Zamknięty przez: Bartek Wto Maj 21, 2013 19:09 |
Nissan 200sx by milosz |
Autor |
Wiadomość |
milosz
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 647 Skąd: Starogard
|
Wysłany: Pon Kwi 15, 2013 00:05 Nissan 200sx by milosz
|
|
|
Jak już wszyscy wiedzą moje auto to 200sx, postanowiłem je opisać
MODEL: Nissan 200sx s13
SILNIK: 1.8Turbo Po kapitalnym remoncie
Panewki ACL
Nowa pompa oleju
wał korbowy nominał
nowa pompa wody
Nowe korby
Nowe tłoki
Nowe pierścienie
Nowa Lambda
Nowe uszczelniacze silnika
Zalany Motulem 300v
Uszczelka pod głowicą Cometic
Pompa paliwa Walbro
Nowe sprzęgło i docisk bo poprzednie Exedy sie skończyło
UKLAD DOLOTOWY: dolot ze stożkiem Simota, większa turbina Garret T28, Duży interccoler, bov,
UKLAD WYDECHOWY: kolektor baran, wydech dedykowany przelot 3cale, dp 3cale
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: wskazniki Boost, ciśnienie oleju, temperatura oleju Auto-Gauge smoke
UKLAD NAPĘDOWY:Dyfer 3,9 ze szperą 50%
ZAWIESZENIE: Seria - w planach sportowy zawias
UKLAD HAMULCOWY:Nowe tarcze i klocki
BODY-KIT: lampy przód clear, kierunki clear
ŚRODEK: Kubełek
CAR-AUDIO: Radio kenwood, subwoofer magnat, wzmacniacz MacAudio
W planach hmm troche planów jeszcze jest, zobaczymy czy da się wszystkie zrealizować..
A tu fotka nissana jak wyglądał 6lat temu
|
_________________
|
|
|
|
|
OSKA
Szybki i wściekły
Pomógł: 5 razy Dołączył: 22 Kwi 2011 Posty: 6613 Skąd: Kłodawa
|
Wysłany: Pon Kwi 15, 2013 00:16
|
|
|
ja już się tera w tych nissanach pogubiłem bo jeszcze ostatnio innego oglądałem :p |
_________________ Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...
Work Hard!
Dream Big! |
|
|
|
|
pietro
Mistrz Kierownicy bus driver ;)
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Wrz 2011 Posty: 2732 Skąd: się znamy?
|
|
|
|
|
Barley
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 6 razy Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 1668 Skąd: Skórcz
|
Wysłany: Pon Kwi 15, 2013 20:33
|
|
|
Twoja przygoda z tymi Nissanami przypomina Modę na Sukces |
_________________ “Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno”
|
|
|
|
|
Kędzior
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Kwi 2011 Posty: 1315 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: Pon Kwi 15, 2013 21:33
|
|
|
szkoda że nie było wczoraj możliwości sprawdzenia się
na fotkach wygląda zacnie |
|
|
|
|
Jaca!
Kierowca Rajdowy Manufaktura Italia
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Gru 2011 Posty: 1506 Skąd: Siwiałka
|
Wysłany: Śro Kwi 17, 2013 07:43
|
|
|
gaz zakładasz? |
_________________ Forza Italia! |
|
|
|
|
milosz
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 647 Skąd: Starogard
|
Wysłany: Śro Kwi 17, 2013 12:31
|
|
|
nieee |
_________________
|
|
|
|
|
EDI
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2376 Skąd: się biorą czopki
|
Wysłany: Śro Kwi 17, 2013 18:41
|
|
|
auto fajne , składaj czy kupuj to co rozje!@#$# i ogień |
Ostatnio zmieniony przez pietro Śro Kwi 17, 2013 18:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
conpress
moderator
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2771 Skąd: z bliska
|
Wysłany: Czw Kwi 18, 2013 20:35 Re: Nissan 200sx by milosz
|
|
|
milosz napisał/a: | (..)
SILNIK: 1.8Turbo Po kapitalnym remoncie
Panewki ACL
Nowa pompa oleju
wał korbowy nominał
nowa pompa wody
Nowe korby
Nowe tłoki
Nowe pierścienie
Nowa Lambda
Nowe uszczelniacze silnika
(..)
|
możesz trochę wiecej napisać.. gdzie robiłeś remont i jakich firm użyłeś gratów..?
podpowiedz też jaka jest wydajność tej pompy Walbro i jak wydajne masz wtryski.
ładowanie na 0,8 bara czy więcej.. regulator ciśnienia paliwa standardowy, czy jakiś regulowany? |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..
|
|
|
|
|
milosz
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 647 Skąd: Starogard
|
Wysłany: Czw Kwi 18, 2013 20:38
|
|
|
Remont robił poprzedni właściciel ponoć w SRT garage, mam faktury na to.
wydajność pompy to 255LPH i 6bar.
Wtryski seria, doładowanie 0,7bara, jak kupie ecu mastera to będzie strojone na więcej. Regulator ciśnienia paliwa standardowy. |
_________________
|
|
|
|
|
Artur
Kierowca Rajdowy Sensej
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Paź 2010 Posty: 952 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pią Kwi 19, 2013 00:54
|
|
|
Wszystko pieknie , nismo zacne, lecz trzy pierwsze litery numeru rejestracyjnego gryza w oczy:P |
_________________ DynoSet Remapping Service |
|
|
|
|
EDI
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2376 Skąd: się biorą czopki
|
Wysłany: Pią Kwi 19, 2013 01:17
|
|
|
Mistrz napisał/a: | Wszystko pieknie , nismo zacne, lecz trzy pierwsze litery numeru rejestracyjnego gryza w oczy:P |
nie bardziej jak gst:P |
|
|
|
|
milosz
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 647 Skąd: Starogard
|
Wysłany: Nie Kwi 21, 2013 14:00
|
|
|
Wczoraj już wsadziłem skrzynie, teraz wszystko poskręcać i można wyjeżdżać wkońcu |
_________________
|
|
|
|
|
milosz
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 647 Skąd: Starogard
|
Wysłany: Pon Kwi 22, 2013 17:53
|
|
|
Fura ogarnięta śmiga super, podziękowania dla Michała że pomógł skręcać bo samemu to źle by sie robiło |
_________________
|
|
|
|
|
OSKA
Szybki i wściekły
Pomógł: 5 razy Dołączył: 22 Kwi 2011 Posty: 6613 Skąd: Kłodawa
|
Wysłany: Pon Kwi 22, 2013 18:12
|
|
|
to teraz widzimy Cię w Wilczych ? |
_________________ Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...
Work Hard!
Dream Big! |
|
|
|
|
|