Przesunięty przez: Krzysztof Nie Cze 12, 2016 12:35 |
Chrysler Grand Voyager 2.4 SE |
Autor |
Wiadomość |
SLIVKA
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 650 Skąd: STG/Koszalin/Houston
|
Wysłany: Nie Sty 03, 2016 13:52 Chrysler Grand Voyager 2.4 SE
|
|
|
nieniejszym, chciałabym przedstawić moje obecne DAILY CAR.. a właściwie raczej Personal Bus & Coach ..w sumie jeździłam okazjonalnie podobnymi w stanach, a z racji braku pewności czy sprawdzi się w Polsce kupiłam jakoby "na próbe" starszą odmianę Voyagera (seria GS z lat 95-2000).. już wiem, że wymiary kompletnie mi nie przeszkadzają w parkowaniu (wydajne wspomagania, idealna pozycja za kierownicą, wymarzona widoczność na wszystkie strony.. i to .. poczucie bezpieczeństwa.. masa auta, gabaryty.. już mi nie straszne inne "osobówki" na drodze..
auto było warte zakupu z kilku powodów.. - 1 właściciel w Niemczech przez prawie 12 lat i w sumie jeden w Polsce przez ostatnie 5 lat.. udokumentowany przebieg 240 tkm. który szybko wzrasta , pełna dokumentacja serwisowa, komplet kluczyków i 4 letnia instalacja LPG (50t.km. na niej)..
*********************************************
MODEL: CHRYSLER GRAND VOYAGER 2.4 SE model roku 98 - wyprodukowany w Graz w Austrii ..SE znaczy ..bieda wersja czyli tylko ..klima jednostrefowa, elektryka szyb przód-tył, tempomat, ABS, wspomaganie..
kolorek zielony metalic, wersja GRAND czyli 5 metrów i 7 centymetrów długości całkowitej plus hak holowniczy model ten jest dłuższy od podstawowej o 34 centymetry (rozstaw osi 3.03 metra vs 2.87 wersja krótka) - co jest odczuwalne w III rzędzie i w bagażniku.. , szerokość - prawie 2 metry i 1.73 wysoksci , waga - bagatela 1770 kg
SILNIK: 2.4 litra typ EDZ ..no niby amerykański i tylko 4 cylindry 226Nm 110kW/150PS... czyli nie najgorzej, osiągi podobne lub lepsze jak w 3.3 V6 automat - jakieś 12 sek do setki 180kmh maksymalnej.. silnik niby miał być "amerykańsko debilnie prosty" a wyszło że to DOHC, wałki balansujące.. wtrysk sekwencyjny - podobne konstrukcja jeżdziła m.in w Chrysler Neon SRT-4, tyle że tam było doładowanie
UKLAD DOLOTOWY: seryjny N/A wtrysk bezpośredni,
z uwagi na ekonomię - auto zagazowane jakąś sekwencją - butla w miejscu koła (maksymalnie wchodzi 38-40L) spalanie - rewelacja trasa 10.5-11.5L gazu, miasto 13-14L LPG
UKLAD WYDECHOWY: seryjny w sumie do wymiany - bo brzęczy i coś w nim lata..
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: coś tam jest jak było wyżej napisane.. tempomat, elektryczne szyby przód, elektrycznie uchylane tył, central zamek z pilota, manualna klima (choć może nie do końca manualna - bo sama też się włącza jak jest taka potrzeba)
UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia manualna, 5 biegów do przodu i jeden do tyłu.. napęd na przód.. sprzęgło - niby rok temu wymienione, ale chyba samoregulator w lince powiedział "papa" i będzie wydatek..
ZAWIESZENIE: europejskie! czyli nie buja po amerykańsku i o dziwo się prowadzi! (jak na autobus, ma się rozumieć..)
UKLAD HAMULCOWY: seryjny czyli jakiś ABS tarcze wentylowane przód, bębny tył.. normalna dźwignia hamulca ręcznego (a nie "nożny" jak w automatach).. ogólnie jakoś hamuje, a poprawkę trzeba brać często z uwagi na masę auta.. mimo zmiany klocków - nadal piszczy
ŚRODEK: 4 kapitańskie fotele plus kanapa 3 osobowa w IIIcim rzędzie, wszystkie z możliwością regulacji przód-tył, każde z regulowanym kątem pochylenia oparcia.. miejsca sporo, a nawet więcej..
CAR-AUDIO: jest i coś tam gra.. docelowo do wymiany na jakiś model z CD/MP3
|
_________________ Marzenia są po to by je spełniać...
|
|
|
|
|
Jaca!
