Otwarty przez: Krzysztof Czw Cze 04, 2015 17:16 |
BMW M5 - Lincoln |
Autor |
Wiadomość |
EDI
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2376 Skąd: się biorą czopki
|
Wysłany: Pią Maj 31, 2013 17:51
|
|
|
Lincoln napisał/a: | Ciekawi mnie ustawka z civikiem turbo 330+ z Tczewa na autostradzie w przedziale 100km/h+ | no on nie poleci więcej jak 260 skrzynia się kończy ale podejrzewam że do tych 260 był by z przodu |
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3311 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Pią Maj 31, 2013 22:06
|
|
|
Czasy na 1/4 po 3 przejazdach:
1 - 14.5
2 - 13.9
3 - 13.6
No mi też piątka starcza do 260 |
Ostatnio zmieniony przez Lincoln Pią Maj 31, 2013 22:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Dawid
Maniak Resoraków
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 146 Skąd: Starogard
|
Wysłany: Pon Cze 03, 2013 18:15
|
|
|
Co przejazd to lepiej, jeszcze 2 przejazdy i poniżej 13s zejdziesz.
Ale 13,6 i tak jest super |
_________________ BMW 523iA |
|
|
|
|
EDI
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2376 Skąd: się biorą czopki
|
Wysłany: Pon Cze 03, 2013 19:49
|
|
|
Dawid napisał/a: | Co przejazd to lepiej, jeszcze 2 przejazdy i poniżej 13s zejdziesz.
Ale 13,6 i tak jest super |
poniżej 13 ? chyba cię poniosło... |
|
|
|
|
rwtnt
Kierowca kat. B
Dołączył: 07 Wrz 2011 Posty: 221 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon Cze 03, 2013 21:01
|
|
|
13.4- 13.6 to czas zdrowej serii dla e39 m5 |
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3311 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Wto Cze 04, 2013 10:00
|
|
|
Widać, że w przypadku tego auta dużo zabiera masa na starcie, co widać porównując do wyników RS4 B7 13.3, v-max 170km/h, M5 13.6 ale V-max 173, w dodatku na nawierzchni w Wilczych start z maksymalnie 1500obr, ale przy slicku i lepszej nawierzchni i jeszcze kilku startach niskie 13 może być do osiągnięcia, po kilku modach w stylu Hondy (czyli wywalenie wnętrza i kilku niepotrzebnych gratów, czy tam ultra lekkie felgi) były przypadki zrobienia 12.xx |
Ostatnio zmieniony przez Lincoln Wto Cze 04, 2013 10:02, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Śro Cze 05, 2013 22:23
|
|
|
Lincoln napisał/a: | (czyli wywalenie wnętrza i kilku niepotrzebnych gratów |
a potem co robisz kolego odchudzasz nieeee to chyba nie dla mnie,
Ale pewnie będzie szybciej. |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3311 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Pią Cze 07, 2013 23:26
|
|
|
Nie, no odchudzanie M5 to jak zakładanie do szybkich Hond szerokich 17/18-nastek |
|
|
|
|
cimar
Szybki i wściekły Naczelnik
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 5105 Skąd: Północ
|
Wysłany: Pią Cze 07, 2013 23:29
|
|
|
Przem jak tam ogarnianie tematu z tylnym zawieszeniem wyczaiłeś już co to może być ? |
_________________ "Bo los z nas drwi, drwi z nas co dzień" |
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3311 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Sob Cze 22, 2013 11:23
|
|
|
W tylnym zawiasie wymieniełem tylko pierdołki, bo reszta jest w stanie bdb, więc brak mi już pomysłów, może jakieś twardsze amory będą musiały wlecieć, nie wiem.
Wczoraj z Tomkiem ogarneliśmy EcuMastera, w sumie byłem blisko, a jednak daleko, Huragan przeglądając schematy znalazł bład w moim tymczasowym podłaczeniu "świnki" i teraz moge spokojnie regulować sobie odcinkę bez stresu, że przekręce motor. |
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3311 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Pią Lip 05, 2013 23:56
|
|
|
Zapomniałem dodać, że do baku wpadła nowa pompa Walbro o wydajnośći 255l/h |
|
|
|
|
EDI
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2376 Skąd: się biorą czopki
|
Wysłany: Nie Lip 07, 2013 03:52
|
|
|
Lincoln napisał/a: | Zapomniałem dodać, że do baku wpadła nowa pompa Walbro o wydajnośći 255l/h |
a co seryjna do seryjnego auta nie styka ? bo chyba nie wymusiło wymianę przesunięcie odcinki , seryjna pewnie nie chodziła na skraju ? |
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3311 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Pon Lip 08, 2013 21:49
|
|
|
W seryjnej zerwała się jedna szczotka o powiedziała Bye Bye Co ciekawe WAlbro jest mniejsza od seryjnej i musiałem trochę kombinować, ale powinna dać rade, bo może pracować na 6.5 bara, a u mnie musi utrzymać jedynie 5bar.
Na dniach wpadły nowe continentale na tył, 285/35/18 |
|
|
|
|
EDI
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2376 Skąd: się biorą czopki
|
Wysłany: Pon Lip 08, 2013 22:31
|
|
|
mniejsza zaczełeś zjeżdżać z masy haha gejowski profil łopony |
|
|
|
|
Artur
Kierowca Rajdowy Sensej
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Paź 2010 Posty: 952 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pon Lip 08, 2013 22:36
|
|
|
lincoln w takich rozmiarach mam dla Ciebie zacne zimowki:)) |
_________________ DynoSet Remapping Service |
|
|
|
|
|