Przesunięty przez: Krzysztof Pon Lis 16, 2015 23:55 |
Audi S4 - dyskusja fakty, bajki i nadzieje :) |
Autor |
Wiadomość |
rwtnt
Kierowca kat. B
Dołączył: 07 Wrz 2011 Posty: 221 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pią Gru 19, 2014 01:06
|
|
|
Nie s4 a rs4 w przypadku poniżej 4 sekund program fmic wydech pewnie lekkie felgi dobry gwint i można męczyć taki wynik.
Zresztą ja nie piszę, że s4 jest mega hiper i w ogóle, gdyż obecnie to stary śmietnik i tyle jest wiele nowszych lepszych konstrukcji, ale zdrowe s4 po programie fmicu wydechu w sedanie na lekkich kołach z ogarniętym driverem da sobie radę z każdym autem z tego forum oprócz m5 lincolna i hondą ediego, chyba że pojawiło się coś mocniejszego o czym nie wiem. I to jest obiektywny fakt. |
|
|
|
|
rusek13
Kierowca Rajdowy ZIOMAL NIEGODZIWIEC
Dołączył: 01 Sie 2012 Posty: 702 Skąd: Ty mieszkasz?
|
Wysłany: Pią Gru 19, 2014 01:12
|
|
|
Tja, kolejny koleś od vag, aódi sełat i szkody dochodzi do głosu, czuję powtórkę z vagolgiki (ginekologii) http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=5982
Czuję na jaki tor ta dyskusja zmierza... |
_________________ LIFE WILL KILL YOU! |
|
|
|
|
rwtnt
Kierowca kat. B
Dołączył: 07 Wrz 2011 Posty: 221 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pią Gru 19, 2014 02:11
|
|
|
Moja motoryzacyjna przygoda tzn marki których byłem właścicielem:
1)VW
2)Mazda
3)Alfa Romeo
4)Audi
5)Audi
6)Mazda
7)Alfa Romeo
Czy nadal uważasz, że jestem maniakiem grupy vag? |
|
|
|
|
EDI
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2376 Skąd: się biorą czopki
|
Wysłany: Pią Gru 19, 2014 11:40
|
|
|
Czterobuty są fajne przytulił bym jakieś mocne rs6 ;D ale by to zdobyło jakieś podium na zawodach kupa siana potrzebna , z tego co pamiętam hortexa ósemka z koniarzem 800+ szału na bemowie nie zrobiła także evo z proturbo z mocą 750~ robiło gnuj ;D 8 coś nieco gorzej od cieplaka , podsumowując audi spoko ale za ciężkie ;D |
|
|
|
|
Tomix
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2012 Posty: 1933 Skąd: Pączewo
|
Wysłany: Pią Gru 19, 2014 12:30
|
|
|
rwtnt napisał/a: | Nie s4 a rs4 w przypadku poniżej 4 sekund program fmic wydech pewnie lekkie felgi dobry gwint i można męczyć taki wynik.
Zresztą ja nie piszę, że s4 jest mega hiper i w ogóle, gdyż obecnie to stary śmietnik i tyle jest wiele nowszych lepszych konstrukcji, ale zdrowe s4 po programie fmicu wydechu w sedanie na lekkich kołach z ogarniętym driverem da sobie radę z każdym autem z tego forum oprócz m5 lincolna i hondą ediego, chyba że pojawiło się coś mocniejszego o czym nie wiem. I to jest obiektywny fakt. |
Potwierdzam , miałem okazje być takim S4 przewiezionym .Nie jest to mega drogie auto w utrzymaniu i ekspolatacji jak bym miał fundusz jeszcze raz większy niż na bemke i w takiej esce było by lpg to pewnie brałbym
RS6 zdrowe po programie pewnie było by najszybszym autem na forum
Nie przepadam za audi w tdi ale takie eski i ereski to piękne auta tak samo jak emki od bmw |
|
|
|
|
misiek-stg
Kierowca Skutera
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 513 Skąd: z psychiatryka
|
Wysłany: Pią Gru 19, 2014 13:48
|
|
|
Samo "S" w audi nie ma za bardzo co porównywać z BMW w M czy mietkiem AMG do klasy M-power czy AMG to dorównać może AUDI ale w wersji RS |
|
|
|
|
rwtnt
Kierowca kat. B
Dołączył: 07 Wrz 2011 Posty: 221 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pią Gru 19, 2014 14:25
|
|
|
Tomix stara eska w lpg proszę ciebie.... Właśnie tylko tobie się tak wydaje kup s utrzymaj ją na rozsądnym poziomie ... e36 warta tyle co moje felgi i komplet opon w mojej byłej s4. Dobra nie będę się produkował nie miałeś nie wiesz i tyle a czytać mądrości z internetowych for każdy potrafi. Ile znasz właścicieli s4? raz się przejechałeś..... Miałem s3 przez rok s4 prawie 3 lata, znam kilkunastu właścicieli esek rsek (s3,s4,rs3,rs4,rs6). I gdyby to było takie tanie jak mówisz więcej ludzi by tym jeździło.
Dlatego jeździsz e36, które w żadnym cywilizowanym kraju nie przeszłoby przeglądu.
