autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Dyskutujemy (kulturalnie oczywiście:D)
Autor Wiadomość
Barley
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 1668
Skąd: Skórcz
Wysłany: Pon Paź 21, 2013 23:53   

Bezpieczeństwo nie leży w napędzie a w osobie która siedzi za kółkiem. Prawdziwy debil to i w czołgu by się rozbił
_________________
“Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno”
 
 
 
rwtnt
Kierowca kat. B


Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 221
Skąd: Gdynia
Wysłany: Wto Paź 22, 2013 00:53   

No tak bo każdego skandynawa stać na wydanie minimum 50 tys euro na nowe auto ;) Mhm jasne są zamożni ale nie ma co generalizować. Do macierewicza nie będę się wybierał. Nie wiem czy to miało na celu mnie obrazić jeżeli tak to nie wyszło.
 
 
Tomix
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 1933
Skąd: Pączewo
Wysłany: Wto Paź 22, 2013 00:57   

Bzyk napisał/a:

RWD- chodzenie w szpilkach (powodzenia zimą na lodzie :D )

To porównanie wgl z dupy ;d
Każdy z napędów ma swoje plusy i minusy
AWD-najbezpieczniejszy najlepiej sprawdza się w terenie i pozwala dojechać tam gdzie polegnie fwd i rwd ale przy autach o niskiej mocy bardzo muli auto
RWD-napęd dający najwięcej frajdy z jazdy , ale przy większych mocach mogą występować problemy z trakcją
FWD-uniwersalny napęd sprawdza się w miarę i w mieście i w miarę można pozapierdzielać
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Wto Paź 22, 2013 01:08   

rwtnt napisał/a:
No tak bo każdego skandynawa stać na wydanie minimum 50 tys euro na nowe auto ;)


A co ma zakupo nowego auta do dopłata za napęd w granicach 3-4tyś Euro, co jest miesięczną pensją dla osoby myślącej o nowym aucie? Proszę nie naciagaj na swoją stronę, to bez sensu, bo jak wsponiałem wcześniej zbliżasz się do poziomu Macierewicza. Autem 4x4 nie pojedziesz szybciej w zakrecie, z hamowaniem to samoj, co najwyżej na śliskiej/wertepowatej drodze zajedziesz dalej. M5 śmigałem zimą i nie miałem kłopotów nawet na mocno zaśnieżonym pasie w Borsku, mieszkam też daleko od głownych dróg i ani razu na zimówkach nie poległem.
 
 
 
ACzE
Maniak Resoraków
Master of Distaster



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 61
Skąd: z nienacka
Wysłany: Wto Paź 22, 2013 03:43   

Lincoln napisał/a:
ACzE napisał/a:

Ciekawa porównywarka przyznaje ale pozwoliłem sobie zostawić grubasa z plecakiem na inne wypady do galerii handlowych i wybrałem limo vs. limo żaden RS6plus żeby być nadal obiektywny ;)
http://www.zeperfs.com/en/duel110-611.htm
tor Nurburgring 8sek przewagi dla RS i to jest dopiero cała wieczność ale nie chce tu kogokolwiek faworyzować bo M5 to na prawde dobry wóz jeśli chodzi o prowadzenie i kłamałbym gdybym twierdził inaczej

To i tak jest 3:1 dla M5, więc gdzie ta przewaga dzięki 50ps i napędowi na 4 koła, dla auta młodszego o blisko generacje(97/02)???

