autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Krzysztof
Nie Cze 12, 2016 12:35
Chrysler Grand Voyager 2.4 SE
Autor Wiadomość
SLIVKA
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 650
Skąd: STG/Koszalin/Houston
Wysłany: Nie Sty 03, 2016 13:52   Chrysler Grand Voyager 2.4 SE

nieniejszym, chciałabym przedstawić moje obecne DAILY CAR.. a właściwie raczej Personal Bus & Coach ;-) ..w sumie jeździłam okazjonalnie podobnymi w stanach, a z racji braku pewności czy sprawdzi się w Polsce kupiłam jakoby "na próbe" starszą odmianę Voyagera (seria GS z lat 95-2000).. już wiem, że wymiary kompletnie mi nie przeszkadzają w parkowaniu (wydajne wspomagania, idealna pozycja za kierownicą, wymarzona widoczność na wszystkie strony.. i to .. poczucie bezpieczeństwa.. masa auta, gabaryty.. już mi nie straszne inne "osobówki" na drodze.. ;-)
auto było warte zakupu z kilku powodów.. - 1 właściciel w Niemczech przez prawie 12 lat i w sumie jeden w Polsce przez ostatnie 5 lat.. udokumentowany przebieg 240 tkm. który szybko wzrasta :-P , pełna dokumentacja serwisowa, komplet kluczyków i 4 letnia instalacja LPG (50t.km. na niej)..

*********************************************

MODEL: CHRYSLER GRAND VOYAGER 2.4 SE model roku 98 - wyprodukowany w Graz w Austrii :-P ..SE znaczy ..bieda wersja czyli tylko ..klima jednostrefowa, elektryka szyb przód-tył, tempomat, ABS, wspomaganie..
kolorek zielony metalic, wersja GRAND czyli 5 metrów i 7 centymetrów długości całkowitej plus hak holowniczy :twisted: model ten jest dłuższy od podstawowej o 34 centymetry (rozstaw osi 3.03 metra vs 2.87 wersja krótka) - co jest odczuwalne w III rzędzie i w bagażniku.. ;-) , szerokość - prawie 2 metry i 1.73 wysoksci :-D , waga - bagatela 1770 kg :-P

SILNIK: 2.4 litra typ EDZ ..no niby amerykański i tylko 4 cylindry 226Nm 110kW/150PS... czyli nie najgorzej, osiągi podobne lub lepsze jak w 3.3 V6 automat - jakieś 12 sek do setki 180kmh maksymalnej.. silnik niby miał być "amerykańsko debilnie prosty" a wyszło że to DOHC, wałki balansujące.. wtrysk sekwencyjny ;-) - podobne konstrukcja jeżdziła m.in w Chrysler Neon SRT-4, tyle że tam było doładowanie ;-)

UKLAD DOLOTOWY: seryjny N/A wtrysk bezpośredni,
z uwagi na ekonomię - auto zagazowane jakąś sekwencją - butla w miejscu koła (maksymalnie wchodzi 38-40L) spalanie - rewelacja trasa 10.5-11.5L gazu, miasto 13-14L LPG

UKLAD WYDECHOWY: seryjny w sumie do wymiany - bo brzęczy i coś w nim lata..

ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: coś tam jest jak było wyżej napisane.. tempomat, elektryczne szyby przód, elektrycznie uchylane tył, central zamek z pilota, manualna klima (choć może nie do końca manualna - bo sama też się włącza jak jest taka potrzeba)

UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia manualna, 5 biegów do przodu i jeden do tyłu.. napęd na przód.. sprzęgło - niby rok temu wymienione, ale chyba samoregulator w lince powiedział "papa" i będzie wydatek.. ;-)

ZAWIESZENIE: europejskie! czyli nie buja po amerykańsku i o dziwo się prowadzi! (jak na autobus, ma się rozumieć..)

UKLAD HAMULCOWY: seryjny czyli jakiś ABS tarcze wentylowane przód, bębny tył.. normalna dźwignia hamulca ręcznego (a nie "nożny" jak w automatach).. ogólnie jakoś hamuje, a poprawkę trzeba brać często z uwagi na masę auta.. mimo zmiany klocków - nadal piszczy :-P

ŚRODEK: 4 kapitańskie fotele plus kanapa 3 osobowa w IIIcim rzędzie, wszystkie z możliwością regulacji przód-tył, każde z regulowanym kątem pochylenia oparcia.. miejsca sporo, a nawet więcej..

CAR-AUDIO: jest i coś tam gra.. docelowo do wymiany na jakiś model z CD/MP3



kilka fotek auta..
















_________________
Marzenia są po to by je spełniać...
 
 
Jaca!
Kierowca Rajdowy
Manufaktura Italia



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Gru 2011
Posty: 1506
Skąd: Siwiałka
Wysłany: Nie Sty 03, 2016 15:07   

niezły autobus :)
_________________
Forza Italia!
 
