autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawysokie napiecia
Autor Wiadomość
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Nie Lut 19, 2012 23:53   

Według Opla najczestszą przyczyną zbyt wysokiego napięcia na przepływce jest uszkodzenie okablowania tego elementu.
 
 
 
Barley
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 1668
Skąd: Skórcz
Wysłany: Śro Lut 22, 2012 19:47   

Samochodem to już się nie chce jeździć nawet. Dopóki silnik się dobrze nie nagrzeje to jest tragedia. Chyba zaryzykuje i kupię nowy przepływomierz i czujnik temp. pow zasysanego
_________________
“Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno”
 
 
 
MICHAŁ
Mistrz Kierownicy
OPEL



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 2348
Skąd: okolice Gtc
Wysłany: Śro Lut 22, 2012 22:12   

może najpierw podmień sie z kimś na przepływke bo po co odrazu kupywać jak to nie bedzie to
_________________
kompleksowe usługi hydrauliczne.kotłownie gazowe ,olejowe,weglowe , instalacjie gazowe.instalacjie grzewcze .
 
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Czw Lut 23, 2012 09:11   

Jak nie chce jeździć zanim się rozgrzeje wskazuje na czujnik temp wody, na dobrym interfejsie jest to do sprawdzenia. Jak bedziesz w STG daj znać, można obadać.
 
 
 
Barley
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 1668
Skąd: Skórcz
Wysłany: Czw Lut 23, 2012 19:40   

Jedyny czujnik temperatury który wskazał program to czujnik temp. powietrza zasysanego.
Było to sprawdzane programem do opla na kablach do opla
_________________
“Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno”
 
 
 
Barley
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 1668
Skąd: Skórcz
Wysłany: Czw Lut 23, 2012 23:48   

A co do wizyty w Stg to najwygodniej będzie się umówić
_________________
“Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno”
 
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Czw Lut 23, 2012 23:59   

Owszem, ale nie mowie o czytaniu błędów tylko o sprawdzaniu czujników w czasie rzeczywistym.
 
 
 
Barley
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 1668
Skąd: Skórcz
Wysłany: Pią Lut 24, 2012 00:02   

błędy mam sprawdzone. Głównie by mnie interesowało sprawdzenie parametrów
_________________
“Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno”
 
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Pią Lut 24, 2012 00:13   

Przecież wlaśnie o tym napisałem :wink:
 
 
 
Barley
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 1668
Skąd: Skórcz
Wysłany: Pią Lut 24, 2012 00:15   

Najlepsze jest to że może to być pierdół jak albo kosztowna rzecz
_________________
“Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno”
 
 
 
Barley
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 1668
Skąd: Skórcz
Wysłany: Pią Lut 24, 2012 01:18   

W okolicach nie mogę znaleźć nikogo z znajomych kto był miał silnik x20xev by zamienić na chwilę przepływkę
_________________
“Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno”
 
 
 
Barley
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 1668
Skąd: Skórcz
Wysłany: Sob Lut 25, 2012 03:06   

Zmiana czujnika temperatury powietrza zasysanego nic nie dała
_________________
“Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno”
 
 
 
Barley
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 1668
Skąd: Skórcz
Wysłany: Wto Lut 28, 2012 01:13   

Ponownie rozłączyłem przepływomierz. Na początku było ciężko ale z czasem silnik to przetrawił i zaczął współpracować bez przepływki. Zaniki mocy znikły. Parę razy tylko zgasł przy dojeżdżaniu do skrzyżowania i raz zawiesił się na 2500 obrotów. Na 99,9% winowajca jest znany
_________________
“Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno”
 
 
 
Barley
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 1668
Skąd: Skórcz
Wysłany: Sob Mar 10, 2012 14:06   

Temat błędów i mulenia został rozwiązany. Dzięki koledze z forum wyszło na jaw że głównym winowajcom była umierająca sonda lambda. Wymieniłem sondę i przepływkę która nie była oryginalna. Części wprawdzie używane ale Siemensa. Po ich wymianie jest git
_________________
“Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno”
 
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Nie Mar 11, 2012 12:10   

Ciesze się bardzo, że autko chodzi lepiej, mam też nadzieje, że spalanie sie ustabilizuje!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 11