Zamknięty przez: OSKA Nie Wrz 08, 2013 02:15 |
BMW 320i wąska by Jankes |
Autor |
Wiadomość |
KOSA
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 1706 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Czw Lip 18, 2013 19:30
|
|
|
Spoko wygląda, choć oglądałem ją w nocy |
|
|
|
|
Jankes
Mistrz Kierownicy Papież
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 2622 Skąd: Rywałd
|
Wysłany: Śro Lip 24, 2013 18:56
|
|
|
Od kilku dni siedze przy wąsaczu ... jak juz niektorzy wiedza beemka jest w czarnym macie, do tego djdzie.jeszcze kilka detalu w bialym i jakies wlepy... przy okazji jakby ktos cos wiedzial chetnie przyjme jakas reklame za niewielki hajs
Do tego doszczetnie ogolocilem wnetrze, wszystkie wykladziny, podsufitka, niepotrzebne kable,.glosniki, jakies blachy, tylne pasy i wogole wszystko wyrzucilem, jeszcze skombinuje.plekse i wywale szyber. Powiem wam ze niby wyrzucic to tak latwo ale gdybym robil to za jednym razem to caly dzien.by zajelo. Najgorsza byla podsufitk i wykladzina. 85 rok robi swoje...no i dodam ze roznica z wywalonym wnetrzem jest.wieelka
No i najwazniejsze udalo mi sie usunac wiesniacki aerograf z tylnej szyby na ktorym byly 2 warstwy folii do przyciemniania... rozpuszczalnikiem nie chcialo zejsc. Pomieszalem rozpuszczalnik, benzyne i silny plyn do tapicerki i z trudem ale poszlo
Przy okazji gdzies tam rozwalilem mise i caly swiezo wlany olej poszedl sie.jeb..ć :/ woec czeka mnie naprawa misy,.kupilem tez nowe lozyska do kol l czekam na warsztat
Przy okazji wywalania wnetrza wypralem przednie fotele ktore kiedys zastapie lzejszymi i przenioslem check panel w moejsce radia.
Jeszcze pare rzeczy zrobilem ape zapomnialem w skrocie beenka bedzie troche katowana foty wstawie jak Bartek mi kompa uzyczy |
_________________
Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa... |
Ostatnio zmieniony przez Jankes Śro Lip 24, 2013 18:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Śro Lip 24, 2013 23:05
|
|
|
Jankes napisał/a: | i dodam ze roznica z wywalonym wnetrzem jest.wieelka |
i to popieram, nie wiem jaka różnica w przyspieszeniu itp. ale same odczucia dźwiękowe i wizualne na pewno na plus szczerze, to takimi wydmuszkami jazda nie jest komfortowa ale daje jedno z fajniejszych doznań w samochodzie
gratuluję w końcu czegoś z czym się zgadzam bo te gleby i inne to spowalniacze, to co zrobiłeś teraz to przyśpieszacz |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Jankes
Mistrz Kierownicy Papież
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 2622 Skąd: Rywałd
|
Wysłany: Śro Lip 24, 2013 23:09
|
|
|
No mi wlasnie chodzi o przyspieszenie, czuć ze lepiej idzie a czy niewygodnie albo niekomfortowo to mi to tam roznicy nie robi jeszcze kilka kg zejde na tylnych szybach i szyberdachu... ale to jak hajsy bede mial najpierw mechanicznie jeszcze troche mi zostalo. |
_________________
Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa... |
Ostatnio zmieniony przez pietro Czw Lip 25, 2013 17:09, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Tomix
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2012 Posty: 1933 Skąd: Pączewo
|
Wysłany: Czw Lip 25, 2013 00:14
|
|
|
motor zostaje jednak na chwile obecną czy już za innym sie rozglądasz ? |
|
|
|
|
Jankes
Mistrz Kierownicy Papież
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 2622 Skąd: Rywałd
|
Wysłany: Czw Lip 25, 2013 00:15
|
|
|
Rozgladam sie ale najpierw musze sprzedac ten ... chyba ze zepsuje wczesniej mialem zajebista propozycje ale chyba za pozno odpisalem |
