autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Krzysztof
Pon Lis 16, 2015 23:55
BMW - rozmowy na temat marki
Autor Wiadomość
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Pon Lut 28, 2011 23:32   

..tak jak Lincoln pisze - 740 może palić naprawdę nieprzyzwoicie mało jak na swoje możliwości..

jedna tylko uwaga - silniki M60 (wczesne V8) a silniki M62 (późniejsze) to w dużej mierze różne silniki..

M60 czy to 3.0 czy 4.0 - spali średnio w mieście ok. 15-19 litrów .. trasa 12-15litrów (przy analogicznej skrzyni - dajmy na to 5HP30 (?)

M62 obojętnie czy 3.5 czy 4.4 - spali średnio 2 litry mniej na setkę niż starsze modele z motorem M60 czyli miasto 13-17litrów, a trasa 10-13 litrów

oczywiście wszystko zależy od tego łącznika między fotelem a pedałem przyśpieszania

dodatkowo silniki M62 sprawiają, że auto obiektywnie i subiektywnie lepiej przyspiesza, lepiej się wkręca, lżej pracuje.. (jak dla mnie, z autopsji - uważam że M62B44 jeździ o niebo lepiej niż E38 M73 (750)

co do eksploatacji - nie jest tania.. i nie będzie tania!!!

na pewno nie ma kosztownych wymian np. paska rozrządu.. ale radzę spojrzeć na inne eksploatacyjne materiały, które z natury wymienia się w 10-15 letnim samochodzie
(dla porównania użyję taniego E38 730 z 95 roku i passata TDI B5 110PS 97 rok, ceny detaliczne bez rabatów)

- klocki hamulcowe przód ATE (BMW 403zł / Passat 275zł)
- tarcza hamulcowa 1 szt na przód ATE ( BMW 336zł / Passat 253 zł)
- amortyzator przód SACHS za sztukę (BMW 649zł, BMW z EDC 1880 zł / Passat 287zł)
- chłodnica wody Nissens (BMW 764zł / Passat 466zł)
- wydech - tłumik końcowy Klarius (BMW praktycznie tylko oryginał - 2 tłumiki końcowe 1216zł i 1246 zł / Passat 860 zł)
- wahacz dolny poprzeczny Lemforder (BMW 499zł / Passat 403 zł)

owszem można używać tanich chińskich części, których do Passata jest od zaje....nia i po śmiesznie niskich cenach, do BMW też się coś gównianego dostanie.. ale już asortyment zdecydowanie mniejszy.. pytanie tylko o sens używanie takiego chłamu w aucie które waży lekko z 2 tony i rozpędza się do 230-250km/h ... :???: używane części eksploatacyjne zbędę wielkim milczeniem..
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

 
 
Jankes
Mistrz Kierownicy
Papież



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2622
Skąd: Rywałd
Wysłany: Pon Lut 28, 2011 23:43   

Krzysztof :

Wąska


Szeroka


Przyjżyj sie dokładnie lampom to znajdziesz różnice, po tym głównie można poznąć wąskie i szerokie lampy ale są też inne nerki, inny front, chromy, inne zderzaki itp :smile:
_________________


Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa...
 
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pon Lut 28, 2011 23:58   

różnica dla mnie jest tak niewielka że szok :D największa różnica jaką widzę to fakt że jedno zdjęcie jest większe a drugie mniejsze :D
Oczywiście skumałem o co chodzi tyle że nie rozumiem o co ten zachwyt ile raczy czytałem że np. TY byś chciał e30 na wąskiej lampie to myślałem że to jakiś super efekt z przodu i pakiet z dodatkami w przypadku tak niewielkiej subtelnej różnicy uważam że nie ma to znaczenia,
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Wto Mar 01, 2011 00:20   

różnica jest i to znaczna

generalnie masę elementów auta jest innych w modelu po liftowym (szerokiej lampie)

"wąska lampa" to sporo chromu, bardziej lekka linia, starsze silniki, ciekawsze wersje wyposażenia wnętrza, obecnie o wiele rzadziej spotykana niz model po lifcie, o wiele szybciej korodujące nadwozie i ...praktycznie status youngtimera