 
 
Tomix
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 1933
Skąd: Pączewo
Wysłany: Nie Sty 03, 2016 15:17   

Kiedyś takiego rozbierałem ale 6 garowy z gazem , odpalił od strzała po roku stania :)
Niby taki prosty amerykaniec a troche się nawyzywałem jak rozbierałem go :D
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Nie Sty 03, 2016 21:26   

Jest to wspaniałe auto zapewniające komfort na wysokim poziomie, na tylnej kanapie da się wygodnie podróżować nawet osobom z moimi gabarytami :)

Auto nie sprawia też problemów z niczym, szkoda, że
SLIVKA napisał/a:
skrzynia manualna, 5 biegów do przodu i jeden do tyłu

a nie automat :)

SLIVKA napisał/a:
2.4 litra typ EDZ ..no niby amerykański i tylko 4 cylindry 226Nm 110kW/150PS... czyli nie najgorzej, osiągi podobne lub lepsze jak w 3.3 V6 automat - jakieś 12 sek do setki 180kmh maksymalnej..

tego już nie sprawdzimy bo niestety mojego auta już nie posiadam, mi jednak peugeot 307 nigdy nie uciekł :)

Generalnie auto jest super, wygoda, bezpieczeństwo i prostota.
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Daria
Kierowca Rajdowy
Rozważny kierowca :)


Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 1380
Skąd: z Łosiolandii :-)
Wysłany: Sob Sty 09, 2016 14:18   

To prawda są wygodne :) niech dobrze służy :)
_________________
Kiedyś traktowalam ludzi dobrze.
Teraz - z wzajemnością.
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Sob Sty 09, 2016 14:28   

Ja chcę poznac dokładne dane techniczne 100-200km/h, 200-250km/h, :mrgreen:
Jeździłem, macałem, holowałem - dobre wozidło :cool:
 
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Sob Sty 09, 2016 15:08   

Lincoln napisał/a:
Ja chcę poznac dokładne dane techniczne 100-200km/h, 200-250km/h, :mrgreen:
Jeździłem, macałem, holowałem - dobre wozidło :cool:


Holowales a po co.:-)
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
cimar
Szybki i wściekły
Naczelnik



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5105
Skąd: Północ
Wysłany: Sob Sty 09, 2016 18:18   

Fakt faktem do tego auta wchodzi duży materac i można w nim spokojnie spać :) fajna sprawa
_________________
"Bo los z nas drwi, drwi z nas co dzień"
 
 
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Nie Sty 10, 2016 04:39   

Krzysztof napisał/a:
Lincoln napisał/a:
Ja chcę poznac dokładne dane techniczne 100-200km/h, 200-250km/h, :mrgreen:
Jeździłem, macałem, holowałem - dobre wozidło :cool:


Holowales a po co.:-)


Przemowi chyba chodzilo o fakt, kiedy dosiadl Voyagera, zeby ściągnąć wrednego schaba z ulicy na parking :-P
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

 
 
Kędzior
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 1315
Skąd: Grudziądz
Wysłany: Nie Sty 10, 2016 21:01   

Bardzo fajne autko ;) jak by coś było potrzebne mam cale takie na części ;)
 
 
SLIVKA
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 650
Skąd: STG/Koszalin/Houston
Wysłany: Sob Sty 16, 2016 14:46   

Chętnie bym dokupiła cup holdery, bo w mojej wersji jest akurat szuflada z popiekniczką zamiast cup holderów. :smile:
_________________
Marzenia są po to by je spełniać...
 
 
tuptus
Kierowca Rajdowy
Demotywator



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 1394
Skąd: że znowu
Wysłany: Nie Sty 17, 2016 18:43   

Chyba z Conpressem macie znajomości w wydziale komunikacji, że takie ładne numery dostaliście :)

Takie auto i brak cup holderów?
_________________

USŁUGI TRANSPORTOWE - WIECZORAMI I W WEEKENDY
tel. 884-821-333


Trzymaj się ramy i gaci mamy :P
 
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Nie Lut 07, 2016 15:09   

Zamiast nich są popielniczki na Kubańskie cygara :razz: Konrad prawie wpadł do jednej :wink:
 
 
 
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Pon Lut 08, 2016 14:28   

..nie no cup-holdery są.. o ile dobrze pamiętam jest 6 sztuk.. ale brakuje tych najbardziej poręcznych dla kierowy i pasazera.. co zimny nawiew z kratek chłodzi napoje w upalne dni, a grzeje zimą.. ;-)

wiaderka na cygara też są.. nawet przednie szyby elektryczne mogą robić za gilotynke.. ;-)

++++++++++

auto dostało w ub. tygodniu nowy wydech i wywalono grzechoczącego kata.. tyle że coś trzeba wstawić w miejscu dawnego kata bo cały wydech wpada w dziwny rezonas pomiedzy 2000 a 2800RPM pod obciażeniem..
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

 
 
arti
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 683
Skąd: z okolic
Wysłany: Czw Lut 11, 2016 23:40   

Siedzi się w nim jak w domu :cool:

Co do wydechu masz krótkie i sztywne łącze elastyczne na początku rury. Teraz jak nie ma kata faktycznie w rezonans może rura wpadać , o ile to jest to. Jak by wstawić nasze europejskie łącze które jest bardzo elastyczne , a wtedy może się okazać że trzeba jeszcze dorobić dodatkowy wieszak tłumika lub takie dwa bo cały wydech ori spoczywa tylko na trzech gumach.
Generalnie temat nie powinien sprawić trudności w rozkminieniu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 12