autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Krzysztof
Czw Cze 04, 2015 17:16
BMW M5 - Lincoln
Autor Wiadomość
EDI
Mistrz Kierownicy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2376
Skąd: się biorą czopki
Wysłany: Pią Maj 31, 2013 17:51   

Lincoln napisał/a:
Ciekawi mnie ustawka z civikiem turbo 330+ z Tczewa na autostradzie w przedziale 100km/h+ :mrgreen:
no on nie poleci więcej jak 260 skrzynia się kończy :P ale podejrzewam że do tych 260 był by z przodu
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Pią Maj 31, 2013 22:06   

Czasy na 1/4 po 3 przejazdach:
1 - 14.5
2 - 13.9
3 - 13.6

No mi też piątka starcza do 260 :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez Lincoln Pią Maj 31, 2013 22:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Dawid
Maniak Resoraków



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 146
Skąd: Starogard
Wysłany: Pon Cze 03, 2013 18:15   

Co przejazd to lepiej, jeszcze 2 przejazdy i poniżej 13s zejdziesz.
Ale 13,6 i tak jest super
_________________
BMW 523iA
 
 
EDI
Mistrz Kierownicy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2376
Skąd: się biorą czopki
Wysłany: Pon Cze 03, 2013 19:49   

Dawid napisał/a:
Co przejazd to lepiej, jeszcze 2 przejazdy i poniżej 13s zejdziesz.
Ale 13,6 i tak jest super

poniżej 13 ? chyba cię poniosło...
 
 
rwtnt
Kierowca kat. B


Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 221
Skąd: Gdynia
Wysłany: Pon Cze 03, 2013 21:01   

13.4- 13.6 to czas zdrowej serii dla e39 m5
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Wto Cze 04, 2013 10:00   

Widać, że w przypadku tego auta dużo zabiera masa na starcie, co widać porównując do wyników RS4 B7 13.3, v-max 170km/h, M5 13.6 ale V-max 173, w dodatku na nawierzchni w Wilczych start z maksymalnie 1500obr, ale przy slicku i lepszej nawierzchni i jeszcze kilku startach niskie 13 może być do osiągnięcia, po kilku modach w stylu Hondy (czyli wywalenie wnętrza i kilku niepotrzebnych gratów, czy tam ultra lekkie felgi) były przypadki zrobienia 12.xx
Ostatnio zmieniony przez Lincoln Wto Cze 04, 2013 10:02, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Śro Cze 05, 2013 22:23   

Lincoln napisał/a:
(czyli wywalenie wnętrza i kilku niepotrzebnych gratów


a potem co robisz kolego odchudzasz :D nieeee to chyba nie dla mnie,

Ale pewnie będzie szybciej.
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Pią Cze 07, 2013 23:26   

Nie, no odchudzanie M5 to jak zakładanie do szybkich Hond szerokich 17/18-nastek :mrgreen:
 
 
 
cimar
Szybki i wściekły
Naczelnik



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5105
Skąd: Północ
Wysłany: Pią Cze 07, 2013 23:29   

Przem jak tam ogarnianie tematu z tylnym zawieszeniem wyczaiłeś już co to może być ?
_________________
"Bo los z nas drwi, drwi z nas co dzień"
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Sob Cze 22, 2013 11:23   

W tylnym zawiasie wymieniełem tylko pierdołki, bo reszta jest w stanie bdb, więc brak mi już pomysłów, może jakieś twardsze amory będą musiały wlecieć, nie wiem.
Wczoraj z Tomkiem ogarneliśmy EcuMastera, w sumie byłem blisko, a jednak daleko, Huragan przeglądając schematy znalazł bład w moim tymczasowym podłaczeniu "świnki" i teraz moge spokojnie regulować sobie odcinkę bez stresu, że przekręce motor.
 
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Pią Lip 05, 2013 23:56   

Zapomniałem dodać, że do baku wpadła nowa pompa Walbro o wydajnośći 255l/h
 
 
 
EDI
Mistrz Kierownicy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2376
Skąd: się biorą czopki
Wysłany: Nie Lip 07, 2013 03:52   

Lincoln napisał/a:
Zapomniałem dodać, że do baku wpadła nowa pompa Walbro o wydajnośći 255l/h

a co seryjna do seryjnego auta nie styka ? bo chyba nie wymusiło wymianę przesunięcie odcinki , seryjna pewnie nie chodziła na skraju ?
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Pon Lip 08, 2013 21:49   

W seryjnej zerwała się jedna szczotka o powiedziała Bye Bye :mrgreen: Co ciekawe WAlbro jest mniejsza od seryjnej i musiałem trochę kombinować, ale powinna dać rade, bo może pracować na 6.5 bara, a u mnie musi utrzymać jedynie 5bar.

Na dniach wpadły nowe continentale na tył, 285/35/18 :mrgreen:
 
 
 
EDI
Mistrz Kierownicy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2376
Skąd: się biorą czopki
Wysłany: Pon Lip 08, 2013 22:31   

mniejsza zaczełeś zjeżdżać z masy haha gejowski profil łopony :mrgreen:
 
 
Artur
Kierowca Rajdowy
Sensej


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 952
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pon Lip 08, 2013 22:36   

lincoln w takich rozmiarach mam dla Ciebie zacne zimowki:))
_________________
DynoSet Remapping Service
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14