To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
autostarogard.pl
Automobil Klub Starogard

Nasze samochody - marasss2- Audi A3, 1999

marasss2 - Nie Sty 17, 2010 00:53
Temat postu: marasss2- Audi A3, 1999
MODEL: 1999 HTB 3 drzwiowy

SILNIK: 1.8T AGU 150 KM/210Nm hamownia pokazała 155KM/209Nm

UKLAD DOLOTOWY: seria turbo k03 SMIC

UKLAD WYDECHOWY: seria

ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: seria

UKLAD NAPĘDOWY: seria

ZAWIESZENIE: -16 mm ori zawiecha audi

UKLAD HAMULCOWY: seria



CAR-AUDIO: radio alpine cda 9884 przód signat h13+t3+c2 zasilane clarionem 1640A bagażnik hertz es250 zasilany axtonem c402 kondensator 2F drzwi wytłumione okablowanie zasilanie 35mm2 przód 2x2,5mm2 sub 2x4,5mm2 sygnałowe stinger car audio mocno rozwinięte jako że to moje hobby oprócz tego należe do pomorskiego klubu audi

zdjątka zamieszcze w najbliższym czasie chyba że bedzie jakiś spocik to sami ocenicie



Plany jako że hajtam się w kwietniu to kasa ma inne cele ale po wakacjach jak stane na nogi to wydech z kwasówki 2,5 cala FMIC i program więcej nie ma sensu bo trakcja i tak nie pozwoli:( z zewnątrz na lato zagoszczą felgi 17" z s3 i to na tyle

Krzysztof - Nie Sty 17, 2010 01:07

daj jeszcze fotki z chęcią popatrzymy, a jak będziesz brał ślub daj wcześniej znać jak będziesz chciał by Ci potrabić przy kościele :D
marasss2 - Nie Sty 17, 2010 21:35

oto obiecane foto

http://yfrog.com/0dimg0215elj

http://yfrog.com/0dbagaznik15j

http://yfrog.com/0dbagaznik16j

http://yfrog.com/6zdfvsdj

http://yfrog.com/6zskanuj0001ej

Jar0 - Wto Sty 19, 2010 22:09

Zdrowy masz silniczek ...
granat1 - Śro Sty 27, 2010 20:21

siemasz! fajny ten władca pierscieni :D komfort z wysokiej pulki + ciekawe osiagi swietne polaczenie. tylko pozazdroscic.(i tak wole czuc na zebach kazda dziure w moim reksie przynajmniej wiem kiedy mam jechac prostowac felge :wink: ) powodzonka z dalszymi modami. przyczepnosci i szerokosci :!:
marasss2 - Czw Lip 04, 2013 15:32

Odszukałem stary temat i postanowiłem go lekko zaktualizować bo troszkę się od czasu zakupu auta zmieniło. Tak więc zacznę od wymian
styczeń 2009 - dv z serwisu skody
wrzesień 2009 - pasek klinowy
wrzesień 2010 - termostat wahler
czerwiec 2010 - końcowki drążków kierowniczych wraz z drążkami TRW
czerwiec 2010 - kompletny rozrząd wraz z pompą wody
lipiec 2011 - czujnik temperatury ori z serwisu skody
lipiec 2011 - płyn hamulcowy i świece pfr6q
marzec 2012 - zmiana tarcz i klocków z przodu na ATE PD plus klocki ATE
czerwiec 2012 - zaworek n75 z końcówką E z serwisu VW
sierpień 2012 - termostat ori z serwisu skody
grudnień 2012 - świece pfr6q
luty 2013 - wymiana łożyska koła FAG i pękającej osłony przegu
luty 2013 - wymiana gum przednich wahaczy
czerwiec 2013 - moduł zapłonu BOSCH
Do tego standartowo oleje, filtry i inne częsci eksploatacyjne
W marcu 2012 Założone zostało lpg
przewody FARO
wtryski hana 2100 zmienione na 2000 blue bo przelewały na wolonych obrotach
reduktor AC r-01 250 po jednej wymianie gwarancyjnej i przeróbce w końcu mam spokoj ze spadkami ciśnienia
i tym steruje stag 300 isa 2
Autko od zakupu mocno się zmieniło większość modyfikacji miała wpływ na moc auta i tak
zostało zmienione
turbo na k03-052
DP 2,75 cala i przelot 2,5 cala firmy Master of Sound bardzo przyjemny dzwięk
Fmic wykombinowany z icka od megane chodziło o jak najmniej przeróbek i cięcia zderzaka
wtryski s saaba 2,3 turbo 350 cc
kilka zdjęć poglądowych jak to wyglądało









niestety resztę zdjęć mi wcieło gdzieć. Po tych modach po strojeniu wyszło coś takiego

