autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Golf Cabrio By Papen
Autor Wiadomość
papen
Jestem Nowy

Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 17
Skąd: Stg
Wysłany: Czw Lip 28, 2011 01:18   Golf Cabrio By Papen

Model: Volkswagen Golf Cabriolet '94

Silnik: Seria 1.8 AAM
Moc : jak na razie 75KM
Mody pod maską : filtr stożkowy z power rurą + wydech Montii
Zawieszenie: Gwintowane FK Automotive
układ hamulcowy : Jeszcze seryjny
Koła: Na sezon letni BBS RS 070 (15''/7 i 7,5'' Et18 1,5 cala rant na przodzie i 2 cale na tyle + 175/55/15) na pozostale dni felgi CSW (15''/7'')

Nadwozie : Wygładzone zderzaki (zaspawane rowki , miejsce po kierunkach i tablicy) , Polakierowane listwy i klamki w kolor nadwozia , grill bez znaczka,szeroki hokej od GTI, listwa na klapie bagaznika bez zamka, ciemne kierunki boczne , ciemne lampy tylne hella black magic, przednie reflekotry in.pro z ringami, zaklepane ranty w tylnych nadkolach oraz delikatne poszerzenie , xenon o barwie 6tys k, wycieraczki aero ,+ czarna BRA szyta niebieska nicia.

Wnętrze : Wnetrze obszyte w czarno niebieska skore (kolor jak buda auta), wszystko wedlug mojego pomyslu (obszyte dol deski fotele boczki , tunel srodkowy), zmienione podswietlenie deski na czerwone zamiast zielonego , dolozone chromowane detale jak : klamki drzwi , pokretla regulacji lusterek WOB , nakladki na pedaly , gałka zmiany biegow + skrocona dzwignia + ramka przy mieszku, rygielki drzwi , chromowane obwodki na zegarach , Wnetrze w calosci wygluszone matami bitumicznymi (pod audio) . Dodtakowo dolozone dywaniki welurowe z lamówkami i podstopnikami ze skory. Dolozony zamykany schowek zamiast tradycyjnej połki po stronie pasazera. Zamontowana sportowa kierownica rozniez obszyta w skore w 2 kolorach.

Audio: Kenwood + JBL + Monacor Carpower


Zdjecia auta zaraz po zakupie , tak to wygladalo w czerwcu 2008 roku :


Auto po przeprowadzanych caly czas modyfikacjach wyglada w chwili obecnej tak :



Wnetrze auta (szyte w calosci na zamowienie) :



Tutaj po zmianie kierownicy na Raid HP (sezon 2009/10) oraz dodaniu szelkowych pasów bezpieczenstwa Shroth :



Silnik :



Bagaznik :



Ponizej auto w setupie jesienno - zimowym (auto w tym okresie nie jest eksploatowane no chyba ze dopisze pogoda to mala przejazdzka wchodzi w gre ewentualnie , bo tak normalnie to auto stoi cala zime)






Ponizej dla zainteresowanych kilka artykulow z VW Trends , GT , oraz VWZONE.PL w ktorych to zostalo juz opisane moje auto i z czego nie ukrywam mam pewna satysfakcje ;D

VW Trends :



GT :



VWZONE.PL :

http://www.vwzone.pl/inde...=artykuly&id=19


SEZON 2011

Kompletna przebudowa karoserii auta , wykonana wlasnorecznie i trwajaca kilka miesiecy ...zimowych



Lista zmian od poprzednich sezonow na sezon 2011

- Zderzaki USA w tym przdni wygladzony i w obu zmieniony ksztalt rowka (wczesniej bez rowkow)
- Wygladzone blotniki (brak antenki i kierunku)
- Klamki z Audi A6 w drzwiach (bez zamka)
- Klapa tylna z wygladzonym emblematem (miala byc usa wneka ale stwierdilem ze to za duzo rzezby i kolidowalo by to z zamkiem)
- Zmiana lakieru na calosci (przemalowanie calej budy w kolor fabryczny )
- Dolozone czarne obrysowki w zderzaku USA
- Lakierowany grill przedni (wczesniej matowy plastik)
- i wiele innych ;-)