"szeroka.." plastikowe zderzaki, nowsze silniki, lepsze wykonanie, ale to taki model niby stary, ale jeszcze bez statusu klasyka. .więc taki niezdefiniowany, zdeprecjonowany przez wieś-tunerów, którzy na szczęście (lub nie) przesiedli się do E34 i E36..
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Wto Mar 01, 2011 01:35   

Wąska jest brzydka....moment moja jest wąska :mrgreen: ciul, taki los:-)
 
 
 
Fery
Kierowca Rajdowy
GHOST RIDER


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 1572
Skąd: Starogard Gd.
Wysłany: Wto Mar 01, 2011 01:39   

Lincoln napisał/a:
Wąska jest brzydka....moment moja jest wąska :mrgreen: ciul, taki los:-)


brzydkie też ładne :mrgreen:
_________________



Tylko bokiem mozna uciec od codzienności >> DRIFT
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Czw Cze 26, 2014 23:44   

https://www.youtube.com/watch?v=J8K4Rq7uhGw

mimo, że nigdy w BMW nie widziałem tego WOW

To teraz powiem, WOW rewelacja to jest auto które wyskoczyło z przyszłości i wskoczyło do 2014 roku :D

Nie wiem czy ktoś z was mógł przeoczyć tą reklamę w TV.
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Bartek
Mistrz Kierownicy
[(00==()()==00)]



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2987
Skąd: brac hajs na to
Wysłany: Pią Cze 27, 2014 03:08   

chciałbym pracować w fabryce BMW :) P
_________________
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Nie Cze 29, 2014 00:15   

Bartek napisał/a:
chciałbym pracować w fabryce BMW :) P


ale dlaczego, pewnie robią to samo co w każdej fabryce, pracują 8 godzin z przerwą na śniadanie,
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Marta
Kierowca Skutera



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 470
Skąd: STG
Wysłany: Nie Cze 29, 2014 17:50   

Bartek napisał/a:
chciałbym pracować w fabryce BMW :)


Bartek nic prostszego.. Mój kolega pracuje w Niemczech w fabryce z tego co wiem to na lakiernii i bardzo sobie pracę chwali. Zarabia 2tys euro. Dojeżdża do pracy busem firmowym. Pracuje po 8 godzin z przerwą na obiad chyba 30 minutową czyli 8,5h dziennie. Podobno co chwilę kogoś przyjmują, najpierw przez pośrednika z mniejszymi stawkami ale można się załapać i zostać zatrudnionym bezpośrednio przez BMW. Także śmigaj na Bawarię :)
_________________
Die Young Stay Pretty...
 
 
 
OSKA
Szybki i wściekły



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 6613
Skąd: Kłodawa
Wysłany: Nie Cze 29, 2014 19:13   

zapomniałaś dopisać, ze musi znać niemiecki ;)
_________________
Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...

Work Hard!
Dream Big!
 
 
 
Marta
Kierowca Skutera



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 470
Skąd: STG
Wysłany: Nie Cze 29, 2014 20:30   

OSKA napisał/a:
zapomniałaś dopisać, ze musi znać niemiecki ;)


Nie prawda. Thomas niejednokrotnie wspominał, że u niego pracuje wielu Polaków, którzy nie potrafią mówić po Niemiecku. Zresztą wychodzę z założenia, że jak się chce to się da. Żaden problem nauczyć się podstaw a później w trakcie pracy reszty. Zależy wszystko od nastawienia i chęci.
_________________
Die Young Stay Pretty...
 
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Wto Lip 08, 2014 23:01   

w nosie w gąszczu aut któe wyglądają tak sobie to jedno wybija się na prawdę mocno :D rewelacja :D
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Tomek
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 636
Skąd: Starogard
Wysłany: Czw Gru 11, 2014 00:48   

zastanawia mnie jedna rzecz, dlaczego w różnych amatorskich zawodach driftingowych ludzie upalają E34 a E39 nie ?
Z tego co doczytałem to sama buda e39 jest 50 kg cięższa więc o masę raczej nie chodzi,
co jest w tym aucie kiepskiego że ich się nie upala ?
_________________
Nic nie dało ludzkości tylu wynalazków co lenistwo
 
 
rusek13
Kierowca Rajdowy
ZIOMAL NIEGODZIWIEC



Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 702
Skąd: Ty mieszkasz?
Wysłany: Czw Gru 11, 2014 00:51   

cena :P
biedadrifty nie majo na budy e39 :P
_________________
LIFE WILL KILL YOU!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 12