Ale mody nie ustały jak się okazało umierała pompa paliwa i po perypetiach z walbro, które zabiłem złym montażem wpadło chińskie walbro dobrze zamocowane

Dla bezpieczeństawa jako że sterownik AGU jest głuchy i ślepy wpadło AFR i boost


Autko dostało też lepsze hamulce, zostałem przy tarczy 288 bo miałem świeżo kupione zimówki 15 cali i nie chciałem kombinować opon i kół na zimę


wpadł też dolot do turbinki FORGE, udało się wyrwać używkę za normalną monetę
Przy okazji montażu pompy paliwa wpadł też pod maskę zegarek ciśnienia paliwa , jak trzeba to przedłużam węzyk zegar do kabiny i ma pomiar w kabinie pod obciążeniem
Została też zmieniona uszczelka pkrywy zaworów, po otwarciu zaniemówiłem jak zobaczyłem syf pod pokrywą tragedia w niemczech jeździł na shelu 5w40 u mnie na liquy moly 4100, a teraz od 3 zmian mobil 5w50. Pokrywa wyszorowana i założona


Pod maską też autko wygląda troszkę inaczej pomalowana pokrywa i kolektor, BOV widoczny na zdjęciach był założony na próbę na co dzień jeżdżę z aluminiową dv BAILEY

I parę fotek aktualnego wyglądu





Jakaś muzyka w bagażniku też gra ale zabudowa będzie nowa bo ta jest nie estetyczna i pognieciona


To by było na tyle pewnie sporo rzeczy zapomniałem ale obiecuje teraz aktualizować temat :) niestety ze spotami u mnie cięzko bo żadko jestem w stg ale teraz przy okazji urlopu może na jakiś wpadnę:)

pietro - Czw Lip 04, 2013 18:04

No to się działo ;)
EDI - Czw Lip 04, 2013 18:07

spoko mody musi dobrze się odpychać gdzie strojone ? fajnie że ktoś leci z modami motoru :wink:
cimar - Czw Lip 04, 2013 18:09

ciekawe mody :D
marasss2 - Czw Lip 04, 2013 19:04

Mody podstawowe jakie mogą odświerzyć stare poczciwe 1.8t :) jakoś to się odpycha ale jak kiedyś z ciekawości z kolegą się postawiłem on miał bmw coupe 328 na szperze to dostałem baty dopiero na 3 go dochodziłem bo tak to w miejscu jakbym stał było wrażenie niestety quattro nie mam to i mocy więcej nie robię. Stroił Zoltar z soft caru, niestety mam sterownik pierwszej generacji z 1,8t motronic 3.8 i nie każdy chce jeszcze w nim grzebać bo jest jak ja to mówie jest głuchy i ślepy na to co w silniku się dzieje.
Artur - Czw Lip 04, 2013 22:09

gratki modow:)
Krzysztof - Czw Lip 04, 2013 22:45

w sumie nie wiem czy dobrze widzę 220 km wypluło bo u mnie niewyraźne zdjęcie,

ciekawa konkurencja dla mojego Fiata, pewnie bym dostał ale z chęcią sie ustawię,

Może pojedziesz z nami do Wilczych Lasek w Sierpniu tam jest pas startowy i spokojnie mozna poszaleć,

marasss2 - Pią Lip 05, 2013 13:01

Na wilcze laski chętnie bym się wybrał ale będe już na drugim końcu polski bo mam urlop do 15 lipca więc dupa ale jak tylko trafie z wizytą w stg na jakąś impreze organizowaną przez was napewno zawitam. No na wykresie było 220 KM/312Nm niedługo ponowne hamowanie zobaczymy czy coś urosło.
rusek13 - Pią Lip 05, 2013 21:13

nie ma to jak mody silnika, popieram i zastanawiam się jak to jeździ z taką budą
PEACE :twisted:

czarny - Pią Lip 05, 2013 23:16

powiem tak Audi A3 to jest fura super:) ładna stylistycznie:)
mi sie podoba zmiany na wielki +



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group