Edi później Tomek vel hortex miał ponad 1000 koni w rs6 i już się przyjemniej robiło, ale nie porównuj wybebeszonego evo ważącego 1200kg do rs6 2000kg z klimą audio, które dojedzie do rzymu i z powrotem bez usterki nawet na takim setupie. |
|
|
|
|
Artur
Kierowca Rajdowy Sensej
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Paź 2010 Posty: 952 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pią Gru 19, 2014 15:58
|
|
|
GAZ JEST DO KUCHENEK!!! |
_________________ DynoSet Remapping Service |
|
|
|
|
rusek13
Kierowca Rajdowy ZIOMAL NIEGODZIWIEC
Dołączył: 01 Sie 2012 Posty: 702 Skąd: Ty mieszkasz?
|
Wysłany: Pią Gru 19, 2014 17:00
|
|
|
Artur, A ROPA DO TRAKTORA!!! |
_________________ LIFE WILL KILL YOU! |
|
|
|
|
Tomix
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2012 Posty: 1933 Skąd: Pączewo
|
Wysłany: Pią Gru 19, 2014 17:23
|
|
|
rwtnt napisał/a: |
Dlatego jeździsz e36, które w żadnym cywilizowanym kraju nie przeszłoby przeglądu.
|
Sądząc po twoich wypowiedziach odnośnie przyspieszania wydaje mi sie że ty bazujesz na takich typowych mitach z for internetowych ewt z filmikach na youtube.
Nie moja wina że cie każdy mechanik orżnął na wymianie jakiegoś czujnika skoro pewnie sam kół nie potrafisz zmienić . Co tekstu z kołami to nie wiem czy ty koła kupowałeś od cygana który chodził i sprzedawał po domach to co ukradł ale moje keskiny na allegro więcej stoją.
PS. Napisałem że dobrze jedzie bo chciałem jakoś załagodzić sytuacje...
Co do LPG zdania nie zmieniam dalej wole 2.5L + LPG niz 1.9TDI o wiele bardziej |
|
|
|
|
cimar
Szybki i wściekły Naczelnik
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 5105 Skąd: Północ
|
Wysłany: Pią Gru 19, 2014 18:05
|
|
|
Panowie spokojnie i z kulturą ciekawy temat |
_________________ "Bo los z nas drwi, drwi z nas co dzień" |
|
|
|
|
pietro
Mistrz Kierownicy bus driver ;)
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Wrz 2011 Posty: 2732 Skąd: się znamy?
|
|
|
|
|
rusek13
Kierowca Rajdowy ZIOMAL NIEGODZIWIEC
Dołączył: 01 Sie 2012 Posty: 702 Skąd: Ty mieszkasz?
|
Wysłany: Pią Gru 19, 2014 19:32
|
|
|
rwtnt, Dopiero przeczytałem twoje teksty o e36 ziom, powiem Ci ze tak się nie robi bo wyszedłeś na bogatego cwaniaczka, co boi się jednej śrubki dokręcić w swoim bolidzie i do mechanika jedzie nawet pochwalić się że umył auto mega szamponem za 79 zeta z woskiem z ucha 300 dziewic i teraz twoje mega super i w ogóle the best auto w okolicy błyszczy się tera jak psu jaja.... |
_________________ LIFE WILL KILL YOU! |
|
|
|
|
conpress
moderator
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2771 Skąd: z bliska
|
Wysłany: Pią Gru 19, 2014 22:20
|
|
|
..no tak dyskusja na poziomie.. ehhh
90-95% osób na tym forum choćby miała siano powiedzmy 30 k. PLN i miała do wyboru standardowe E36 M3, B5 S4 to i tak go nie kupi.. bo wybierze coś bardziej "racjonalnego" "nowszego" "bardziej bezproblemowego".. (w całym społeczeństwie zrobi tak 98-99%) w związku z tym chwała takim ludziom, co się NIE BOJĄ, i KUPUJA AUTO WG WŁASNEGO UZNANIA i PRZEKONANIA a nie konformistycznego widzimisię..a posiadanie dotychaczas jakiegokowiek E36 bez motora S50/52 pod maską czy A4 B5 bez sielnika np AGB AZB nie spowoduje że już nalezymy do "prawie" rodziny M3/S4..
to że ktoś sam dłubie przy aucie, to OK i też chwała im za to.. ale najczęściej jest tak, że większość dłubie w złomie z braku kasy na porządnego mechanika (często partoląc coś przy okazji) niż z wielkiej miłości do dłubania godzinami przy swojej wyjatkowej furce.. akurat na forum u nas nie jest tym źle i jest sporo osób które lubi to co robi.. a pozostali jak coś się spie..rzy wystawia na OLX.. nie sztuką jest zawsze coś naprawić we własnym zakresie, niekiedy nie mamy czasu by podłubać przy aucie.. (żona, dzieci, kochanka, praca) ale sztuką jest też mieć siano i odstawiając do porzadnego mechaniora i zlecić mu robotę..
(Zbyszek od GTR'a jakoś nie dłubie sam przy nim, tylko np odstawia do VTG i nikt mu koło du..y z tego powodu wyrzutów nie robi)
osbiście jeździłem i S4 2.7 BT seryjnym i dłubniętym, poźniejszym S4 V8, nie miałem co prawda okazji jeździć RS4.. ale zawsze jazda nimi była mega pozytywna i pozostawiała miłe wspomnienia.. czy w S4 2.7 jest możliwe zejście do magicznych 5sek do 100tki? albo 12sek 100-200?? seryjnym na 100% nie.. i daleko im do tego.. trzeba by dorzucić do piecyka z minimum 100PS i mieć nadzieję, że wszystko zagra OK.. ale jak mamy zdubane to i owo to możemy próbować złamać magiczne 5sek..
wielka szkoda tylko że nie było okazji zmierzyć Radkowego S4.. stąd też pewno jakakolwiek dyskusja w tym temacie będzie zawsze w temperaturze rozgrzanych tarcz hamulcowych seicento sporting zjeżdżającego na pełnym gazie z gubałówki.. |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..
|
|
|
|
|
Artur
Kierowca Rajdowy Sensej
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Paź 2010 Posty: 952 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pią Gru 19, 2014 22:30
|
|
|
spor mozna rozstrzygnac tylko na lini prostej |
_________________ DynoSet Remapping Service |
|
|
|
|
|