Co z pozostałymi 3 golami? RS jest jednak cięższe mimo, że Audi przyjmuje różnice w masie zastosowania ich awd do rwd na poziomie do 50kg. ale tu jest jeszcze silnik podwójny turbo który osprzęt też waży w porównaniu do n/a no a większa moc minus powyższe to będzie właśnie wspomniane 8sek na Ringozie a skoro 3 sek. to jest przepaść to czym jest 8? Seria C5 pojawiła się również w 97r. sam RS jak to zwykle bywało w latach 90tych wchodził na rynek za zakończenie produkcji więc auta jak najbardziej kadencją odpowiadające sobie.
Lincoln napisał/a:

Idąc tokiem rozumowania kolegów z Audi, to ludzie np ze Skandynawii znani z zamiłowania do bezpieczeństwa powinni w 99% poruszać się Q
ludzie ze skandynawii są przede wszystkim patriotami i jeźdzą rodzimą motoryzacją na kope w tym również AWD
Pamiętam kiedy 2lata temu szukałem auta dla siebie to oglądałem egzemplarz z Rybnika na kompletnym fullu wcześniej sprowadzony z Norwegii miał napęd q i co mnie bardziej dziwiło oponami z kolcami
Lincoln napisał/a:

Ale nic, wychodzi na to, że każdego dnia jadąc do pracy ryzykuje życiem, a deszcz, kałuże i snieg powodują że staje się zakałą i wszystkie 4 buty mnie wyprzedzają...takie rzeczy tylko w Erze :wink:
tego nie powiedziałem


Krzysztof napisał/a:

Więc w sumie spór o nic :D na tor nie pojedziemy, rwtnt, i ACzE, nie chcą się ustawić bo swoje teorie poprzeć to co zrobić :D

zdążyłem się już zorientować czym jeździ kolega Lincoln i obawiam się, że nawet gdybym wytargał swój silnik z budy po czym zamontował go w rowerze i nakleił na kierownice znaczek quattro to i tak nie miałbym polotu przy nim ;)
 
 
cimar
Szybki i wściekły
Naczelnik



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5105
Skąd: Północ
Wysłany: Wto Paź 22, 2013 06:18   

Lincoln napisał/a:
rwtnt napisał/a:
No tak bo każdego skandynawa stać na wydanie minimum 50 tys euro na nowe auto ;)


A co ma zakupo nowego auta do dopłata za napęd w granicach 3-4tyś Euro, co jest miesięczną pensją dla osoby myślącej o nowym aucie? Proszę nie naciagaj na swoją stronę, to bez sensu, bo jak wsponiałem wcześniej zbliżasz się do poziomu Macierewicza. Autem 4x4 nie pojedziesz szybciej w zakrecie, z hamowaniem to samoj, co najwyżej na śliskiej/wertepowatej drodze zajedziesz dalej. M5 śmigałem zimą i nie miałem kłopotów nawet na mocno zaśnieżonym pasie w Borsku, mieszkam też daleko od głownych dróg i ani razu na zimówkach nie poległem.

Tu się zgodzę, auto w Borsku latało super, a śniegu trochę było :mrgreen:
_________________
"Bo los z nas drwi, drwi z nas co dzień"
 
 
Bzyk
Kierowca Rajdowy


Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 777
Skąd: Brak informacji
Wysłany: Wto Paź 22, 2013 17:45   

conpress napisał/a:
przyznaj ze adidasy tojuz nawet nie ekscentryzm, ale brak dobrego smaku i wyczucia taktu..

Bardziej mi chodziło o wygodę :)
W szpilach jak nie umiesz chodzić to sie pozabijasz (rwd też tak ma szczególnie z mocą)
 
 
rwtnt
Kierowca kat. B


Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 221
Skąd: Gdynia
Wysłany: Wto Paź 22, 2013 19:34   

No tak lepiej mieć 2 koła napędzane niż dwa i basta mniej znaczy więcej :) twoje teorie też bliższe panu w 3 paskach zachwalającego bmw :)
 
 
EDI
Mistrz Kierownicy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2376
Skąd: się biorą czopki
Wysłany: Wto Paź 22, 2013 20:02   

