Przesunięty przez: Krzysztof Pon Lis 16, 2015 23:55 |
BMW - rozmowy na temat marki |
Autor |
Wiadomość |
conpress
moderator
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2771 Skąd: z bliska
|
Wysłany: Pon Lut 28, 2011 23:32
|
|
|
..tak jak Lincoln pisze - 740 może palić naprawdę nieprzyzwoicie mało jak na swoje możliwości..
jedna tylko uwaga - silniki M60 (wczesne V8) a silniki M62 (późniejsze) to w dużej mierze różne silniki..
M60 czy to 3.0 czy 4.0 - spali średnio w mieście ok. 15-19 litrów .. trasa 12-15litrów (przy analogicznej skrzyni - dajmy na to 5HP30 (?)
M62 obojętnie czy 3.5 czy 4.4 - spali średnio 2 litry mniej na setkę niż starsze modele z motorem M60 czyli miasto 13-17litrów, a trasa 10-13 litrów
oczywiście wszystko zależy od tego łącznika między fotelem a pedałem przyśpieszania
dodatkowo silniki M62 sprawiają, że auto obiektywnie i subiektywnie lepiej przyspiesza, lepiej się wkręca, lżej pracuje.. (jak dla mnie, z autopsji - uważam że M62B44 jeździ o niebo lepiej niż E38 M73 (750)
co do eksploatacji - nie jest tania.. i nie będzie tania!!!
na pewno nie ma kosztownych wymian np. paska rozrządu.. ale radzę spojrzeć na inne eksploatacyjne materiały, które z natury wymienia się w 10-15 letnim samochodzie
(dla porównania użyję taniego E38 730 z 95 roku i passata TDI B5 110PS 97 rok, ceny detaliczne bez rabatów)
- klocki hamulcowe przód ATE (BMW 403zł / Passat 275zł)
- tarcza hamulcowa 1 szt na przód ATE ( BMW 336zł / Passat 253 zł)
- amortyzator przód SACHS za sztukę (BMW 649zł, BMW z EDC 1880 zł / Passat 287zł)
- chłodnica wody Nissens (BMW 764zł / Passat 466zł)
- wydech - tłumik końcowy Klarius (BMW praktycznie tylko oryginał - 2 tłumiki końcowe 1216zł i 1246 zł / Passat 860 zł)
- wahacz dolny poprzeczny Lemforder (BMW 499zł / Passat 403 zł)
owszem można używać tanich chińskich części, których do Passata jest od zaje....nia i po śmiesznie niskich cenach, do BMW też się coś gównianego dostanie.. ale już asortyment zdecydowanie mniejszy.. pytanie tylko o sens używanie takiego chłamu w aucie które waży lekko z 2 tony i rozpędza się do 230-250km/h ... używane części eksploatacyjne zbędę wielkim milczeniem.. |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..
|
|
|
|
|
Jankes
Mistrz Kierownicy Papież
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 2622 Skąd: Rywałd
|
Wysłany: Pon Lut 28, 2011 23:43
|
|
|
Krzysztof :
Wąska
Szeroka
Przyjżyj sie dokładnie lampom to znajdziesz różnice, po tym głównie można poznąć wąskie i szerokie lampy ale są też inne nerki, inny front, chromy, inne zderzaki itp |
_________________
Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa... |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pon Lut 28, 2011 23:58
|
|
|
różnica dla mnie jest tak niewielka że szok największa różnica jaką widzę to fakt że jedno zdjęcie jest większe a drugie mniejsze
Oczywiście skumałem o co chodzi tyle że nie rozumiem o co ten zachwyt ile raczy czytałem że np. TY byś chciał e30 na wąskiej lampie to myślałem że to jakiś super efekt z przodu i pakiet z dodatkami w przypadku tak niewielkiej subtelnej różnicy uważam że nie ma to znaczenia, |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
conpress
moderator
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2771 Skąd: z bliska
|
Wysłany: Wto Mar 01, 2011 00:20
|
|
|
różnica jest i to znaczna
generalnie masę elementów auta jest innych w modelu po liftowym (szerokiej lampie)
"wąska lampa" to sporo chromu, bardziej lekka linia, starsze silniki, ciekawsze wersje wyposażenia wnętrza, obecnie o wiele rzadziej spotykana niz model po lifcie, o wiele szybciej korodujące nadwozie i ...praktycznie status youngtimera
"szeroka.." plastikowe zderzaki, nowsze silniki, lepsze wykonanie, ale to taki model niby stary, ale jeszcze bez statusu klasyka. .więc taki niezdefiniowany, zdeprecjonowany przez wieś-tunerów, którzy na szczęście (lub nie) przesiedli się do E34 i E36.. |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..
