autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Krzysztof
Pon Lis 16, 2015 23:55
BMW - rozmowy na temat marki
Autor Wiadomość
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3313
Skąd: Osiek
Wysłany: Pią Lut 04, 2011 00:25   

F01 ma całkiem fajny tył: bardzo dynamiczny, przód niestety porazka po całosci:-( Linia taka nawet w pytke.
TAk dal przypomneinia wkleje ci u mnie w rodzinie siedzi:-)
 
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3313
Skąd: Osiek
Wysłany: Pią Lut 04, 2011 18:34   

Dziś przeczytałem Artykuł w AŚ o nowych modelach BMW, prawie udławiłem się śniadaniem...
Nie jestm specjalnym fanem BMW, bo w kwestii designu robi auta przeciętne, a to dla mnie wazna kwestia, ale ceniłem zawsze za własnosci jezdne, silniki i charakter. Od lat Trzymali sie R6, napędu na tył i idelanego wyważenia, ITB w M-kach itd itd, a tu nagle słysze o silnikach R3, napedzie na przód i jeszcze postawieniu na "hatchbacki" - widać idą na ilość, chcąc pozyskac nowych klijentów (60% kupujacych nówki nie wie, że to jest RWD), a starzy jakoś to przebolą. Oczywiście zyski będa rosły..mam jednak nadzieje, że się przejadą na tym...
 
 
 
Jankes
Mistrz Kierownicy
Papież



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2622
Skąd: Rywałd
Wysłany: Pią Lut 04, 2011 18:55   

Ja tez juz o tym wczesniej slyszalem... o tych silnikach i napędzie na przód...
Jak oni tak mogą... :roll: :???: :evil:
_________________


Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa...
 
 
 
Tomek
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 636
Skąd: Starogard
Wysłany: Pią Lut 04, 2011 19:09   

o co chodzi z silnikami bmw 2.7 ETA ?? co oznacza ten skrót ? dobre to silniki? :smile:
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3313
Skąd: Osiek
Wysłany: Pią Lut 04, 2011 19:12   

Silnik o średnio obrotowej charakterystyce (odcinka 5tys obrotów) moc 120-130koni, głownie z myslą o rynkach z gorszą jakoscia paliwa:)
 
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14808
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pią Lut 04, 2011 23:30   

niestety po to by przy okazji masówki można robić coś fajnego muszą wejść na rynek taniości inaczej firma pewnie jak większość może paść, z tym że mogli to zrobić kupując jaką markę tanią i tam sobie dłubać auta z pcv
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Pią Lut 04, 2011 23:32   

Lincoln napisał/a:
F01 ma całkiem fajny tył: bardzo dynamiczny, przód niestety porazka po całosci:-( Linia taka nawet w pytke.(..)


zgadzam się w zupełności.. bardzo ładne auto począwszy od drzwi kierowcy.. do końca..
to co jest z przodu.. to takie nawiązanie do tradycji na siłę.. (E60 i E90 po lifcie wyszły bawarczykom o niebo lepiej)

Lincoln napisał/a:
Dziś przeczytałem Artykuł w AŚ o nowych modelach BMW, prawie udławiłem się śniadaniem...
Nie jestm specjalnym fanem BMW, bo w kwestii designu robi auta przeciętne, a to dla mnie wazna kwestia, ale ceniłem zawsze za własnosci jezdne, silniki i charakter. Od lat Trzymali sie R6, napędu na tył i idelanego wyważenia, ITB w M-kach itd itd, a tu nagle słysze o silnikach R3, napedzie na przód i jeszcze postawieniu na "hatchbacki" - widać idą na ilość, chcąc pozyskac nowych klijentów (60% kupujacych nówki nie wie, że to jest RWD), a starzy jakoś to przebolą. Oczywiście zyski będa rosły..mam jednak nadzieje, że się przejadą na tym...


nad Porsche'm też ludzie biadolili.. a to Cayenne - po co to SUV, a to diesel - ble..., a to 4D sedan.. fuj... i co? Porsche ma się świetnie, nadal linia charakterystyczna dla marki a mało kto pamięta że pod koniec lat osiemdziesiątych marką rządził zespół prosto z domu spokojnej starości, hale produkcyjne bardziej przypominały stęchłe magazyny, a filarem firmy był nadal chłodzony powietrzem spłaszczony garbus dający satysfakcję wąskiej garstce zagorzałych, nadzianych fanów (też emerytów)

pojawiło się E65 - ludzie chcieli się odwrócić od marki, E60 było zbyt plastikowe, E90 tył a'la da-je-wu lanos i co??? w porównaniu do innych analogicznych konkurentów klasowych wypada nadal całkiem nieźle, jak nie najlepiej.. a reszta? kopiuje to co BMW zapoczątkowało..

