autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: pietro
Śro Lip 09, 2014 18:23
BMW E30 325ix by cimar
Autor Wiadomość
Marynarz
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 1161
Skąd: Z kątowni
Wysłany: Wto Sty 29, 2013 01:15   

dokładnie jak mówi cimar ;D wygląda na zbiorniczek wyrównawczy albo odpowietrzający? ale jedyne co moze odpowietrzać w tamtym miejscy to zbiornik paliwa ale pewny nie jestem bo kto by coś takiego montował w nadkolu? gdzie może się błoto na nim zbierać... i tak pewni było bo blacha zaczeła gnić i w końcu odpadł z kawałkiem zardzewiałej blachy xP
 
 
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Wto Sty 29, 2013 11:28   

juz było kiedyś chyba na forum co to jest i jak się to je..

po prostu zbiornik wyrównawczy.. jak wszystko jest sprawne, nie powinno śmierdzieć paliwem, szybko i sprawnie powinno przebiegać tankowanie do pełna.. i nie powinno się wylewać przy jeździe bokiem ;-) :-P

_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3313
Skąd: Osiek

Wysłany: Wto Sty 29, 2013 14:47   

cimar napisał/a:

edit.. i mam takie pytanie co to za zbiorniczek w nadkolu od strony wlewu paliwa bo mi ładnie wisi ? taki mały wygląda na jakiś wyrównawczy ale nie kminie do czego on służy


Pewnie w prawym nadkolu.
W Wilczych Laskach zerwało mi nadkole od tej strony i jakiś jasny zbiorniczek tam był. Tak toi jest jak sie pali laczka do drutów :mrgreen:
 
 
 
cimar
Szybki i wściekły
Naczelnik



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5105
Skąd: Północ
Wysłany: Śro Sty 30, 2013 19:32   

Wczoraj była ostra walka z sterownikiem centrala, skubaniec umarł :mrgreen: mam gdzieś zdjęcie, przyszedł nowy sterownik i to nawet z pilotem, dodatkowo Arek ogarnął światło które gdzieś zaginęło, przy okazji wymienił żarniki. Także z elektryki zostały jeszcze wsteczne do ogarnięcia i zegary. Wczoraj wchodziłem pod bemke ciut korozja się pojawiła na progach i na drzwiach od kierowcy to się porobi na wiosnę. Jutro albo w piątek jadę na oględziny zawiechy :)
_________________
"Bo los z nas drwi, drwi z nas co dzień"
 
 
cimar
Szybki i wściekły
Naczelnik



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5105
Skąd: Północ
Wysłany: Nie Lut 10, 2013 13:08   

zbiorniczek wyrównawczy przetarty za długo wisiał na kole, teraz zastanawiam się czy go po prostu usunąć czy wstawić inny może jakieś rady ?
_________________
"Bo los z nas drwi, drwi z nas co dzień"
 
 
Tomix
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 1933
Skąd: Pączewo
Wysłany: Nie Lut 10, 2013 15:47   

Wsadzić puszkę po Lechu zalać trochę chłodniczym i git :D
 
 
cimar
Szybki i wściekły
Naczelnik



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5105
Skąd: Północ
Wysłany: Nie Lut 10, 2013 15:49   

to zbiorniczek od paliwa :P
_________________
"Bo los z nas drwi, drwi z nas co dzień"
 
 
cimar
Szybki i wściekły
Naczelnik



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5105
Skąd: Północ
Wysłany: Sob Lut 16, 2013 20:11   

dzisiaj chłodnica nie wytrzymałą naporu i poszła, zamówiona już jet nowa :P
_________________
"Bo los z nas drwi, drwi z nas co dzień"
 
 
Marynarz
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 1161
Skąd: Z kątowni
Wysłany: Sob Lut 16, 2013 20:21   

mała usterka xP
 
 
Barley
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 1668
Skąd: Skórcz
Wysłany: Sob Lut 16, 2013 23:26   

