autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Krzysztof
Śro Sie 23, 2017 16:41
E30 nr2 by Bartek
Autor Wiadomość
Bartek
Mistrz Kierownicy
[(00==()()==00)]



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2987
Skąd: brac hajs na to
Wysłany: Nie Lis 26, 2017 14:44   




Wiec przy aucie caly czas sie cos dzieje




-Zostala wymieniona ukrecona kolumna kierownicza, strasznie ciezko sie nakladalo na krzyzak od maglownicy a tak to nie bylo zle z wymiana. Przy okazji pamietalem, zeby stacyjke rozpierniczyc :)

-Zakupilem kierownice z osadzeniem 10cm "Fake Takata" + naba. Kierownica bardzo spoko stosunkowo kasa/jakosc


-Wymienilem olej, wybor padl na Valvo 10W60 i taki tez mam zamiar lac przez nastepny sezon. Ci co byli jakis czas temu na spocie w Gd na parkingu nadziemnym, mogli zauwazyc ze silnik zaczal klepac po krotkim pokazie na poprzednim oleju (niestety nie wiadomo co bylo zalane) oraz dymilo sie z pod maski, z tego wzgledu ze olej z pod pokrywy zaworow kapal na rozgrzany kolektor wydechowy (po wymianie uszczelki jest po problemie)

-Wymieniony plyn chlodniczy, co by chlodnica nie oszalala przy -50*C, w zimie stulecia :P


-Przod dostal nowe kola, Rial 16x8 z oponkami 195/45/16, z fajnym wysokim ET co by nie ocieralo nadkoli przy tak konkretnym skrecie :P O tylnych kolach nie ma co pisac, bo sa co chwila inne :oops:

-Wymieniona uszczelka pokrywy zaworow

-Wymienione swiece

-Wymienione filtr powietrza, niestety dalej jest stozek. By byla ori puszka, przeszkadza zbiorniczek plynu chlodniczego...

-Wymieniona guma dolotu powietrza

-Wymieniona linka gazu, na oryginalna m20 i pasuje prawie ze idealnie

-Wymieniony kompletny uklad wydechowy. Zalozony zostal taki z E30 z silnikiem m20b20. Sonda, przelozona ze starego.



-Na dniach bede zmienial pompke pedalu sprzegla. Ta co jest teraz jest z E34, takze pedal jest nie naturalnie wysoko.




Tak to wyglada na dzien 26-11-2017
auto strasznie brudne, bo bylo jezdzone wczoraj
na ogol, zalozone zawsze mam dokladke fake IS Lippe, ale na czas zimy sciagnalem





2013




Po ogarnieciu wydechu auto zyskalo na mocy. Nie tylko dupo hamownia to podpowiada, ale miny pasazerow :P

PLANY NA 2018:
Wymogi na Drift Open to:
-Klatka bezpieczenstwa
-Fotel kubelkowy z homologacja
-Wylacznik pradu wewnatrz oraz na zewnatrz
-Dodoatkowe swiatla stopu z przodu oraz z tylu na szybie

Poza tym bede chcial:
-wymienic zuzyte elementy tylnego zawieszenia, prawdopodobnie wpadnie zolty poliuratan
-dolozyc jakis konktetny elektryczny wiatrak przed chlodnice
-dolozyc dystanse zmieniajace rozstaw na 5x120 z tylu

No i jak zawsze pewnie cos sie posypie, typu dyferenecjal albo jakas polos :) takze trzeba na to byc przygotowanym

Keep Drifting Fun !!!
_________________
Ostatnio zmieniony przez Bartek Nie Lis 26, 2017 15:16, w całości zmieniany 8 razy  
 
 
tom
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Sie 2010
Posty: 674
Skąd: z miasta
Wysłany: Nie Lis 26, 2017 15:17   

Jak klepało to pewnie był zalany 10w40 w is było to samo po zmianie na 10w60 przestało klepać
Co do dyfra jak chcesz mieć spokój to zapraszam do Pana drypy i upalasz bez stresu ja żałuję że go nieodwiedzilem e39 bo teraz jest płacz 😢
A ogólnie to e30 i kiera spoko 😉
 