|
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3311 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Wto Mar 01, 2011 01:35
|
|
|
Wąska jest brzydka....moment moja jest wąska ciul, taki los:-) |
|
|
|
|
Fery
Kierowca Rajdowy GHOST RIDER
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Gru 2010 Posty: 1572 Skąd: Starogard Gd.
|
Wysłany: Wto Mar 01, 2011 01:39
|
|
|
Lincoln napisał/a: | Wąska jest brzydka....moment moja jest wąska ciul, taki los:-) |
brzydkie też ładne |
_________________
Tylko bokiem mozna uciec od codzienności >> DRIFT |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Czw Cze 26, 2014 23:44
|
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=J8K4Rq7uhGw
mimo, że nigdy w BMW nie widziałem tego WOW
To teraz powiem, WOW rewelacja to jest auto które wyskoczyło z przyszłości i wskoczyło do 2014 roku
Nie wiem czy ktoś z was mógł przeoczyć tą reklamę w TV. |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Bartek
Mistrz Kierownicy [(00==()()==00)]
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2987 Skąd: brac hajs na to
|
Wysłany: Pią Cze 27, 2014 03:08
|
|
|
chciałbym pracować w fabryce BMW P |
_________________
|
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Nie Cze 29, 2014 00:15
|
|
|
Bartek napisał/a: | chciałbym pracować w fabryce BMW P |
ale dlaczego, pewnie robią to samo co w każdej fabryce, pracują 8 godzin z przerwą na śniadanie, |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Marta
Kierowca Skutera
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 470 Skąd: STG
|
Wysłany: Nie Cze 29, 2014 17:50
|
|
|
Bartek napisał/a: | chciałbym pracować w fabryce BMW |
Bartek nic prostszego.. Mój kolega pracuje w Niemczech w fabryce z tego co wiem to na lakiernii i bardzo sobie pracę chwali. Zarabia 2tys euro. Dojeżdża do pracy busem firmowym. Pracuje po 8 godzin z przerwą na obiad chyba 30 minutową czyli 8,5h dziennie. Podobno co chwilę kogoś przyjmują, najpierw przez pośrednika z mniejszymi stawkami ale można się załapać i zostać zatrudnionym bezpośrednio przez BMW. Także śmigaj na Bawarię |
_________________ Die Young Stay Pretty... |
|
|
|
|
OSKA
Szybki i wściekły
Pomógł: 5 razy Dołączył: 22 Kwi 2011 Posty: 6613 Skąd: Kłodawa
|
Wysłany: Nie Cze 29, 2014 19:13
|
|
|
zapomniałaś dopisać, ze musi znać niemiecki |
_________________ Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...
Work Hard!
Dream Big! |
|
|
|
|
Marta
Kierowca Skutera
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 470 Skąd: STG
|
Wysłany: Nie Cze 29, 2014 20:30
|
|
|
OSKA napisał/a: | zapomniałaś dopisać, ze musi znać niemiecki |
Nie prawda. Thomas niejednokrotnie wspominał, że u niego pracuje wielu Polaków, którzy nie potrafią mówić po Niemiecku. Zresztą wychodzę z założenia, że jak się chce to się da. Żaden problem nauczyć się podstaw a później w trakcie pracy reszty. Zależy wszystko od nastawienia i chęci. |
_________________ Die Young Stay Pretty... |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Wto Lip 08, 2014 23:01
|
|
|
w nosie w gąszczu aut któe wyglądają tak sobie to jedno wybija się na prawdę mocno rewelacja |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Tomek
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Sie 2010 Posty: 636 Skąd: Starogard
|
Wysłany: Czw Gru 11, 2014 00:48
|
|
|
zastanawia mnie jedna rzecz, dlaczego w różnych amatorskich zawodach driftingowych ludzie upalają E34 a E39 nie ?
Z tego co doczytałem to sama buda e39 jest 50 kg cięższa więc o masę raczej nie chodzi,
co jest w tym aucie kiepskiego że ich się nie upala ? |
_________________ Nic nie dało ludzkości tylu wynalazków co lenistwo |
|
|
|
|
rusek13
Kierowca Rajdowy ZIOMAL NIEGODZIWIEC
Dołączył: 01 Sie 2012 Posty: 702 Skąd: Ty mieszkasz?
|
Wysłany: Czw Gru 11, 2014 00:51
|
|
|
cena
biedadrifty nie majo na budy e39 |
_________________ LIFE WILL KILL YOU! |
|
|
|
|
|