Golf Cabrio By Papen |
Autor |
Wiadomość |
papen
Jestem Nowy
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 17 Skąd: Stg
|
Wysłany: Czw Lip 28, 2011 01:18 Golf Cabrio By Papen
|
|
|
Model: Volkswagen Golf Cabriolet '94
Silnik: Seria 1.8 AAM
Moc : jak na razie 75KM
Mody pod maską : filtr stożkowy z power rurą + wydech Montii
Zawieszenie: Gwintowane FK Automotive
układ hamulcowy : Jeszcze seryjny
Koła: Na sezon letni BBS RS 070 (15''/7 i 7,5'' Et18 1,5 cala rant na przodzie i 2 cale na tyle + 175/55/15) na pozostale dni felgi CSW (15''/7'')
Nadwozie : Wygładzone zderzaki (zaspawane rowki , miejsce po kierunkach i tablicy) , Polakierowane listwy i klamki w kolor nadwozia , grill bez znaczka,szeroki hokej od GTI, listwa na klapie bagaznika bez zamka, ciemne kierunki boczne , ciemne lampy tylne hella black magic, przednie reflekotry in.pro z ringami, zaklepane ranty w tylnych nadkolach oraz delikatne poszerzenie , xenon o barwie 6tys k, wycieraczki aero ,+ czarna BRA szyta niebieska nicia.
Wnętrze : Wnetrze obszyte w czarno niebieska skore (kolor jak buda auta), wszystko wedlug mojego pomyslu (obszyte dol deski fotele boczki , tunel srodkowy), zmienione podswietlenie deski na czerwone zamiast zielonego , dolozone chromowane detale jak : klamki drzwi , pokretla regulacji lusterek WOB , nakladki na pedaly , gałka zmiany biegow + skrocona dzwignia + ramka przy mieszku, rygielki drzwi , chromowane obwodki na zegarach , Wnetrze w calosci wygluszone matami bitumicznymi (pod audio) . Dodtakowo dolozone dywaniki welurowe z lamówkami i podstopnikami ze skory. Dolozony zamykany schowek zamiast tradycyjnej połki po stronie pasazera. Zamontowana sportowa kierownica rozniez obszyta w skore w 2 kolorach.
Audio: Kenwood + JBL + Monacor Carpower
Zdjecia auta zaraz po zakupie , tak to wygladalo w czerwcu 2008 roku :
Auto po przeprowadzanych caly czas modyfikacjach wyglada w chwili obecnej tak :
Wnetrze auta (szyte w calosci na zamowienie) :
Tutaj po zmianie kierownicy na Raid HP (sezon 2009/10) oraz dodaniu szelkowych pasów bezpieczenstwa Shroth :
Silnik :
Bagaznik :
Ponizej auto w setupie jesienno - zimowym (auto w tym okresie nie jest eksploatowane no chyba ze dopisze pogoda to mala przejazdzka wchodzi w gre ewentualnie , bo tak normalnie to auto stoi cala zime)
Ponizej dla zainteresowanych kilka artykulow z VW Trends , GT , oraz VWZONE.PL w ktorych to zostalo juz opisane moje auto i z czego nie ukrywam mam pewna satysfakcje ;D
VW Trends :
GT :
VWZONE.PL :
http://www.vwzone.pl/inde...=artykuly&id=19
SEZON 2011
Kompletna przebudowa karoserii auta , wykonana wlasnorecznie i trwajaca kilka miesiecy ...zimowych
Lista zmian od poprzednich sezonow na sezon 2011
- Zderzaki USA w tym przdni wygladzony i w obu zmieniony ksztalt rowka (wczesniej bez rowkow)
- Wygladzone blotniki (brak antenki i kierunku)
- Klamki z Audi A6 w drzwiach (bez zamka)
- Klapa tylna z wygladzonym emblematem (miala byc usa wneka ale stwierdilem ze to za duzo rzezby i kolidowalo by to z zamkiem)
- Zmiana lakieru na calosci (przemalowanie calej budy w kolor fabryczny )
- Dolozone czarne obrysowki w zderzaku USA
- Lakierowany grill przedni (wczesniej matowy plastik)
- i wiele innych
Dodam tez ze autko wygralo pierwsza nagrode na swoim pierwszym w sezonie zlocie w kategorii MKIII na zlocie w Limerick (29 maja 2011) w Irlandii
Najbardziej ucieszylo mnie to ze ogrom pracy zostal doceniony na zupelnie obcym terenie poza krajem i praktycznie dzien po zlozeniu auta w calosc auto wygrywa pierwsza nagrode w zupelnie obcym dla siebie srodowisku , nie ukrywam ze troche mnie to zmotywowalo ...ale i tak przedewszystkim wazne jest dla mnie to ze robie to co lubie i robie to dla siebie ....
