autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
VW passat , wspomaganie
Autor Wiadomość
OSKA
Szybki i wściekły



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 6613
Skąd: Kłodawa
Wysłany: Czw Lip 02, 2015 11:04   VW passat , wspomaganie

Jak już wiecie mam gownianego passata w dieslu , miałem dzisiaj jechać sie zamienic na inne auto, ale ...

Pierwsza wada jaka dzisiaj wystąpiła to auto zaraz po odpaleniu gaslo, tak z 10 razy , aż w końcu odpalił normalnie , ale nie o to chodzi

Gdy juz udało mi się to gowno odpalić, okazało się ze przy skręcie kierownica strasznie coś halasuje, po chwili zauważyłem tez ze z dolu silnika coś mocno kapie , coś tlustego (płyn od wspomagania? Ale nie wiem czy on jest tlusty) olej to raczej nie jest, bo nie jest zabrudzone? Pierwsza myśl jaka mi się nasunela, to rozwaliła się pompa wspomagania, pytam dlatego, że płyn kapie centralnie tam gdzie znajduje się misa olejowa, w dodatku jak kręcę kierownica to leci bardziej.

Ma ktoś jakiś pomysł ? :]
_________________
Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...

Work Hard!
Dream Big!
Ostatnio zmieniony przez Krzysztof Czw Lip 02, 2015 15:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
pietro
Mistrz Kierownicy
bus driver ;)



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 2732
Skąd: się znamy?
Wysłany: Czw Lip 02, 2015 11:51   

prawdopodobnie pompa umarła.. możesz spróbować płynu z uszczelniaczem ale gwarancji nie ma że się poprawi
_________________
było:

406 Pininfarina 133 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=3444
Passat V6 USA 192 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=4766
Toyota AE92 SI 105 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=5135
Mazda RX-8 193 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=5576
Mondeo ST220 226 PS http://www.autostarogard....p?p=88952#88952
Mercedes CE230 132 PS http://autostarogard.pl/viewtopic.php?t=6426


"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć" Walter Röhl
 
 
rusek13
Kierowca Rajdowy
ZIOMAL NIEGODZIWIEC



Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 702
Skąd: Ty mieszkasz?
Wysłany: Czw Lip 02, 2015 14:49   

Przy takim wycieku płyn z uszczelniaczem nic nie da, pompa może hałasować z powodu niskiego stanu płynu, więc nie koniecznie nadaje się do kibla. Sprawdź szczelność układu ziom.
_________________
LIFE WILL KILL YOU!
 
 
 
Jaca!
Kierowca Rajdowy
Manufaktura Italia



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Gru 2011
Posty: 1506
Skąd: Siwiałka
Wysłany: Czw Lip 02, 2015 19:54   

Zechciej pobrudzić swe kolana i zajrzyj od dołu gdzie leci... Nikt Ci nie powie dokładnie co to. Tak, płyn do wspomagania jest tłusty. :)

OSKA napisał/a:
w dodatku jak kręcę kierownica to leci bardziej.


Pompa zwykle pierw chce być kompresorem zanim sie rozszczelni i zacznie lać, stawiam na któryś z węży a teraz wyje bo mało płynu.
_________________
Forza Italia!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12