Dodam tez ze autko wygralo pierwsza nagrode na swoim pierwszym w sezonie zlocie w kategorii MKIII na zlocie w Limerick (29 maja 2011) w Irlandii




Najbardziej ucieszylo mnie to ze ogrom pracy zostal doceniony na zupelnie obcym terenie poza krajem i praktycznie dzien po zlozeniu auta w calosc auto wygrywa pierwsza nagrode w zupelnie obcym dla siebie srodowisku , nie ukrywam ze troche mnie to zmotywowalo ...ale i tak przedewszystkim wazne jest dla mnie to ze robie to co lubie i robie to dla siebie :D ....


Fotki z przebiegu prac :





Mysle ze komentarz do fotek jest zbedny gdyz one same w sobie oddaja ogrom pracy wlozony w auto a dodam tylko ze wszystkie prace za wyjatkiem spawania i koncowego polozenia lakieru wykonalem w wiekszosci osobiscie , lakierowal Lakiernik (znany z innych for) . natomiast nie sa to jeszcze w szystkie mody ktore zostaly wykonane w aucie , wiem ze moglem zmienic silnik itd ale akurat mialem mozliwosc zrobienia budy wiec zrobilem to a silnik z czasem tez sie ogarnie , moze na kolejny lub za 2 sezony ;D

Pozdrawiam serdecznie i licze na Wasze propozycje i sugestie co do zmian w aucie ...
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Czw Lip 28, 2011 01:26   

w sumie po co zmiany w silniku :D jak zobaczyłem jakie laski się przy tym aucie kręcą to silnik wystarczyłby mi od SC :D

Generalnie cabrio nie musi się śpieszyć, projekt mi sie podoba, ale laski co do niego się śliniły chyba w Borównie jeszcze bardziej :D i właśnie taki samochód muszę sobie kupić tylko co powie zona :D
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Czw Lip 28, 2011 01:42   

pełna dokumentacja, pełen opis...

nic dodać, nic ująć...

:cool:
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

 
 
Daria
Kierowca Rajdowy
Rozważny kierowca :)


Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 1380
Skąd: z Łosiolandii :-)
Wysłany: Czw Lip 28, 2011 01:45   

ja powiem ogólnie.. podoba mi się.
_________________
Kiedyś traktowalam ludzi dobrze.
Teraz - z wzajemnością.
 
 
Bushido
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3494
Skąd: brać na paliwo?
Wysłany: Czw Lip 28, 2011 01:49   

Uuu gruby projekt i to zrobiony ze smakiem i co najważniejsze jest oryginalny, co w obecnych czasach jest rzadkie i bardzo cenione. Nawet nagroda i obecność w prasie, to już świadczy o tym że nie tylko nam to auto się podoba. Gratulacje i zapraszamy na spota byśmy mogli nacieszyć oczy z bliska :)
_________________

 
 
papen
Jestem Nowy

Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 17
Skąd: Stg
Wysłany: Czw Lip 28, 2011 01:51   

Krzysztof , wiesz ogladac , krecic sie , itd to laski mogą , ale blacharom mowimy stnowcze NIE ... Pozatym dzieki za komentarze ...
 
