autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Krzysztof
Pon Lis 16, 2015 23:55
Audi S4 - dyskusja fakty, bajki i nadzieje :)
Autor Wiadomość
rwtnt
Kierowca kat. B


Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 221
Skąd: Gdynia
Wysłany: Pią Gru 19, 2014 01:06   

Nie s4 a rs4 w przypadku poniżej 4 sekund program fmic wydech pewnie lekkie felgi dobry gwint i można męczyć taki wynik.

Zresztą ja nie piszę, że s4 jest mega hiper i w ogóle, gdyż obecnie to stary śmietnik i tyle jest wiele nowszych lepszych konstrukcji, ale zdrowe s4 po programie fmicu wydechu w sedanie na lekkich kołach z ogarniętym driverem da sobie radę z każdym autem z tego forum oprócz m5 lincolna i hondą ediego, chyba że pojawiło się coś mocniejszego o czym nie wiem. I to jest obiektywny fakt.
 
 
rusek13
Kierowca Rajdowy
ZIOMAL NIEGODZIWIEC



Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 702
Skąd: Ty mieszkasz?
Wysłany: Pią Gru 19, 2014 01:12   

Tja, kolejny koleś od vag, aódi sełat i szkody dochodzi do głosu, czuję powtórkę z vagolgiki (ginekologii) http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=5982
Czuję na jaki tor ta dyskusja zmierza...
_________________
LIFE WILL KILL YOU!
 
 
 
rwtnt
Kierowca kat. B


Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 221
Skąd: Gdynia
Wysłany: Pią Gru 19, 2014 02:11   

Moja motoryzacyjna przygoda tzn marki których byłem właścicielem:

1)VW
2)Mazda
3)Alfa Romeo
4)Audi
5)Audi
6)Mazda
7)Alfa Romeo

Czy nadal uważasz, że jestem maniakiem grupy vag?
 
 
EDI
Mistrz Kierownicy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2376
Skąd: się biorą czopki
Wysłany: Pią Gru 19, 2014 11:40   

Czterobuty są fajne przytulił bym jakieś mocne rs6 ;D ale by to zdobyło jakieś podium na zawodach kupa siana potrzebna , z tego co pamiętam hortexa ósemka z koniarzem 800+ szału na bemowie nie zrobiła także evo z proturbo z mocą 750~ robiło gnuj ;D 8 coś nieco gorzej od cieplaka , podsumowując audi spoko ale za ciężkie ;D
 
 
Tomix
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 1933
Skąd: Pączewo
Wysłany: Pią Gru 19, 2014 12:30   

rwtnt napisał/a:
Nie s4 a rs4 w przypadku poniżej 4 sekund program fmic wydech pewnie lekkie felgi dobry gwint i można męczyć taki wynik.

Zresztą ja nie piszę, że s4 jest mega hiper i w ogóle, gdyż obecnie to stary śmietnik i tyle jest wiele nowszych lepszych konstrukcji, ale zdrowe s4 po programie fmicu wydechu w sedanie na lekkich kołach z ogarniętym driverem da sobie radę z każdym autem z tego forum oprócz m5 lincolna i hondą ediego, chyba że pojawiło się coś mocniejszego o czym nie wiem. I to jest obiektywny fakt.

Potwierdzam , miałem okazje być takim S4 przewiezionym .Nie jest to mega drogie auto w utrzymaniu i ekspolatacji jak bym miał fundusz jeszcze raz większy niż na bemke i w takiej esce było by lpg to pewnie brałbym :D

RS6 zdrowe po programie pewnie było by najszybszym autem na forum
Nie przepadam za audi w tdi ale takie eski i ereski to piękne auta tak samo jak emki od bmw
 
 
misiek-stg
Kierowca Skutera



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 513
Skąd: z psychiatryka
Wysłany: Pią Gru 19, 2014 13:48   

Samo "S" w audi nie ma za bardzo co porównywać z BMW w M czy mietkiem AMG do klasy M-power czy AMG to dorównać może AUDI ale w wersji RS
 
 
rwtnt
Kierowca kat. B


Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 221
Skąd: Gdynia
Wysłany: Pią Gru 19, 2014 14:25   