I tak dziwne ile ta beta wytrzymuje w Twoich rękach :twisted:
_________________
“Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno”
 
 
 
cimar
Szybki i wściekły
Naczelnik



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5105
Skąd: Północ
Wysłany: Czw Lut 21, 2013 21:52   

dzisiaj becia dostała nową chłodnice oraz gumy na belkę z M-ki :)
Niedługo będą robione zegary które się nie palą oraz konserwacja podwozia
_________________
"Bo los z nas drwi, drwi z nas co dzień"
 
 
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Pią Lut 22, 2013 10:15   

..pozwoliłem sobie obejrzeć wczoraj autko.. m.in od spodu..

nie jest źle, ale idealnie też.. musisz naprawić ten próg po lewej z tyłu.. Lincoln nie jeździł za dużo nim zimą, więc żadne zniszczenia solne tam nie zawitały, ale skoro Ty poruszasz się nim every day - musisz coś z tym w miarę szybko zrobić..

warto pomyśleć też nad jakimś wydechem, bo ten obecny to zbyt oryginalna interpretacja tematu wg lincolna :-P

na moje, to E30 jest idelanym materiałem na ORI E30 325 IX

żadnych modów w jakiegoś drifta, race cara... podłacz napęd 4x4 i przywróć wszystkie graty jak po wyjeździe z fabryki..

i załóż mu w końcu tę dokładkę z przodu, bo bez tego wygląda jak pojazd kupiony na kilogramy.. :razz:
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

 
 
Fery
Kierowca Rajdowy
GHOST RIDER


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 1572
Skąd: Starogard Gd.
Wysłany: Pią Lut 22, 2013 13:28   

cimar napisał/a:
dzisiaj chłodnica nie wytrzymałą naporu i poszła, zamówiona już jet nowa


mogłeś coś wcześniej mówić o chłodnicy bo leży u mnie na stanie...
_________________



Tylko bokiem mozna uciec od codzienności >> DRIFT
 
 
cimar
Szybki i wściekły
Naczelnik



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5105
Skąd: Północ
Wysłany: Pią Lut 22, 2013 16:25   

conpress napisał/a:
..pozwoliłem sobie obejrzeć wczoraj autko.. m.in od spodu..

nie jest źle, ale idealnie też.. musisz naprawić ten próg po lewej z tyłu.. Lincoln nie jeździł za dużo nim zimą, więc żadne zniszczenia solne tam nie zawitały, ale skoro Ty poruszasz się nim every day - musisz coś z tym w miarę szybko zrobić..

warto pomyśleć też nad jakimś wydechem, bo ten obecny to zbyt oryginalna interpretacja tematu wg lincolna :-P

na moje, to E30 jest idelanym materiałem na ORI E30 325 IX

żadnych modów w jakiegoś drifta, race cara... podłacz napęd 4x4 i przywróć wszystkie graty jak po wyjeździe z fabryki..

i załóż mu w końcu tę dokładkę z przodu, bo bez tego wygląda jak pojazd kupiony na kilogramy.. :razz:

progi ruszę w kwietniu jak cała sól zejdzie z ulicy, wydech też widziałem ma ciekawą konstrukcję niestety nie znam żądnego dobrego fachmana od wydechów co by to ogarnął.. :(
Co do modów.. hm z tym napędem się zastanawiam cały czas... z dokładką powalczę jutro zobaczymy jak wyjdzie i co z tego da :grin:
@Fery kurczę o tobie nie pomyślałem.. :( ale będę pamiętać na przyszłość
 
 
Marynarz
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 1161
Skąd: Z kątowni
Wysłany: Pią Lut 22, 2013 19:06   

cimar napisał/a:
niestety nie znam żądnego dobrego fachmana od wydechów co by to ogarnął..

obok mnie na Prusa jest obok sklepu zakład w którym ci wydech ogarną, Piotrek jest całkiem ogarnięty w temacie ;D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 13