 
Bartek
Mistrz Kierownicy
[(00==()()==00)]



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2987
Skąd: brac hajs na to
Wysłany: Nie Lis 26, 2017 15:33   

tom napisał/a:
Jak klepało to pewnie był zalany 10w40 w is było to samo po zmianie na 10w60 przestało klepać
Co do dyfra jak chcesz mieć spokój to zapraszam do Pana drypy i upalasz bez stresu ja żałuję że go nieodwiedzilem e39 bo teraz jest płacz 😢
A ogólnie to e30 i kiera spoko 😉


drogi Lusjuszu
w tym sporcie, szpera w wiekszosci przypadkow to zaspawany dyferencjal, bo kola w kazdym momencie musze byc spiete praktycznie na 100%
zuzycie dyferencjalu to po prostu wyszczerbione kola zebate od strzalow ze sprzegla, ktore rozdzielaja energie z walu na polosie

To duze kolko zebate sie wyszczerbia i nie przenosci napedu z walu.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Bartek Nie Lis 26, 2017 15:39, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
KOSA
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 1706
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Nie Lis 26, 2017 15:40   

Kiera fajna. Szkoda sportów, ale będą w innym klubowym aucie.
Wrażenia z jazdy mega na plus do tego co było.
Rozpórki Swagierowe fajnie wyglądają i pewnie coś dają.
 
 
Pawlo
Maniak Resoraków



Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 87
Skąd: Stg
Wysłany: Nie Lis 26, 2017 20:00   

Bartek napisał/a:
Wymienilem olej, wybor padl na Valvo 10W60 i taki tez mam zamiar lac przez nastepny sezon. Ci co byli jakis czas temu na spocie w Gd na parkingu nadziemnym, mogli zauwazyc ze silnik zaczal klepac po krotkim pokazie na poprzednim oleju

U mnie to samo było, chwilę pojezdzilem i zaczął klekotac jak bocian.. Na nowy sezon tez musi wpaść coś lepszego i plan jest żeby przygotować chłodnice oleju jakoś sensownie, co by z większą motorownia pod maską nie było z tym problemów.
Cytat:
Wymieniona linka gazu, na oryginalna m20 i pasuje prawie ze idealnie

Muszę obczaić i tez coś takiego zrobić :razz:
Cytat:
Wymienione filtr powietrza, niestety dalej jest stozek. By byla ori puszka, przeszkadza zbiorniczek plynu chlodniczego...

Pomyślimy nad tym razem to coś wymyślimy, ewentualnie można simoty włożyć :grin:
_________________

 
 
tobi_e30
Maniak Resoraków
tobi_e30



Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 85
Skąd: Bory Tucholskie
Wysłany: Nie Lis 26, 2017 20:41   

Autko wygląda coraz lepiej :mrgreen: chłodnice masz od 2.4 diesla?
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Nie Lis 26, 2017 20:46   

Dawaj jakies filmy jak latasz a nie tu kierownica sie podniecamy 😁 toc jest okragla 😁 olej pewnie 5W50 to z dalby rade bez problemu chociaz teraz jak zim nie ma to luz.

Fajnie ze cos sie w koncu dzieje
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
Ostatnio zmieniony przez Krzysztof Nie Lis 26, 2017 21:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Bartek
Mistrz Kierownicy
[(00==()()==00)]



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2987
Skąd: brac hajs na to
Wysłany: Nie Lis 26, 2017 20:46   

tobi_e30 napisał/a:
Autko wygląda coraz lepiej :mrgreen: chłodnice masz od 2.4 diesla?