Fotki z przebiegu prac :
Mysle ze komentarz do fotek jest zbedny gdyz one same w sobie oddaja ogrom pracy wlozony w auto a dodam tylko ze wszystkie prace za wyjatkiem spawania i koncowego polozenia lakieru wykonalem w wiekszosci osobiscie , lakierowal Lakiernik (znany z innych for) . natomiast nie sa to jeszcze w szystkie mody ktore zostaly wykonane w aucie , wiem ze moglem zmienic silnik itd ale akurat mialem mozliwosc zrobienia budy wiec zrobilem to a silnik z czasem tez sie ogarnie , moze na kolejny lub za 2 sezony ;D
Pozdrawiam serdecznie i licze na Wasze propozycje i sugestie co do zmian w aucie ... |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Czw Lip 28, 2011 01:26
|
|
|
w sumie po co zmiany w silniku jak zobaczyłem jakie laski się przy tym aucie kręcą to silnik wystarczyłby mi od SC
Generalnie cabrio nie musi się śpieszyć, projekt mi sie podoba, ale laski co do niego się śliniły chyba w Borównie jeszcze bardziej i właśnie taki samochód muszę sobie kupić tylko co powie zona |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
conpress
moderator
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2771 Skąd: z bliska
|
Wysłany: Czw Lip 28, 2011 01:42
|
|
|
pełna dokumentacja, pełen opis...
nic dodać, nic ująć...
|
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..
|
|
|
|
|
Daria
Kierowca Rajdowy Rozważny kierowca :)
Dołączył: 08 Kwi 2010 Posty: 1380 Skąd: z Łosiolandii :-)
|
Wysłany: Czw Lip 28, 2011 01:45
|
|
|
ja powiem ogólnie.. podoba mi się. |
_________________ Kiedyś traktowalam ludzi dobrze.
Teraz - z wzajemnością. |
|
|
|
|
Bushido
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3494 Skąd: brać na paliwo?
|
Wysłany: Czw Lip 28, 2011 01:49
|
|
|
Uuu gruby projekt i to zrobiony ze smakiem i co najważniejsze jest oryginalny, co w obecnych czasach jest rzadkie i bardzo cenione. Nawet nagroda i obecność w prasie, to już świadczy o tym że nie tylko nam to auto się podoba. Gratulacje i zapraszamy na spota byśmy mogli nacieszyć oczy z bliska |
_________________
|
|
|
|
|
papen
Jestem Nowy
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 17 Skąd: Stg
|
Wysłany: Czw Lip 28, 2011 01:51
|
|
|
Krzysztof , wiesz ogladac , krecic sie , itd to laski mogą , ale blacharom mowimy stnowcze NIE ... Pozatym dzieki za komentarze ... |
|
|
|
|
conpress
moderator
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2771 Skąd: z bliska
|
Wysłany: Czw Lip 28, 2011 01:54
|
|
|
papen napisał/a: | (..) ogladac , krecic sie , itd to laski mogą , ale blacharom mowimy stnowcze NIE ... (..) |
ale "blachary" są jak kameleony.. w polerowanym rancie nabierają blasku.. a i czasem też fajnie na nie poptrzeć.. |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..
