autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Dyskutujemy (kulturalnie oczywiście:D)
Autor Wiadomość
misiek-stg
Kierowca Skutera



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 513
Skąd: z psychiatryka
Wysłany: Nie Sie 09, 2009 19:21   

Sąsiad ja jako fan VW wcale się nie bulwersuje bo nie mam czym. Sam patrze na to realnie i tych aut nie można ze sobą porównywać bo się od siebie diametralnie różnią.
 
 
Karol
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3344
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Nie Sie 09, 2009 19:28   

Podoba mi się takie podejście do sprawy :D Duży + dla Ciebie :wink: pozdrawiam
 
 
 
misiek-stg
Kierowca Skutera



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 513
Skąd: z psychiatryka
Wysłany: Nie Sie 09, 2009 19:31   

Najważniejsza jest pasja do aut a do jakiej marki to już mniej ważne każdy znajdzie dla siebie coś odpowiedniego :)
 
 
mialczek20
Maniak Resoraków



Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 34
Wysłany: Nie Sie 09, 2009 21:14   

autko dostosowuje sie do portfela i do gustu...
 
 
 
Bushido
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3494
Skąd: brać na paliwo?
Wysłany: Nie Sie 09, 2009 21:17   

Racja, każdy swoje chwali ale i tak Honda wymiata :D Tym optymistycznym akcentem zakończymy Top Gear! Good Night ! :D
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Pią Sie 14, 2009 17:41   

A ja pozdrawiam fachowców od Hond dla ktorych 5 drzwiowe auto to sedan:)

Zapominacie państwo o jednej podstawowej rzeczyn samochód napedza moment a moc to tylko iloczyn momentu i obrotów, mnie wałsnie daltego smieszą wartosci momentu uzyskiwane przez silniki hondy, przez co pojecie elastycznosci praktycznie nie istnieje. A amerykańskie silniki sa bardzo dobre, nastawione na długą eksploatacje, juz w latach 60 miały hydrauliczną konpensacje luzu, a w hondzie czesto jest jeden wałek przy 16 zaworach i brak hydrauliki, więc gdzie tu ta nowoczesność??? Nowoczesny to jest silnik w M5 e60. JAk ktoś lubi dzwięk wysokich obrotów niech sobie właczy ślifierke kątową, średnia przyjemność, a takie V8...malinens...

Co do Sirroo to zewnetrzenie całkiem fajnie wyszedł, ale jak dla mnie nigdy nie bedzie to coupe...
 
 
 
Karol
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3344
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pią Sie 14, 2009 18:02   

"A ja pozdrawiam fachowców od Hond dla ktorych 5 drzwiowe auto to sedan:) " O co Ci z tym kur... koleś na prawdę chodzi to nie wiem. Mam 5 generacje 5 drzwi ( jak jesteś mało kumaty mówi się i pisze 5 drzwi, bo jako 5 liczona jest klapa bagażnika). No ale jak niektórym się rozwój zatrzymał na golfie I, to się nic nie zrobi :D A w Hondzie miały przy 16 zaworach też 2 wałki rozrządu i VTEC 'a, przy pojemności 1.6 160 KM. A na " Nowoczesny to jest silnik w M5 e60 " to podejrzewam że Ciebie nie stać i nigdy stać nie będzie. Więc po co chłopie takie pierdoły piszesz ? hehe :D



A tu zdjęcie dla tych co się nie znają :lol:



http://www.netcarshow.com...allpaper_01.htm
 
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pią Sie 14, 2009 18:35   

Karol1989 napisał:
Ja mam 180 cm wzrostu. W mojej Hondzie jest dużo miejsca. ( sedan 5 drzwi ) Nie wiem skąd wziąłeś sobie takie stereotypy... naprawdę nie wiem. Jeżeli chodzi o siedzenia to siedzi się nisko, ale mi to odpowiada.




chyba o tą Twoją wypowiedź chodzi, i bez nerwów, każdy ma prawo do własnego zdania.



Rozumiem że to literówka.



Częściowo zgadzam się z kolegą Lincolnem każdy silnik i samochód jest nastawny na co innego.

Amerykańce mają długo jeździć tam nie ma miast w odległości 20 km a 2000 km od siebie. I na tą są one nastawione.



Więc jak w życiu wszystko ma swoje plusy i minusy. A M5 hmmm miałem okazję posłuchać kiedyś M6 :D rewelacja.
 