Tomix stara eska w lpg proszę ciebie.... Właśnie tylko tobie się tak wydaje kup s utrzymaj ją na rozsądnym poziomie ... e36 warta tyle co moje felgi i komplet opon w mojej byłej s4. Dobra nie będę się produkował nie miałeś nie wiesz i tyle a czytać mądrości z internetowych for każdy potrafi. Ile znasz właścicieli s4? raz się przejechałeś..... Miałem s3 przez rok s4 prawie 3 lata, znam kilkunastu właścicieli esek rsek (s3,s4,rs3,rs4,rs6). I gdyby to było takie tanie jak mówisz więcej ludzi by tym jeździło.

Dlatego jeździsz e36, które w żadnym cywilizowanym kraju nie przeszłoby przeglądu.

Edi później Tomek vel hortex miał ponad 1000 koni w rs6 i już się przyjemniej robiło, ale nie porównuj wybebeszonego evo ważącego 1200kg do rs6 2000kg z klimą audio, które dojedzie do rzymu i z powrotem bez usterki nawet na takim setupie.
 
 
Artur
Kierowca Rajdowy
Sensej


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 952
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pią Gru 19, 2014 15:58   

GAZ JEST DO KUCHENEK!!!
_________________
DynoSet Remapping Service
 
 
rusek13
Kierowca Rajdowy
ZIOMAL NIEGODZIWIEC



Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 702
Skąd: Ty mieszkasz?
Wysłany: Pią Gru 19, 2014 17:00   

Artur, A ROPA DO TRAKTORA!!!
_________________
LIFE WILL KILL YOU!
 
 
 
Tomix
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 1933
Skąd: Pączewo
Wysłany: Pią Gru 19, 2014 17:23   

rwtnt napisał/a:

Dlatego jeździsz e36, które w żadnym cywilizowanym kraju nie przeszłoby przeglądu.


Sądząc po twoich wypowiedziach odnośnie przyspieszania wydaje mi sie że ty bazujesz na takich typowych mitach z for internetowych ewt z filmikach na youtube.
Nie moja wina że cie każdy mechanik orżnął na wymianie jakiegoś czujnika skoro pewnie sam kół nie potrafisz zmienić . Co tekstu z kołami to nie wiem czy ty koła kupowałeś od cygana który chodził i sprzedawał po domach to co ukradł ale moje keskiny na allegro więcej stoją.

PS. Napisałem że dobrze jedzie bo chciałem jakoś załagodzić sytuacje...
Co do LPG zdania nie zmieniam dalej wole 2.5L + LPG niz 1.9TDI o wiele bardziej :)
 
 
cimar
Szybki i wściekły
Naczelnik



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5105
Skąd: Północ
Wysłany: Pią Gru 19, 2014 18:05   

Panowie spokojnie i z kulturą :) ciekawy temat
_________________
"Bo los z nas drwi, drwi z nas co dzień"
 
 
pietro
Mistrz Kierownicy
bus driver ;)



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 2732
Skąd: się znamy?
Wysłany: Pią Gru 19, 2014 19:32   

Moim zdaniem troche się wgl rozrósł ten temat bezsensownie ... fakt jest taki że jakiekolwiek auto jest droższe w utrzymaniu na dobrych gratach i serwisach na bogato niż użytkowanie i sporadyczne naprawy na najtańszych zamiennikach ( tzw giełdówkach ) ... ale nie trzymałbym się też tak twardo że S4 jest tak trudne w utrzymaniu bo moim skromnym zdaniem ( choć nigdy nie miałem tak sportowego wozu ) przy szczęściu przy zakupie ( za odpowiednią kwotę, niekoniecznie okazję życia - 1/2ceny ) i nie palowaniu fury, kontrolach stanu niektórych części itd nie muszę zarabiać 5tys + na miesiąc aby takie auto utrzymać ... nie wszystko pada na raz, na pewne wydatki idzie się przygotować z wyprzedzeniem ... i nie wszystkie części muszą być z ASO bądź z super wysokiej półki
_________________
było:

406 Pininfarina 133 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=3444
Passat V6 USA 192 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=4766
Toyota AE92 SI 105 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=5135
Mazda RX-8 193 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=5576
Mondeo ST220 226 PS http://www.autostarogard....p?p=88952#88952
Mercedes CE230 132 PS http://autostarogard.pl/viewtopic.php?t=6426


"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć" Walter Röhl
 
 
rusek13
Kierowca Rajdowy
ZIOMAL NIEGODZIWIEC



Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 702
Skąd: Ty mieszkasz?
Wysłany: Pią Gru 19, 2014 19:32   

rwtnt, Dopiero przeczytałem twoje teksty o e36 ziom, powiem Ci ze tak się nie robi bo wyszedłeś na bogatego cwaniaczka, co boi się jednej śrubki dokręcić w swoim bolidzie i do mechanika jedzie nawet pochwalić się że umył auto mega szamponem za 79 zeta z woskiem z ucha 300 dziewic i teraz twoje mega super i w ogóle the best auto w okolicy błyszczy się tera jak psu jaja....
_________________
LIFE WILL KILL YOU!
 
 
 
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Pią Gru 19, 2014 22:20   

..no tak dyskusja na poziomie.. ehhh

90-95% osób na tym forum choćby miała siano powiedzmy 30 k. PLN i miała do wyboru standardowe E36 M3, B5 S4 to i tak go nie kupi.. bo wybierze coś bardziej "racjonalnego" "nowszego" "bardziej bezproblemowego".. (w całym społeczeństwie zrobi tak 98-99%) w związku z tym chwała takim ludziom, co się NIE BOJĄ, i KUPUJA AUTO WG WŁASNEGO UZNANIA i PRZEKONANIA a nie konformistycznego widzimisię..a posiadanie dotychaczas jakiegokowiek E36 bez motora S50/52 pod maską czy A4 B5 bez sielnika np AGB AZB nie spowoduje że już nalezymy do "prawie" rodziny M3/S4..

to że ktoś sam dłubie przy aucie, to OK i też chwała im za to.. ale najczęściej jest tak, że większość dłubie w złomie z braku kasy na porządnego mechanika (często partoląc coś przy okazji) niż z wielkiej miłości do dłubania godzinami przy swojej wyjatkowej furce.. akurat na forum u nas nie jest tym źle i jest sporo osób które lubi to co robi.. a pozostali jak coś się spie..rzy wystawia na OLX.. nie sztuką jest zawsze coś naprawić we własnym zakresie, niekiedy nie mamy czasu by podłubać przy aucie.. (żona, dzieci, kochanka, praca) ale sztuką jest też mieć siano i odstawiając do porzadnego mechaniora i zlecić mu robotę..
(Zbyszek od GTR'a jakoś nie dłubie sam przy nim, tylko np odstawia do VTG i nikt mu koło du..y z tego powodu wyrzutów nie robi)


osbiście jeździłem i S4 2.7 BT seryjnym i dłubniętym, poźniejszym S4 V8, nie miałem co prawda okazji jeździć RS4.. ale zawsze jazda nimi była mega pozytywna i pozostawiała miłe wspomnienia.. czy w S4 2.7 jest możliwe zejście do magicznych 5sek do 100tki? albo 12sek 100-200?? seryjnym na 100% nie.. i daleko im do tego.. trzeba by dorzucić do piecyka z minimum 100PS i mieć nadzieję, że wszystko zagra OK.. ale jak mamy zdubane to i owo to możemy próbować złamać magiczne 5sek..

wielka szkoda tylko że nie było okazji zmierzyć Radkowego S4.. stąd też pewno jakakolwiek dyskusja w tym temacie będzie zawsze w temperaturze rozgrzanych tarcz hamulcowych seicento sporting zjeżdżającego na pełnym gazie z gubałówki..
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

 
 
Artur
Kierowca Rajdowy
Sensej


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 952
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pią Gru 19, 2014 22:30   

spor mozna rozstrzygnac tylko na lini prostej :grin:
_________________
DynoSet Remapping Service
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 8