|
|
|
|
|
papen
Jestem Nowy
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 17 Skąd: Stg
|
Wysłany: Czw Lip 28, 2011 01:54
|
|
|
Dodam od siebie jeszcze kolejne fotki z przebiegu prac :
tydzien po lakierowanku co nieco porobilem przy aucie i zostalo ono dokladnie wypolerowane za pomoca papieru sciernego 2000 , 2500 oraz Trizaca 3M na maszynce i potem kolejno pasty polerskie 3M zaczynajac od zielonej a na niebieskiej konczac. Dodatkowo pomalowalem i odnowilem sobie tylna belke zderzaka bo miala juz widoczne slady korozji (zreszta nie jest to ori belka od tego auta) przemalowalem tez wszystkie srubki ktore trzymaja nadkola i zderzaki w czarny polysk , tak zeby to mialo rece i nogi i schludnie wygladalo.
fotki :
|
|
|
|
|
Bartek
Mistrz Kierownicy [(00==()()==00)]
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2987 Skąd: brac hajs na to
|
Wysłany: Czw Lip 28, 2011 01:57
|
|
|
fajnie ze w stg istnieją takie projekty |
_________________
|
|
|
|
|
papen
Jestem Nowy
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 17 Skąd: Stg
|
Wysłany: Czw Lip 28, 2011 02:07
|
|
|
Tak to sie zaczelo na koniec roku 2010 :
[url=http://img823.imageshack.us/i/zdjcie1102.jpg/] |
|
|
|
|
Martyn
Kierowca kat. A
Dołączył: 01 Mar 2011 Posty: 175 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Czw Lip 28, 2011 02:19
|
|
|
Bardzo ładny projekt, podoba mi sie docenienie w prasie i nietylko Jestem pod wrazeniem dbalosci o szczegoly, tylko podziwiac
A moze lapmy przednie na jakies ciemniejsze ?? |
|
|
|
|
papen
Jestem Nowy
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 17 Skąd: Stg
|
Wysłany: Czw Lip 28, 2011 02:20
|
|
|
Tak jak piszesz nyga lampy sa w planie ciemne , ale dostepnasc ich obecnie jest marna ... |
|
|
|
|
Bushido
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3494 Skąd: brać na paliwo?
|
Wysłany: Czw Lip 28, 2011 02:21
|
|
|
Masz jakieś części w tym aucie której nie poddałeś przeróbkom i zostały od serii?
Jeśli deskę masz seryjną to pamiętaj że zawsze można ją wyflockować i już będzie znacznie nie seryjna i oryginalniejsza |
_________________
|
|
|
|
|
papen
Jestem Nowy
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 17 Skąd: Stg
|
Wysłany: Czw Lip 28, 2011 02:30
|
|
|
Maska pozostala w seryjnym ksztalcie , pozostale czesci karoserii zostaly przerobione , i tak:
1) blotniki - zaspawane kierunkowskazy
2) drzwi - wspawane klamki od audi A6 , bez zamkow , otwarcie tylko z pilota ...
3) tyle blotniki maja poszerzone ranty i zaklepane (niewiele , ok 1cm)
4) Tylna klapa - brak zamka oraz zaspawany i wygladzony emblemat VW
5) Zderzak przedni - zaspawane i wygladzone kierunkowskazy oraz wygladzony na calym froncie z zachowaniem oryginalnego rowka ( zmnieniono tylko jego ksztalt)
6) zderzak tylny - przerobiony rowek , ksztaltem pasujacy do przedniego
Ogolnie dla wielu osob , jest to auto ktore przez wyzej wymienione przerobki jest uwazane za szpachlex ale tak naprawde nie ma tego az tak duzo a wszelkie modyfikacje wykonane z glowa i zgodnie ze sztuka nie stwarzaja problemu ... Pozatym auto robie dla siebie i tak juz zostanie ...;D
Co do flockowania , nie wiem , musialbym to zobaczyc na zywca ... |
|
|
|
|
OSKA
Szybki i wściekły
Pomógł: 5 razy Dołączył: 22 Kwi 2011 Posty: 6613 Skąd: Kłodawa
|
Wysłany: Czw Lip 28, 2011 09:14
|
|
|
auto barzo fajne, zawsze zwraca moją uwagę, nie ważne czy ide czy jadę .. Gratuluje pomysłu i wykonania |
_________________ Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...
Work Hard!
Dream Big! |
|
|
|
|
|