autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Krzysztof
Sob Paź 07, 2017 15:17
S3 by marasss
Autor Wiadomość
marasss2
Kierowca Skutera


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 525
Skąd: STAROGARD GD
Wysłany: Nie Lis 08, 2015 01:48   S3 by marasss

MODEL: Audi S3 2002 rok

SILNIK:seria 1.8T 20v silnik BAM 224KM/280Nm

UKLAD DOLOTOWY: dolot silikonowy Samco , turbina k04, 2x intercooler w bocznych kratkach,

UKLAD WYDECHOWY: pełna seria nawet dwa katalizatory są

ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: elektryczne szyby lusterka fotele, pełny FIS, tempomat, czujniki parkowania, central z modułem komfortu, xenony, ogólnie dużo

UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia 6, quattro

ZAWIESZENIE: jakiś gwint

UKLAD HAMULCOWY: tarcze wentylowane x 4

BODY-KIT: pełne body eskowe

ŚRODEK: fotele skóra recaro elektryczne, kiera 3 ramienna eskowa, podłokietnik, czarne wnętrze łącznie z podsufitką

CAR-AUDIO: było Bose jest grającego coś bardziej neutralnie


Autko kupiłem w zeszłym roku we wrześniu poprzednie A3 niestety mi babka skasowała. Serwisowane na bierząco jakieś tam cześci eksploatacyjne wymieniane z napraw to wymieniany tylny dyfer bo jakieś łożysko hałasowało i jakaś drobnica. Kupione na drugim końcu naszego pięknego kraju niestety o niezmęczony egzemplarz trudno biorąc pod uwagę ilość egzemplarzy na rynku. Kupione od pierwszego właściciela w kraju sprowadzone 6 lat temu lekko uszkodzone z Francji ( poza połową maski błotnikiem i połową drzwi fabryczny lakier). Plany jakieś są podobnie jak z poprzednim autem w domu czeka na montaż FMIC bo fabryczny jeden icek musiałem kleić bo był nieszczelny dolot już zmieniłem i zostanie zmieniony downpipe na 3 calowy bez katalizatorów i program chyba, że wyjdą jakieś kwiatki typu słaba pompa, popękane turbo itd jak na razie na logach wygląda na zdrową serie choć mam małe zastrzeżenia do turbo. Zamontowane lpg ze względu na trasy jakie pokonuje. Jest to praktycznie ostatnia i najbardziej zaawansowana generacja silnika 1,8T z ciekawych rzeczy posiada pompkę chłodzącą turbo po zgaszeniu auta sonde egt i szerokopasmówke dzięki czemu leci do odcinki na afr 14,7 co jest co najmniej dziwne ale tak se germańce wymyślili.

Zdjęcia wrzucę jak wpakuje na jakiś serwer
i są jakieś poglądowe zdiecia


_________________
Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA
Ostatnio zmieniony przez marasss2 Nie Lis 08, 2015 01:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pietro
Mistrz Kierownicy
bus driver ;)



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 2732
Skąd: się znamy?
Wysłany: Nie Lis 08, 2015 02:31   

Ladna sztuka... Przy rozsadnych kwotach ile mozna z niego wykrecic?
_________________
było:

406 Pininfarina 133 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=3444
Passat V6 USA 192 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=4766
Toyota AE92 SI 105 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=5135
Mazda RX-8 193 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=5576
Mondeo ST220 226 PS http://www.autostarogard....p?p=88952#88952
Mercedes CE230 132 PS http://autostarogard.pl/viewtopic.php?t=6426


"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć" Walter Röhl
 
 
Bartek
Mistrz Kierownicy
[(00==()()==00)]



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2987
Skąd: brac hajs na to
Wysłany: Nie Lis 08, 2015 04:30   

Spoko audiczek. Z taka moca nie pogardzilby
_________________
 
 
marasss2
Kierowca Skutera


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 525
Skąd: STAROGARD GD
Wysłany: Nie Lis 08, 2015 10:45   

Zależy o jakich kwotach mowa wymiana downpipu dolotu i icków to podstawowe modyfikacje. Wtryski kończą się około 260 koni turbo jak zdrowe nadmucha 280. Koszt zależnie czy wszystko firma robi czy samemu 4-7 tyś. zł. Słupek od ok 350 koni trzeba zakuwać.
_________________
Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA
 
 
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Nie Lis 08, 2015 11:22   

pamietam autko z pomiarow RL.. fajnie to szlo a bylo jeszcze lepiej jak okazalo sie ze to praktycznie seria.. 😎

to chlodzenie turbo - fajny patent.. a AFR jak na turbo troche wysokie..
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

 
 
Kędzior
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 1315
Skąd: Grudziądz
Wysłany: Nie Lis 08, 2015 12:12   

Ładne audi na dodatek prawdziwa S3 a nie podrabiana :)
Jakie czasy wykreciles na RL ?
 
 
grzeszak
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 1368
Skąd: Tczew
Wysłany: Nie Lis 08, 2015 13:32   

Fajny mały pocisk.

