autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: OSKA
Nie Wrz 08, 2013 02:15
BMW 320i wąska by Jankes
Autor Wiadomość
KOSA
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 1706
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Czw Lip 18, 2013 19:30   

Spoko wygląda, choć oglądałem ją w nocy :mrgreen:
 
 
Jankes
Mistrz Kierownicy
Papież



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2622
Skąd: Rywałd
Wysłany: Śro Lip 24, 2013 18:56   

Od kilku dni siedze przy wąsaczu ... jak juz niektorzy wiedza beemka jest w czarnym macie, do tego djdzie.jeszcze kilka detalu w bialym i jakies wlepy... przy okazji jakby ktos cos wiedzial chetnie przyjme jakas reklame za niewielki hajs :)

Do tego doszczetnie ogolocilem wnetrze, wszystkie wykladziny, podsufitka, niepotrzebne kable,.glosniki, jakies blachy, tylne pasy i wogole wszystko wyrzucilem, jeszcze skombinuje.plekse i wywale szyber. Powiem wam ze niby wyrzucic to tak latwo ale gdybym robil to za jednym razem to caly dzien.by zajelo. Najgorsza byla podsufitk i wykladzina. 85 rok robi swoje...no i dodam ze roznica z wywalonym wnetrzem jest.wieelka :)

No i najwazniejsze udalo mi sie usunac wiesniacki aerograf z tylnej szyby na ktorym byly 2 warstwy folii do przyciemniania... rozpuszczalnikiem nie chcialo zejsc. Pomieszalem rozpuszczalnik, benzyne i silny plyn do tapicerki i z trudem ale poszlo :)

Przy okazji gdzies tam rozwalilem mise i caly swiezo wlany olej poszedl sie.jeb..ć :/ woec czeka mnie naprawa misy,.kupilem tez nowe lozyska do kol l czekam na warsztat :)

Przy okazji wywalania wnetrza wypralem przednie fotele ktore kiedys zastapie lzejszymi i przenioslem check panel w moejsce radia.

Jeszcze pare rzeczy zrobilem ape zapomnialem :) w skrocie beenka bedzie troche katowana :) foty wstawie jak Bartek mi kompa uzyczy :)
_________________


Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa...
Ostatnio zmieniony przez Jankes Śro Lip 24, 2013 18:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Śro Lip 24, 2013 23:05   

Jankes napisał/a:
i dodam ze roznica z wywalonym wnetrzem jest.wieelka


i to popieram, nie wiem jaka różnica w przyspieszeniu itp. ale same odczucia dźwiękowe i wizualne na pewno na plus :D szczerze, to takimi wydmuszkami jazda nie jest komfortowa ale daje jedno z fajniejszych doznań w samochodzie :D

gratuluję w końcu czegoś z czym się zgadzam :D bo te gleby i inne to spowalniacze, to co zrobiłeś teraz to przyśpieszacz :D
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Jankes
Mistrz Kierownicy
Papież



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2622
Skąd: Rywałd
Wysłany: Śro Lip 24, 2013 23:09   

No mi wlasnie chodzi o przyspieszenie, czuć ze lepiej idzie :) a czy niewygodnie albo niekomfortowo to mi to tam roznicy nie robi :) jeszcze kilka kg zejde na tylnych szybach i szyberdachu... ale to jak hajsy bede mial :) najpierw mechanicznie jeszcze troche mi zostalo.
_________________


Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa...
Ostatnio zmieniony przez pietro Czw Lip 25, 2013 17:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Tomix
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 1933
Skąd: Pączewo
Wysłany: Czw Lip 25, 2013 00:14   

motor zostaje jednak na chwile obecną czy już za innym sie rozglądasz ?
 
 
Jankes
Mistrz Kierownicy
Papież



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2622
Skąd: Rywałd
Wysłany: Czw Lip 25, 2013 00:15   

Rozgladam sie ale najpierw musze sprzedac ten ... chyba ze zepsuje wczesniej :) mialem zajebista propozycje ale chyba za pozno odpisalem :(
_________________


Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa...
 
 
 
KOSA
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 1706
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Czw Lip 25, 2013 18:21   

Szkoda,że nie zważyłeś jej przed i po odchudzeniu. Wlepy jakie? Jdm "lujczon"? :D Nad jakim motorem się rozglądasz?
 
 
Jankes
Mistrz Kierownicy
Papież



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2622
Skąd: Rywałd
Wysłany: Czw Lip 25, 2013 18:35   

Wlepy w stylu lujczon - burnout :) ta beemka ma wygladsc na katowana i tyle... taki styl :p

Chcialbym m50b25 bo jest jedeny sluszny, tani i ma moc :) dostalem niedawno zajebista propozycje zamiany z doplata na m52b28 ale za pozno sie.odezwalem :(
_________________


Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa...
 
 
 
KOSA
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 1706
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Czw Lip 25, 2013 18:51   

Ona czasem po ognisku nie wyglądała na katowaną? :wink:
Taki styl,taka sytuacja mówisz? Taka wlepa byłaby spoko ha ha.
Ty miałeś ten silnik w e36 chyba co?
 
 
Jankes
Mistrz Kierownicy
Papież



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2622
Skąd: Rywałd
Wysłany: Czw Lip 25, 2013 18:53   

Tak to ten silnik co mialem w e36 :) po ognisku nie jest zle... juz ja ogarnalem :)

Ps znalazlem w srodku kogos bluze, taka siwa albo szara...
_________________


Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa...
 
 
 
Jankes
Mistrz Kierownicy
Papież



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2622
Skąd: Rywałd
Wysłany: Pią Sie 02, 2013 22:22   

Po rozmowach na fejsbuku postanowilem iz skleje popsutąmise olejową takim klejem, do spawania na zimno czy jakos tak (dostepny u Karola) ... mialem watpliwosci ale okazalo sie ze jest zajebiscie, bardzo twarde i nic nie cieknie a dziure mialem niemałą :) takze polecam.
_________________


Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa...
 
 
 
KOSA
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 1706
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Nie Sie 04, 2013 15:48   

Spawałeś klejem? :mrgreen:
 
 
Halk
Kierowca Rajdowy
Stig z Włoch



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 709
Skąd: okolice Czeczewa
Wysłany: Nie Sie 04, 2013 16:19   

Ja używałem(ale nie pamiętam do czego)- nazywało się Zimny Spaw. Na prawdę było dobre. Można to było potem normalnie szlifować :D
 
 
KOSA
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 1706
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Nie Sie 04, 2013 16:29   

Jakim prądem to się spawa? klej jest w formie elektrody czy drutu? :lol:
jak szlifowałeś to iskry leciały?
Tak na poważnie to jestem ciekaw ile to wytrzyma itd, ale pospawane pewniejsze się wydaje,choć kleje są mocne nie zaprzeczam,a wymiana misy to sporo pracy i duże koszta w E30? Znając Jankesa to będzie to chciał upalać,więc lepiej mieć pewność,że to nie puści.
 
 
Jankes
Mistrz Kierownicy
Papież



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2622
Skąd: Rywałd
Wysłany: Nie Sie 04, 2013 18:45   

Zeby wymienic mise trzeba uniesc silnik, czyli trzeba skrzynie odkrecic. Duzo roboty. Klej wyglada i trzyma zajebiscie. Zobaczymy jak to bedzie. Dzis troche upalalem, zdenerwowalem całą ulice. Jak narazie trzyma.
_________________


Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 14