A mój brat sie zakopał zimą a miał audi quattro ;D i co wyciagało audi ? Honda hehe czyli fwd góra pany heh ale fakt wygodne bezpieczne masywne auto co do napędu nie odczułem jakiejś mega zajebistosci tego spoko rusza lepiej czterobut łatwiej zapanować w poślizgu jak by mnie bylo stać czemu nie kupił bym ale subaru lub Evo
 
 
Bzyk
Kierowca Rajdowy


Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 777
Skąd: Brak informacji
Wysłany: Wto Paź 22, 2013 20:11   

EDI napisał/a:
czyli fwd góra pany heh

Dobrze gada :D
EDI napisał/a:
kupił bym ale subaru lub Evo

Evo ? Takie evo ? :D
http://allegro.pl/seat-ib...3624671144.html
 
 
Barley
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 1668
Skąd: Skórcz
Wysłany: Wto Paź 22, 2013 20:26   

samo posiadanie auta z AWD nie uczyni nikogo lepszym kierowcą, tym też trzeba umieć jeździć. Mały przykład tego był w zeszłym roku w Osiu Audi R8 dostało po dupie od BMW E30
_________________
“Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno”
 
 
 
Artur
Kierowca Rajdowy
Sensej


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 952
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Wto Paź 22, 2013 20:42   

Spor mozna rostrzygnac jedynie na kresce:)
_________________
DynoSet Remapping Service
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Wto Paź 22, 2013 23:22   

ACzE napisał/a:
zdążyłem się już zorientować czym jeździ kolega Lincoln i obawiam się, że nawet gdybym wytargał swój silnik z budy po czym zamontował go w rowerze i nakleił na kierownice znaczek quattro to i tak nie miałbym polotu przy nim ;)


Pewnie zdążyłeś się tez zorientować, że ma FWD w Vectrze i AWD w Jeepie, każde powyżej 200ps, a także ściśle ukierunkowaną wiedze techniczną związaną z motoryzacją, potwierdzoną ciekawym projektem dyplomowym, więc ma możliwość pełnego porównania zalet i wad, a patrząc po parku maszyn potrafi obiektywnie spojrzec, wiec takie uwagi są zupełnie nie na miejscu, to samo dotyczy kolegi rwtnt, który pewnie lubi chodzić na 4 łapach, bo to przecież wiecej niż 2 :wink:
 
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Śro Paź 23, 2013 00:32   

ACzE napisał/a:
zdążyłem się już zorientować czym jeździ kolega Lincoln i obawiam się, że nawet gdybym wytargał swój silnik z budy po czym zamontował go w rowerze i nakleił na kierownice znaczek quattro to i tak nie miałbym polotu przy nim


wiesz, mi się sama dyskusja podoba bo jest całkiem fajna i sie dobrze czyta, coś o motoryzacji na forum motoryzacyjnym :D chociaż tematu o cyckach nie przebijecie nigdy :D

Co do ustawki to bez spinki i dla zabawy, przecież skoro masz q to dostosujemy znaczy poszukamy auto podobnej mocy z napędem na przód czy tył tak by teorie w praktyce sprawdzić a ustawki lubimy dla samych ustawek.
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Jaca!
Kierowca Rajdowy
Manufaktura Italia



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Gru 2011
Posty: 1506
Skąd: Siwiałka
Wysłany: Śro Paź 23, 2013 15:16   

Dla przykładu, akurat te dane mam w pamięci, Vectra A 2000 fwd ma do setki 8.5s a w wersji 4x4 9.5... cała sekunda róznicy, pomimo rzekomo lepszego startu :) Niby suche dane ale coś w tym jest... :)

Każdy napęd 4x4 generuje straty mocy i opory, jeden mniejsze, drugi wieksze ale zawsze przy aucie nie rwącym kapcia na 3 biegu oslabia osiągi.

W zimie to samo, przy ruszaniu takie auto co prawda ma lepsza trakcje, ale hamować hamuje conajmniej tak samo jak zwykle auto.. cóż warto o tym pamiętać :D
_________________
Forza Italia!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 12