Kierowca Rajdowy Manufaktura Italia
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Gru 2011 Posty: 1506 Skąd: Siwiałka
|
Wysłany: Nie Sty 03, 2016 15:07
|
|
|
niezły autobus |
_________________ Forza Italia! |
|
|
|
|
Tomix
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2012 Posty: 1933 Skąd: Pączewo
|
Wysłany: Nie Sty 03, 2016 15:17
|
|
|
Kiedyś takiego rozbierałem ale 6 garowy z gazem , odpalił od strzała po roku stania
Niby taki prosty amerykaniec a troche się nawyzywałem jak rozbierałem go |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Nie Sty 03, 2016 21:26
|
|
|
Jest to wspaniałe auto zapewniające komfort na wysokim poziomie, na tylnej kanapie da się wygodnie podróżować nawet osobom z moimi gabarytami
Auto nie sprawia też problemów z niczym, szkoda, że
SLIVKA napisał/a: | skrzynia manualna, 5 biegów do przodu i jeden do tyłu |
a nie automat
SLIVKA napisał/a: | 2.4 litra typ EDZ ..no niby amerykański i tylko 4 cylindry 226Nm 110kW/150PS... czyli nie najgorzej, osiągi podobne lub lepsze jak w 3.3 V6 automat - jakieś 12 sek do setki 180kmh maksymalnej.. |
tego już nie sprawdzimy bo niestety mojego auta już nie posiadam, mi jednak peugeot 307 nigdy nie uciekł
Generalnie auto jest super, wygoda, bezpieczeństwo i prostota. |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Daria
Kierowca Rajdowy Rozważny kierowca :)
Dołączył: 08 Kwi 2010 Posty: 1380 Skąd: z Łosiolandii :-)
|
Wysłany: Sob Sty 09, 2016 14:18
|
|
|
To prawda są wygodne niech dobrze służy |
_________________ Kiedyś traktowalam ludzi dobrze.
Teraz - z wzajemnością. |
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3311 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Sob Sty 09, 2016 14:28
|
|
|
Ja chcę poznac dokładne dane techniczne 100-200km/h, 200-250km/h,
Jeździłem, macałem, holowałem - dobre wozidło |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Sob Sty 09, 2016 15:08
|
|
|
Lincoln napisał/a: | Ja chcę poznac dokładne dane techniczne 100-200km/h, 200-250km/h,
Jeździłem, macałem, holowałem - dobre wozidło |
Holowales a po co.:-) |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
cimar
Szybki i wściekły Naczelnik
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 5105 Skąd: Północ
|
Wysłany: Sob Sty 09, 2016 18:18
|
|
|
Fakt faktem do tego auta wchodzi duży materac i można w nim spokojnie spać fajna sprawa |
_________________ "Bo los z nas drwi, drwi z nas co dzień" |
|
|
|
|
conpress
moderator
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2771 Skąd: z bliska
|
Wysłany: Nie Sty 10, 2016 04:39
|
|
|
Krzysztof napisał/a: | Lincoln napisał/a: | Ja chcę poznac dokładne dane techniczne 100-200km/h, 200-250km/h,
Jeździłem, macałem, holowałem - dobre wozidło |
Holowales a po co.:-) |
Przemowi chyba chodzilo o fakt, kiedy dosiadl Voyagera, zeby ściągnąć wrednego schaba z ulicy na parking |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..
|
|
|
|
|
Kędzior
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Kwi 2011 Posty: 1315 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: Nie Sty 10, 2016 21:01
|
|
|
Bardzo fajne autko jak by coś było potrzebne mam cale takie na części |
|
|
|
|
SLIVKA
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 650 Skąd: STG/Koszalin/Houston
|
Wysłany: Sob Sty 16, 2016 14:46
|
|
|
Chętnie bym dokupiła cup holdery, bo w mojej wersji jest akurat szuflada z popiekniczką zamiast cup holderów. |
_________________ Marzenia są po to by je spełniać...
|
|
|
|
|
tuptus
Kierowca Rajdowy Demotywator
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 1394 Skąd: że znowu
|
Wysłany: Nie Sty 17, 2016 18:43
|
|
|
Chyba z Conpressem macie znajomości w wydziale komunikacji, że takie ładne numery dostaliście
Takie auto i brak cup holderów? |
_________________
USŁUGI TRANSPORTOWE - WIECZORAMI I W WEEKENDY
tel. 884-821-333
Trzymaj się ramy i gaci mamy |
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3311 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Nie Lut 07, 2016 15:09
|
|
|
Zamiast nich są popielniczki na Kubańskie cygara Konrad prawie wpadł do jednej |
|
|
|
|
conpress
moderator
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2771 Skąd: z bliska
|
Wysłany: Pon Lut 08, 2016 14:28
|
|
|
..nie no cup-holdery są.. o ile dobrze pamiętam jest 6 sztuk.. ale brakuje tych najbardziej poręcznych dla kierowy i pasazera.. co zimny nawiew z kratek chłodzi napoje w upalne dni, a grzeje zimą..
wiaderka na cygara też są.. nawet przednie szyby elektryczne mogą robić za gilotynke..
++++++++++
auto dostało w ub. tygodniu nowy wydech i wywalono grzechoczącego kata.. tyle że coś trzeba wstawić w miejscu dawnego kata bo cały wydech wpada w dziwny rezonas pomiedzy 2000 a 2800RPM pod obciażeniem.. |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..
|
|
|
|
|
arti
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Maj 2015 Posty: 683 Skąd: z okolic
|
Wysłany: Czw Lut 11, 2016 23:40
|
|
|
Siedzi się w nim jak w domu
Co do wydechu masz krótkie i sztywne łącze elastyczne na początku rury. Teraz jak nie ma kata faktycznie w rezonans może rura wpadać , o ile to jest to. Jak by wstawić nasze europejskie łącze które jest bardzo elastyczne , a wtedy może się okazać że trzeba jeszcze dorobić dodatkowy wieszak tłumika lub takie dwa bo cały wydech ori spoczywa tylko na trzech gumach.
Generalnie temat nie powinien sprawić trudności w rozkminieniu |
|
|
|
|
|