[Byłe Auto] Alfa Romeo GTV czarna 2,0 V6 Turbo |
Autor |
Wiadomość |
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pon Maj 17, 2010 10:57
|
|
|
Lincoln napisał/a: | W Gdyni??? KJeśli tak to olej temat ciepłym moczem, byłem, nie polecam, chamownie maja chyba tylko pod chip tuning... |
Ja byłem w strefie Tuningu to jest chyba Rumia na terenie Kia
A teraz chcę jechać do Vtechu może dzisiaj |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Ten Zły Tomek
Kierowca kat. B
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 274 Skąd: z garażu
|
Wysłany: Pon Maj 17, 2010 11:07
|
|
|
Strefa to jest jeszcze Gdynia. Ja również ich nie polecam, lecą se strasznie z klientami. Ja jeżdże do TuneUp, ale wizyty w Kosakowie też miło wspominam. |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Wto Maj 18, 2010 00:24
|
|
|
dzisiaj sprawdzona alfa całościowo hamownia Vtech, mechanik oczywiście Le-car
Kompresja - wzorcowa
Zawory - ustawione były poprawnie
Turbo ładuje dobrze - trochę coś z wężykiem i jest lepiej
Generalnie wszystko z autem jest OK, hamownia druga pokazała 160 km i 237 momentu, wykresy sa wręcz wzorcowe kondycja auta wręcz rewelacyjna, badane Turbo, AFR - wzorcowy (cokolwiek to znaczy)
pytanie gdzie sa te konie, chyba mamy rozwiązanie prawdopodobnie przepływka w tym tygodniu będzie diagnozowana,
http://www.youtube.com/watch?v=k-Ekycry7Q0
jak ktoś wiem jak to się czyta to widzi wszystko, test był przeprowadzony na biegu czwartym i piątym, i chyba ten na piątym mi wysłali, na czwartym było trochę inaczej ale różnice niewielkie |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
Ostatnio zmieniony przez Krzysztof Wto Maj 18, 2010 16:45, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
conpress
moderator
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2771 Skąd: z bliska
|
Wysłany: Wto Maj 18, 2010 15:18
|
|
|
..hmm
tak jak rozmawialiśmy.. sprawdź przepływke i zrób pomiar ciśnienia paliwa.. |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..
|
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
|
|
|
|
Bartek
Mistrz Kierownicy [(00==()()==00)]
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2987 Skąd: brac hajs na to
|
Wysłany: Wto Maj 18, 2010 17:13
|
|
|
heh fajny czajnik |
_________________
|
|
|
|
|
cimar
Szybki i wściekły Naczelnik
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 5105 Skąd: Północ
|
Wysłany: Wto Maj 18, 2010 17:56
|
|
|
widzę krzysiek lekcje wstawiania filmików na jutuba nie poszła w las
ładnie daje gwizdu gwizdu |
_________________ "Bo los z nas drwi, drwi z nas co dzień" |
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3311 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Wto Maj 18, 2010 19:00
|
|
|
Nie, no dzwiek R6 z bawari to poezja przy tym silniczku:) |
|
|
|
|
conpress
moderator
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2771 Skąd: z bliska
|
Wysłany: Wto Maj 18, 2010 20:25
|
|
|
Lincoln napisał/a: | Nie, no dzwiek R6 z bawari to poezja przy tym silniczku:) |
V6 i R6 zawsze inaczej chodzi..
dźwięk R6 jest naprawdę genialne na biegu jałowym i w najwyższym zakresie obrotów (powyżej 6k. RPM), V6 świetnie się słucha w średnim zakresie obrotów (1500-5000RPM) - wszystko moje osobiste odczucia..
co do V6 - bardziej podobał mi się dźwięk z rozwidlenia 60stopni niż z V6 90stopni (tak, tak.. jak się wsłuchać jest naprawdę spora różnica..)
V6 alfy - jest naprawdę świetne w szczególności 2.5 3.0 i 3.2 litra... u Krzysztofa (2.0) dźwięk jest jakiś taki za delikatny.. jak z jakiegoś naprawdę małego silniczka na maksymalnie wyciszonym wydechu.. tam czegoś brakuje.. i żeby było śmieszniej, zamiast sportowego wydechu, mamy tu gwizdek a'la kuchenny czajnik, który skutecznie odwraca uwagę od dźwięku silnika.. |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..
|
|
|
|
|
bigor
Kierowca kat. A
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 156 Skąd: Stg
|
Wysłany: Wto Maj 18, 2010 21:04
|
|
|
Mocy sporo brakuje do serii a dźwięk blow-off ... śmieszny nie tak to powinno brzmieć , a raczej tak http://www.youtube.com/watch?v=hC1vr6eL2KM wiem że inny silnik itd ale sam dźwięk powinien być bliższy temu |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Wto Maj 18, 2010 23:51
|
|
|
to kwestia jakiego się ma blow-off psssyt robi przy obciążeniu a bez to nie ma opcji co do dźwięku to seryjny wydech nagrywany telefonem komórkowym czego można chcieć
U mnie tego blow-off można jakoś podobno regulować ale jak się jedzie to dźwięk jest fajny takie gwizdanie na laski i tylko jak spokojnie jadę jak cisnę to psssyt |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Ten Zły Tomek
Kierowca kat. B
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 274 Skąd: z garażu
|
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3311 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Czw Maj 20, 2010 12:59
|
|
|
Ciekawi mnie gdzie uciekły te koniki, skoro kompresja, doładowanie i AFR sa prawidłowe, może jakaś pierdoła w stylu zapchanego kata, albo coś |
Ostatnio zmieniony przez Lincoln Czw Maj 20, 2010 12:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Bushido
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3494 Skąd: brać na paliwo?
|
Wysłany: Czw Maj 20, 2010 13:07
|
|
|
Najlepszy kat to metalowa rurka |
_________________
|
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Czw Maj 20, 2010 13:20
|
|
|
już dzwoniłem do Pana Tłumika na Lubichowskiej powiedział że zobaczy co i jak i może wytnie katalizator |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
|