 
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Czw Lip 28, 2011 01:54   

papen napisał/a:
(..) ogladac , krecic sie , itd to laski mogą , ale blacharom mowimy stnowcze NIE ... (..)


ale "blachary" są jak kameleony.. w polerowanym rancie nabierają blasku.. a i czasem też fajnie na nie poptrzeć.. ;-)
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

 
 
papen
Jestem Nowy

Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 17
Skąd: Stg
Wysłany: Czw Lip 28, 2011 01:54   

Dodam od siebie jeszcze kolejne fotki z przebiegu prac :




tydzien po lakierowanku co nieco porobilem przy aucie i zostalo ono dokladnie wypolerowane za pomoca papieru sciernego 2000 , 2500 oraz Trizaca 3M na maszynce i potem kolejno pasty polerskie 3M zaczynajac od zielonej a na niebieskiej konczac. Dodatkowo pomalowalem i odnowilem sobie tylna belke zderzaka bo miala juz widoczne slady korozji (zreszta nie jest to ori belka od tego auta) przemalowalem tez wszystkie srubki ktore trzymaja nadkola i zderzaki w czarny polysk , tak zeby to mialo rece i nogi i schludnie wygladalo.


fotki :

 
 
Bartek
Mistrz Kierownicy
[(00==()()==00)]



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2987
Skąd: brac hajs na to
Wysłany: Czw Lip 28, 2011 01:57   

fajnie ze w stg istnieją takie projekty :mrgreen:
_________________
 
 
papen
Jestem Nowy

Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 17
Skąd: Stg
Wysłany: Czw Lip 28, 2011 02:07   

Tak to sie zaczelo na koniec roku 2010 :

[url=http://img823.imageshack.us/i/zdjcie1102.jpg/]
 
 
Martyn
Kierowca kat. A


Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 175
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Czw Lip 28, 2011 02:19   

Bardzo ładny projekt, podoba mi sie docenienie w prasie i nietylko :mrgreen: Jestem pod wrazeniem dbalosci o szczegoly, tylko podziwiac :wink:

A moze lapmy przednie na jakies ciemniejsze ?? :smile:
 
 
 
papen
Jestem Nowy

Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 17
Skąd: Stg
Wysłany: Czw Lip 28, 2011 02:20   

Tak jak piszesz nyga lampy sa w planie ciemne , ale dostepnasc ich obecnie jest marna ...
 
 
Bushido
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3494
Skąd: brać na paliwo?
Wysłany: Czw Lip 28, 2011 02:21   

Masz jakieś części w tym aucie której nie poddałeś przeróbkom i zostały od serii? :D
Jeśli deskę masz seryjną to pamiętaj że zawsze można ją wyflockować i już będzie znacznie nie seryjna i oryginalniejsza :D ;)
_________________

 
 
papen
Jestem Nowy

Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 17
Skąd: Stg
Wysłany: Czw Lip 28, 2011 02:30   

Maska pozostala w seryjnym ksztalcie , pozostale czesci karoserii zostaly przerobione , i tak:

1) blotniki - zaspawane kierunkowskazy
2) drzwi - wspawane klamki od audi A6 , bez zamkow , otwarcie tylko z pilota ...
3) tyle blotniki maja poszerzone ranty i zaklepane (niewiele , ok 1cm)
4) Tylna klapa - brak zamka oraz zaspawany i wygladzony emblemat VW
5) Zderzak przedni - zaspawane i wygladzone kierunkowskazy oraz wygladzony na calym froncie z zachowaniem oryginalnego rowka ( zmnieniono tylko jego ksztalt)
6) zderzak tylny - przerobiony rowek , ksztaltem pasujacy do przedniego

Ogolnie dla wielu osob , jest to auto ktore przez wyzej wymienione przerobki jest uwazane za szpachlex ale tak naprawde nie ma tego az tak duzo a wszelkie modyfikacje wykonane z glowa i zgodnie ze sztuka nie stwarzaja problemu ... Pozatym auto robie dla siebie i tak juz zostanie ...;D

Co do flockowania , nie wiem , musialbym to zobaczyc na zywca ...
 
 
OSKA
Szybki i wściekły



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 6613
Skąd: Kłodawa
Wysłany: Czw Lip 28, 2011 09:14   

auto barzo fajne, zawsze zwraca moją uwagę, nie ważne czy ide czy jadę .. Gratuluje pomysłu i wykonania :)
_________________
Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...

Work Hard!
Dream Big!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12