_________________
Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa... |
|
|
|
|
KOSA
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 1706 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Czw Lip 25, 2013 18:21
|
|
|
Szkoda,że nie zważyłeś jej przed i po odchudzeniu. Wlepy jakie? Jdm "lujczon"? Nad jakim motorem się rozglądasz? |
|
|
|
|
Jankes
Mistrz Kierownicy Papież
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 2622 Skąd: Rywałd
|
Wysłany: Czw Lip 25, 2013 18:35
|
|
|
Wlepy w stylu lujczon - burnout ta beemka ma wygladsc na katowana i tyle... taki styl :p
Chcialbym m50b25 bo jest jedeny sluszny, tani i ma moc dostalem niedawno zajebista propozycje zamiany z doplata na m52b28 ale za pozno sie.odezwalem |
_________________
Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa... |
|
|
|
|
KOSA
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 1706 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Czw Lip 25, 2013 18:51
|
|
|
Ona czasem po ognisku nie wyglądała na katowaną?
Taki styl,taka sytuacja mówisz? Taka wlepa byłaby spoko ha ha.
Ty miałeś ten silnik w e36 chyba co? |
|
|
|
|
Jankes
Mistrz Kierownicy Papież
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 2622 Skąd: Rywałd
|
Wysłany: Czw Lip 25, 2013 18:53
|
|
|
Tak to ten silnik co mialem w e36 po ognisku nie jest zle... juz ja ogarnalem
Ps znalazlem w srodku kogos bluze, taka siwa albo szara... |
_________________
Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa... |
|
|
|
|
Jankes
Mistrz Kierownicy Papież
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 2622 Skąd: Rywałd
|
Wysłany: Pią Sie 02, 2013 22:22
|
|
|
Po rozmowach na fejsbuku postanowilem iz skleje popsutąmise olejową takim klejem, do spawania na zimno czy jakos tak (dostepny u Karola) ... mialem watpliwosci ale okazalo sie ze jest zajebiscie, bardzo twarde i nic nie cieknie a dziure mialem niemałą takze polecam. |
_________________
Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa... |
|
|
|
|
KOSA
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 1706 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Nie Sie 04, 2013 15:48
|
|
|
Spawałeś klejem? |
|
|
|
|
Halk
Kierowca Rajdowy Stig z Włoch
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 709 Skąd: okolice Czeczewa
|
Wysłany: Nie Sie 04, 2013 16:19
|
|
|
Ja używałem(ale nie pamiętam do czego)- nazywało się Zimny Spaw. Na prawdę było dobre. Można to było potem normalnie szlifować |
|
|
|
|
KOSA
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 1706 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Nie Sie 04, 2013 16:29
|
|
|
Jakim prądem to się spawa? klej jest w formie elektrody czy drutu?
jak szlifowałeś to iskry leciały?
Tak na poważnie to jestem ciekaw ile to wytrzyma itd, ale pospawane pewniejsze się wydaje,choć kleje są mocne nie zaprzeczam,a wymiana misy to sporo pracy i duże koszta w E30? Znając Jankesa to będzie to chciał upalać,więc lepiej mieć pewność,że to nie puści. |
|
|
|
|
Jankes
Mistrz Kierownicy Papież
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 2622 Skąd: Rywałd
|
Wysłany: Nie Sie 04, 2013 18:45
|
|
|
Zeby wymienic mise trzeba uniesc silnik, czyli trzeba skrzynie odkrecic. Duzo roboty. Klej wyglada i trzyma zajebiscie. Zobaczymy jak to bedzie. Dzis troche upalalem, zdenerwowalem całą ulice. Jak narazie trzyma. |
_________________
Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa... |
|
|
|
|
|