Bilstein B6, no chyba, że znajdę w dobrej cenie wyższy model |
|
|
|
|
conpress
moderator
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2771 Skąd: z bliska
|
Wysłany: Sob Cze 06, 2015 12:37
|
|
|
we wtorek zobaczę po ile można wyrwać bilsteina i wyślę Ci info.. jak masz seryjna sprężynę B6 wystarcza.. jak obniżone - powinien być B8
Tomix, wszystko powyżej B12 w komlecie potrafi dogonić wartość niejednego przyzwoitego auta.. wszelkie MTS, to fajna opcja jako rozwiązanie głównie niskobudżetowe, z jazdą - już gorzej.. bo seria bije je na głowę |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..
|
|
|
|
|
grzeszak
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 1368 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Sob Cze 06, 2015 12:46
|
|
|
Dzięki conpress, będę czekał na info. Zawieszenie i sprężyny mam seryjne i nie zamierzam nic z tym robić. Zależy mi na dobrym rozwiązaniu. Będę z powrotem 15 czerwca w PL, wtedy się odezwę. |
|
|
|
|
Jaca!
Kierowca Rajdowy Manufaktura Italia
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Gru 2011 Posty: 1506 Skąd: Siwiałka
|
Wysłany: Nie Cze 07, 2015 15:53
|
|
|
conpress napisał/a: | Bilstein minimum seria B6 lub lepiej B8 albo KONI FSD, STR lub Sport |
A B6 nie ma krótszego skoku specjalnie pod twardsze sprezyny? |
_________________ Forza Italia! |
|
|
|
|
Lechu
Kierowca kat. B
Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 214 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Wto Cze 09, 2015 17:03
|
|
|
B8 ma krótszy skok a B6 jest pod seryjne sprężyny. |
|
|
|
|
|