Jankes napisał/a:
Ja tez juz o tym wczesniej slyszalem... o tych silnikach i napędzie na przód...
Jak oni tak mogą... :roll: :???: :evil:


dla firmy najważniejsza jest sprzedaż i obsługa posprzedażne, do czasu gdy serwisuje się w autoryzowanych stacjach/kupuje części OE.. to oni robią dla firmy kasę i marka dalej się rozwija.. jak patrzę czasem na "zagorzałych fanów" (wręcz fundamentalistów marki) to trochę się śmieję, bo średnia wieku auta to 15-20 lat a większość nie wie lub nawet nie widziała na oczy ETK, TIS, WDS... a już o DISie nie wspominając, kupuje do aut najgorszy szmelc, a serwisu nie odwiedza.. bo podobno cholernie drogo..
Ja cenię sobie BMW właśnie m.in. dlatego, że w ich serwisie można nabyć bez problemu każdą cześć do obojętnie jakiego modelu, jakiegokolwiek rocznika.. dostępna jest pełna dokumentacja napraw.. co w większości marek już takie oczywiste nie jest..

Lincoln napisał/a:
Tomek napisał/a:
o co chodzi z silnikami bmw 2.7 ETA ?? co oznacza ten skrót ? dobre to silniki? :smile:

Silnik o średnio obrotowej charakterystyce (odcinka 5tys obrotów) moc 120-130koni, głownie z myslą o rynkach z gorszą jakoscia paliwa:)


no i nie tylko... silnik ten daje naprawdę niskie zużycie paliwa do analogicznych silników tej marki z tego okresu.. do tego świetna charakterystyka momentu obrotowego.. coś jak połączenie zalet diesla i benzyny, przy jednoczesnym pozbyciu się ich głównych wad..
czy dobre silniki? na pewno już leciwe... ;-)
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3313
Skąd: Osiek
Wysłany: Sob Lut 05, 2011 02:14   

Jak wspomaniłem cenie tę markę za charater i tradycje, ale wiadomo, to sie nie sprzedaje, ale buduje wizerunek, dzięki któremu potem się sprzedaje, przykład: wystepy BMW w sportach, porażka po całej linii: F1, Darak i te niezliczone niemieckie serie wyścigow - nie ma na czym budować wizerunku aut sportowych..
Obecny system serwisu i naprawy 7er F01 - zdzierstwo w biały dzień - bo wymagane jest połaczenie z Monachium za kilka euro/min i taki proces diagnostyki może trwać dość długo :mrgreen:
A Porsche... Smiejesz się z chłodziwa w postaci powietrza, a na pewno wiesz Łukaszu, że ceny ostatniego prawdziwego 911 (993) są wyższe od serii 997 - przypadek?
 
 
 
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Sob Lut 05, 2011 18:08   

Lincoln napisał/a:
(..)Obecny system serwisu i naprawy 7er F01 - zdzierstwo w biały dzień - bo wymagane jest połaczenie z Monachium za kilka euro/min i taki proces diagnostyki może trwać dość długo :mrgreen:


nic w tym dziwnego.. całość do tego zmierza.. jeszcze chwila i każdy serwis będzie on-line z centralą a mechanik/diagnosta to będzie tylko małpa do podłączenia wtyczki, naciśnięcia guzika "connect" i ew. wymiany podzespołu (a'la Formuła 1 - nie działa żarówka --> wymień nos auta, brak mocy --> wymień jednostkę napędową, fotel sie nie rozkłada --> zrób update softu fotela/wymień fotel)... a że będzie się długo łączył? skoro auta są zoraz bardziej dopracowane, to na czym mają zarabiać??


Lincoln napisał/a:
A Porsche... Smiejesz się z chłodziwa w postaci powietrza, a na pewno wiesz Łukaszu, że ceny ostatniego prawdziwego 911 (993) są wyższe od serii 997 - przypadek?

z hałaśliwego chłodzenia się nie śmieję, tylko stare bogate pryki, pochowały swe pospłaszczane garbusy i teraz osiągają horrendalne ceny :-P .. co by nie było ładne E28 tez jest droższe od E34, a za kilka lat E30tki będą dużo droższe od E36, tak jak dziś E114 jest dużo droższe od E21..
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14808
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Sob Lut 19, 2011 23:21   

od jakiegoś czasu jak pewnie wszyscy widzą na NK wklejamy banery z różnymi samochodami po to by trochę ozywić konto i ludzi tam wpisanych bo przyjęli zaproszenia jest dużo a przecież tylu nie ma na naszej stronie. Ale do rzeczy


Wstawiłem tam chyba dwa banery z BMW i podpisy pod tymi zdjęciami są :

ale ładna, śliczna itp. powiedzcie mi bo może ja jestem jakiś nienormalny BMW jakiekolwiek jest śliczne, śliczny to może być Fiat 500 albo BMW mini :D a chyba E30 albo E36 to nawet specjalnie do pięknych nie należy zalety tych samochodów sa całkowicie inne. Chyba że uważa ktoś inaczej z chęcią polemizować mogę.
O alefie jedna osoba napisała że jest ładna :D to wszystko :D
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Nie Lut 20, 2011 01:51   

..nie przejmuj się Krzysiu... najważniejsze że Tobie Alfa się podoba...!!!