 
 
Bushido
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3494
Skąd: brać na paliwo?
Wysłany: Pią Sie 14, 2009 19:01   

To ciekawe bo miałem Honde CRX z 1991 roku 1.6 silniczek 2 wałki rozrządu, jakieś 140 KM i miałem przejechane 300 tys km a to jest auto sportowe które się kręci do ponad 7500 RPM i dał radę przejechać tyle co nie jeden diesel.Brak hydrauliki i 2 wałków ?? Chociażby moja była Honda Prelude IV gen miała sprzęgło hydrauliczne a wychodziła w latach od 1992.Jestem ciekawy w ilu Calibrach lub Bemkach była montowana tylna oś skrętna 4WS jeśli w ogóle o tym słyszałeś,o V-Tec już nie wspomnę.Widać kolego że nie masz pojęcia o Hondach a krytykujesz ...
 
 
Ten Zły Tomek
Kierowca kat. B


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 274
Skąd: z garażu
Wysłany: Pią Sie 14, 2009 19:25   

Nie spinać się tak panienki, bo i tak się nie dogadacie. Sedan ma 4 furtki a nie 5, no chyba że w 6 genie, ale to już był fastback a nie sedan.

Jeśli chodzi o hydraulikę to chodzi o regulację luzów zaworowych a nie sprzęgło i Honda do niedawna tego nie robiła bo i po co wstawiać coś, skoro prostsze rozwiązania są lepsze i mniej problemów sprawiają.
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pią Sie 14, 2009 20:17   

elchupakabra napisał:
Nie spinać się tak panienki, bo i tak się nie dogadacie. Sedan ma 4 furtki a nie 5, no chyba że w 6 genie, ale to już był fastback a nie sedan.

Jeśli chodzi o hydraulikę to chodzi o regulację luzów zaworowych a nie sprzęgło i Honda do niedawna tego nie robiła bo i po co wstawiać coś, skoro prostsze rozwiązania są lepsze i mniej problemów sprawiają.




kolejne mądre słowa :)



pochwała dla elczupakabra i linkolna
 
 
 
Ten Zły Tomek
Kierowca kat. B


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 274
Skąd: z garażu
Wysłany: Sob Sie 15, 2009 01:31   

No to dalej jednak pociągnę tego off topa, w kulturalnej atmosferze.



Jeszcze jedno małe pytanko do Lincolna:

Co jest takiego nowoczesnego i zajebistego w nowym silniku M5?

-2 stopniowa zmienna faza rozrządu?

-100 koni z litra?

-czy może, że to wysokoobrotowy silnik, który ma moment max przy 6k obr a moc powyżej 8k?

(Ale tego to przecież nie znosisz i od tego to masz flexa :lol: )



To wszystko już było i to dawno temu...

Czekam na kontrargument 8)
 
 
EDI
Mistrz Kierownicy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2376
Skąd: się biorą czopki
Wysłany: Sob Sie 15, 2009 02:27   

gdybym miał taką moc w spodniach ,to bym zamknął temat :lol: :lol:
 
 
Ten Zły Tomek
Kierowca kat. B


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 274
Skąd: z garażu
Wysłany: Sob Sie 15, 2009 02:34   

Daj spokój, temat zaczyna być ciekawy. Tylko niech jaki mod off topa go wydzieli.
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Sob Sie 15, 2009 03:24   

Podstawa serii S silników BMW zaczynajac od sławnego S14 z e30 m3 (najbardziej utytułowanego samochodu turystycznego świata) jest oddzielna przepsutnica przypadająca na każdy cylinder, owszem stosowana wczesniej w bardzo drogich autach (lambo itd), ale nie w ogolnie dostepnych. Jesli chodzi konkretnie o model e60 to dodatkowa siła tkwi w elektronice, ktora 200 razy na sekunde sprawdza warunki panujace w każdym z 10 cylindrów(także elektro-chemiczne), i w zalezosci od potrzeb dostosowuje oddzielnie wyprzedzenie zapłonu, dawke itd...W dodatku spełnia spokojnie normy czystosci spalin, majac 5l pojemnosci! Byłą to tak udana jednostka, ze przez odjecie 2 cylindrów znalazła miejsce w e90 M3 i wyrożnione nie raz w konkursie ENGINE OF THE YEAR. Wysokoobrotowe r4 hałąsuje, V8 czy V10 pięknie ryczy..

Wspominacie o rożnych bajerach skretne osie, Vtec itd, ale tak naprawde co to daje w sporcie, co dzieki temu, auta tak zachwalane przez WAs uzyskały??? Czy ktoś wie dalczego Honda często nie stosuje hydrauliki w rozrzadzie?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 12