Kędzior napisał/a:
Ładne audi na dodatek prawdziwa S3 a nie podrabiana :)
Jakie czasy wykreciles na RL ?


I nawet znaczek s3 ma na tylnej klapie :)
To samo pytanie jak Kędzior: jakie czasy?
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Nie Lis 08, 2015 15:54   

marasss2 napisał/a:
SILNIK:seria 1.8T 20v silnik BAM 224KM/280Nm

marasss2 napisał/a:
UKLAD DOLOTOWY: dolot silikonowy Samco , turbina k04, 2x intercooler w bocznych kratkach

to już było jak robiliśmy pomiary RL, ?

marasss2 napisał/a:
ZAWIESZENIE: jakiś gwint

tu mam złe doświadczenia, ale ja mam taki z biedronki to pewnie dlatego :)
conpress napisał/a:
fajnie to szlo a bylo jeszcze lepiej jak okazalo sie ze to praktycznie seria.. 😎

Kędzior napisał/a:
Jakie czasy wykreciles na RL ?

grzeszak napisał/a:
To samo pytanie jak Kędzior: jakie czasy?

to samo pytanie chociaż na pomiarach byłem :) osobiście to nie pamiętam, wiem tylko, że byłem w szoku, że to seryjne pudło z napędem na 4 koła odpycha się na prawdę dobrze, generalnie dokładając mu km masz szanse by w małych lokalnych społecznościach mieć szybką furę, bo na zawodach to niestety klasa GTR lub w Turbo Corvette :) tylko, że Staszewskiego :)

Generalnie fajne auto, mimo, że design niemiecki nigdy do mnie nie przemawiał to jestem w stanie zaakceptować wnętrze i podoba mi się to auto z zewnątrz.
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
arti
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 683
Skąd: z okolic
Wysłany: Nie Lis 08, 2015 16:06   

W końcu opisał :razz:
To będzie fajny mały pocisk :mrgreen:
Co najważniejsze , eska miała szczęście i trawiła w odpowiednie ręce.
 
 
marasss2
Kierowca Skutera


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 525
Skąd: STAROGARD GD
Wysłany: Nie Lis 08, 2015 16:19   



Wyszły prawie seryjne czasy niestety instalacja lpg też coś waży
Krzysztof napisał/a:

Wysłany: Dzisiaj 12:54
marasss2 napisał/a:
SILNIK:seria 1.8T 20v silnik BAM 224KM/280Nm

marasss2 napisał/a:
UKLAD DOLOTOWY: dolot silikonowy Samco , turbina k04, 2x intercooler w bocznych kratkach

to już było jak robiliśmy pomiary RL, ?

Wszystko poza dolotem Samco to fabryka dolot już był na pomiarach, niestety oryginalny gumowy był pęknięty poza tym ma tendencje do zapadania się przy bucie
O zawodach nawet nie myślę bo wiem do jakiej klasy bym trafił. Plan jest zrobić jaką bezpieczną moc i cieszyć się na trasach bo do tego głownie służy ale auto zostaje ze mną na dłużej wiec zobaczymy na co czas pozwoli i kasa
_________________
Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA
Ostatnio zmieniony przez marasss2 Nie Lis 08, 2015 16:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
grzeszak
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 1368
Skąd: Tczew
Wysłany: Nie Lis 08, 2015 16:44   

A już się bałem, że objedzie prawie seryjne kombi w dieslu o pojemności tyle, co butelka wody mineralnej :)
 
 
tuptus
Kierowca Rajdowy
Demotywator



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 1394
Skąd: że znowu
Wysłany: Nie Lis 08, 2015 17:04   

Super auto, też sobie kiedyś może sprezentuję :)
_________________

USŁUGI TRANSPORTOWE - WIECZORAMI I W WEEKENDY
tel. 884-821-333


Trzymaj się ramy i gaci mamy :P
 
 
 
Kędzior
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 1315
Skąd: Grudziądz
Wysłany: Nie Lis 08, 2015 18:06   

Ja nie widzę fotek jakie wstawiles i nie znam czasów nadal ; (
 
 
marasss2
Kierowca Skutera


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 525
Skąd: STAROGARD GD
Wysłany: Nie Lis 08, 2015 18:14   

6.8 do setki i 14.8 1/4
_________________
Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA
 
 
Kędzior
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 1315
Skąd: Grudziądz
Wysłany: Nie Lis 08, 2015 18:59   

No to fajnie jedzie ciut gorzej niż 323ti ale tu waga robi swoje i napęd
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14