PS.. kurcze, ludzie to potrafią mieć zryte berety i gusta :razz:
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

 
 
Bushido
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3494
Skąd: brać na paliwo?
Wysłany: Nie Lut 20, 2011 02:49   

BMW ma specyficzną urodę ze względu na swój konserwatyzm i funkcje jakie ma spełniać czyli być wygodna limuzyną o sportowym zacięciu (wiadomo że nie każda wersja np moja :D ). Bardzo mi się podoba nowa seria 3, 5 i 6, na pewno bardziej podoba mi się nowa 3 od Opla Insignia, Mercedesa C klasy, VW Passata i wszystkich innych aut z podobnej półki, ale to samo się tyczyłoby też starych wersji w porównaniu do E36 bo stara C klasa merca to pośmiewisko, no może ewentulanie Opel Omega na ful wypasie by mógł mnie do siebie przekonać (ale jego waga i miłość do tlenku żelaza mnie odstraszyły). Wiesz ktoś powie że CRX II gen jest najbrzydszym autem jakie widział, dostanie po dupie we wyścigu od takiego autka i nagle zdaje sobie sprawę z plusów tego auta, że mało pali, że części tanie, łatwy serwis itp i nagle chce mieć to auto i jak je kupi to uważa że jego auto jest piękne, szybkie itp np ja tak miałem jak dostałem po dupie od rexa jak miałem Prelude :D
Wiem że moja wypowiedź jest subiektywna i może nikomu nie poszerzyć horyzontów ale wygląd auta zmienia się w oczach właściciela w momencie gdy odkrywa jego plusy nad innymi markami/modelami i wtedy swoje się chwali :)
_________________

 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3313
Skąd: Osiek
Wysłany: Nie Lut 20, 2011 10:42   

E90 jest "dizajnerskim" przeciętniakiem (o dziwo e92 jest juz duzo lepsze), i nie ma nawet połowy charyzmy Insignii czy A4. Ogolnie zgadzam się z przedmówcami, BMw nie kupuje się dla wyglądu, te auta mają inne zalety, a wygląd jest wypadkową choarakteru i tradycji, jednym sie podoba innym nie, ale przez długie lata był wyjątkowy i rozpoznawalny.
 
 
 
Fery
Kierowca Rajdowy
GHOST RIDER


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 1572
Skąd: Starogard Gd.
Wysłany: Wto Lut 22, 2011 00:48   

Od dłuższego czasu rozważam zakup BMW E36 w wersji CABRIO minimum 200 kucy. Jeżeli jest ktoś z Was w temacie to proszę o wypisanie wad oraz zalet tej Bumy.

_________________



Tylko bokiem mozna uciec od codzienności >> DRIFT
 
 
greg_e36
Jestem Nowy

Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 5
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Wto Lut 22, 2011 02:06   

e36 w serii ponad 200 km to jedynie m3... a to już klasa sama dla siebie... lecz koszta związane z utrzymaniem takiego auta też niestety wyższe....

więc pewnie skupisz się w temacie 190-200 koni (w serii bez modów) co oferują jednostki 2,5 2,8

przy czym 2,5 w cabrio to modele do 1995 i silniki m50

a 2,8 to autka po 1995 i silniki m52 czyli nowsze konstrukcyjnie i na tych radziłbym się skupić...

co do modelu e36 nie będę na pewno obiektywną osobą bo jeżdżę takim autkiem (może nie silnik i nie nadwozie ale :P )...

jednostki sześciocylindrowe to raj fajnie się wkręcają przy czym wspaniale brzmią :D ... ale niestety ta muzyka jeśli będzie głośna okupiona będzie sporym spalaniem... jeśli jesteśmy spokojnymi melomanami nie trudno będzie osiągnąć wynik średni na poziomie 10-11litrów na 100km dane dla wersji 320i

właściwości jezdne hmm slogan reklamowy bmw radość z jazdy chyba tłumaczy wszystko... w tym jednym przypadku reklamy nie kłamią ;P

układ hamulcowy skuteczny... z tego co pamiętam w 2,8 z tyłu dodatkowo zamontowane były tarcze wentylowane w przeciwieństwie do słabszych jednostek (316/318 posiadały nawet bębenki :D )... tak więc do hamulców nie powinieneś mieć także zastrzeżeń

dodatkowym atutem tego modelu jest możliwość dokupienia sobie za stosunkowo nie duże pieniądze hard topu....

ale żeby nie było że są tylko same zalety
lubią padać czujniki położenia wału i wałka oraz sondy lambda

aha na pewno unikaj aut powypadkowych z tego co słyszałem cabrio ciężko "wyprostować"

jeśli masz jeszcze jakieś pytania wal postaram się odpowiedzieć :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 12