Tak. Caly czas ta sama, choc w corsz gorszym stanie. W przyszlosci bedzie wymienionam
_________________
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pon Lis 27, 2017 17:43   

Bartek napisał/a:
PLANY NA 2018:
Wymogi na Drift Open to:
-Klatka bezpieczenstwa
-Fotel kubelkowy z homologacja
-Wylacznik pradu wewnatrz oraz na zewnatrz
-Dodoatkowe swiatla stopu z przodu oraz z tylu na szybie


jakie to koszta klatka itp. gdzie się ją montuje czy to w jakiejś firmie czy sam będziesz to zakładał,

Bartek napisał/a:
w tym sporcie, szpera w wiekszosci przypadkow to zaspawany dyferencjal

nie ukrywam, że słyszałem różne teorie na ten temat - wielu zawodników ma szperę 30%,

Bartek napisał/a:
Poza tym bede chcial:
-wymienic zuzyte elementy tylnego zawieszenia, prawdopodobnie wpadnie zolty poliuratan
-dolozyc jakis konktetny elektryczny wiatrak przed chlodnice
-dolozyc dystanse zmieniajace rozstaw na 5x120 z tylu


dystanse kiedyś miałem takie do Fiata, że wystawały szpilki dość wygodne rozwiązanie,
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Bartek
Mistrz Kierownicy
[(00==()()==00)]



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2987
Skąd: brac hajs na to
Wysłany: Pon Lis 27, 2017 22:25   

Klatke prawdopodobnie bedzie spawal Mtey, choc to jeszcze nic pewnego. Koszt klatki zalezy od rozbudowania. 2-4tys zl.

Kto np ma szpere tylko 30% ? Bo wierzyc mi sie nie chce :)

Dystanse ze szpilkami wlasnie chcialbym
_________________
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pon Lis 27, 2017 23:06   

Bartek napisał/a:
Kto np ma szpere tylko 30% ? Bo wierzyc mi sie nie chce

teraz już nie pamiętam z kim rozmawiałem, to było w czasie jak pracowałem w Budmat to sobie tam z nimi dyskutowałem, tylko mogę już nie pamiętać i mogę coś pomylić.
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Bartek
Mistrz Kierownicy
[(00==()()==00)]



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2987
Skąd: brac hajs na to
Wysłany: Pon Lis 27, 2017 23:30   

Krzysztof napisał/a:
Bartek napisał/a:
Kto np ma szpere tylko 30% ? Bo wierzyc mi sie nie chce

teraz już nie pamiętam z kim rozmawiałem, to było w czasie jak pracowałem w Budmat to sobie tam z nimi dyskutowałem, tylko mogę już nie pamiętać i mogę coś pomylić.


szpera oryginalna owszem. Bogaci moga sobie na to pozwolic ;P z tym ze musi byc bardziej zacisnieta. 30% to zbyt malo na spiecie kol potrzebne w drifcie.
_________________
 
 
EDI
Mistrz Kierownicy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2376
Skąd: się biorą czopki
Wysłany: Pon Lis 27, 2017 23:59   

Bartek napisał/a:
Klatke prawdopodobnie bedzie spawal Mtey, choc to jeszcze nic pewnego. Koszt klatki zalezy od rozbudowania. 2-4tys zl.

Kto np ma szpere tylko 30% ? Bo wierzyc mi sie nie chce :)

Dystanse ze szpilkami wlasnie chcialbym

A kto da na tą klatke atest ?
 
 
Bartek
Mistrz Kierownicy
[(00==()()==00)]



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2987
Skąd: brac hajs na to
Wysłany: Wto Lis 28, 2017 00:33   

Nie jest potrzebny.
_________________
 
 
mtey
Kierowca kat. A



Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 187
Skąd: okolice Pelplina
Wysłany: Wto Lis 28, 2017 00:33   

Klatka z atestem - zapraszam do Ireco na drugi koniec polski . To nie rajdy. W ligach driftingowych nikt nie wymaga atestów , ważne że jest zgodna z podstawą załącznika J regulaminu FIA i z rur bezszwowych odpowiedniej średnicy . Powyższe oczywiście nie oznacza że jest robiona niestarannie. Spawy kładzie fachowiec z wieloletnim doświadczeniem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15