autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Krzysztof
Pon Lis 16, 2015 23:55
HONDA - Rozmowy na temat tej marki
Autor Wiadomość
Ada$
Kierowca kat. B


Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 283
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Wto Kwi 13, 2010 11:07   

Cieszy mnie to bardzo :)

Czy wychodził silnik w V gen. :mrgreen: który wygląda jak D15B2 wszystko identycznie tylko zamiast dwupunktu ma gaźnik z patelnią (jak w starych golfach 2) ?
Znajomy ma w swoim cifku takie cudo i nie jestem w stanie rozgryść co to jest, w sumie na tabliczce ma D16Z7 (chyba) ale pod maską ma jakiś wynalazek :D
_________________

 
 
 
Karol
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3344
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Wto Kwi 13, 2010 20:56   

D16Z7 ? Nie wiem, nie miałem do czynienia.

D16Z6, D16A9, D16Z9 to rozumiem, ale silnikiem o takim oznaczeniu się jeszcze nie spotkałem.

W necie znalazłem, że:

D16Z7, SOHC VTEC, 16V, 1590 cm, 125 KM - ale to silnik z 6 generacji. I możliwe, że tylko w angielskiej budzie.
 
 
 
Ada$
Kierowca kat. B


Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 283
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Śro Kwi 14, 2010 00:25   

No dlatego mówie że to jakiś wynalazek bo ma takie oznaczenia na tabliczce jednak pod maską nie ma tego silnika :P
_________________

 
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14808
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Śro Lis 10, 2010 01:11   

pomyślałem że temat podniosę do góry ponieważ jeden z naszych kolegów przeszedł na ciemną stronę mocy :D więc teraz może więcej powiedzieć o hondzie, ma teraz porównanie do innego samochodu. W sumie całkowicie odmiennego.

W Hondach 1,5 czy 1,6 to średniego rozmiaru silniki a w przypadku BMW 1,6 to właściwie takie minimum więc pod tym kontem można by coś napisać też.
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Bushido
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3494
Skąd: brać na paliwo?
Wysłany: Śro Lis 10, 2010 01:48   

No to jedziemy :D

Różnice między Hondą a BMW E36 316 coupe:

:arrow: BMW z silnikiem 1.6 się porusza, Honda z 1.6 zapier..ala :twisted:
:arrow: Hondy nie są tak starannie wykonane pod względem wnętrza bo w BMW jest praktycznie wszystko obudowane plastikiem i nie widać gołej blachy czy miejsca mocowania kabli itp
:arrow: BMW ma grubsze blachy i daje poczucie bezpieczeństwa, do tego wał w pewnym stopniu też daje lepszą strefę zgniotu bo jednak jest to gruba rura która leci przez całe auto i jest mocno zamocowana (kolokwialnie mówiąc)
:arrow: Honda ma bardzo cienkie blachy i minimalne wygłuszenie więc jest znacznie głośniej w aucie
:arrow: Honda ma lepsze zawieszenie w zakrętach i jest niżej osadzone co super się sprawdza
:arrow: W BMW czuję się bardziej komfortowo i wnętrze jakby "otula" kierowcę a Honda to po prostu tanie autko miejskie którego w sumie nie powinno się porównywać z tym BMW
:arrow: W Hondach bardziej podobają mi się silniki i ich bajeczne wysokie obroty oraz dźwięk jaki przy tym generują, lepiej wg mnie niż w BMW (nie mówię tu o moim silniczku)
:arrow: BMW ma maskę na teleskopach :mrgreen:
:arrow: Hondy mają bardzo wąskie pole wyboru konfiguracji wnętrza: albo klima z elektryką albo elektryka albo nic :D W BMW każdy SSman mógł skonfigurować swojego panzerwagena pod swoje faszystowskie gusta :D
:arrow: Hondy mają znacznie bardziej dynamiczną, agresywną i futurystyczną linię stylistyki niż BMW które aż biją praktycznością i konserwatywnym podejściem
:arrow: Hondy można tuningować poprzez przekładkę części z innych wersji silnika a nawet innego modelu Hondy, dzięki czemu można czynić cuda z pozornie słabego małego silniczka.
:arrow: W BMW tuning objawia się jedynie poprzez swap na większą pojemność co dla mnie nie powinno być nazywane tuningiem
:arrow: BMW coupe ma szyby bez ramek :mrgreen:
:arrow: Hondy znacznie mniej palą i są znaaaaaacznie szybsze
:arrow: BMW daje większą frajdę z jazdy dzięki tylnemu napędowi bo przecież w końcu nudzi się bycie szybkim na prostej bo tylko to można z przednim napędem robić :D


Na tą chwilę tylko to przychodzi mi do głowy
_________________

 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14808
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Śro Lis 10, 2010 12:06   

Bushido napisał/a:

:arrow: Honda ma lepsze zawieszenie w zakrętach i jest niżej osadzone co super się sprawdza
:arrow: BMW daje większą frajdę z jazdy dzięki tylnemu napędowi bo przecież w końcu nudzi się bycie szybkim na prostej bo tylko to można z przednim napędem robić :D


Ale się rozpisałeś, mi generalnie chodzi o to że masz teraz jakieś porównanie, przejechałeś kilka kilometrów BMW a Hondą dużo więcej pytanie brzmi widzisz dwa auta Honda i BMW z podobnego okresu z podobnymi mocami silników i podobnymi osiągami które bierzesz.


I jeszcze proszę wyśnij o co dokładnie Ci chodzi z tymi dwoma ptk. które wyjąłem z Twojej wypowiedzi, bo piszesz że przedniakiem można być tylko szybkim na prostej z czym sie w ogóle nie zgadzam a wyżej piszesz że honda lepiej się trzyma w zakrętach :D
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Bushido
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3494
Skąd: brać na paliwo?
Wysłany: Śro Lis 10, 2010 16:21   

Pytałeś o porównanie moich odczuć względem Hondy i obecnego BMW więc wypisałem ich subiektywne porównanie tak jak chciałeś :)

Honda się mniej przechyla w zakrętach, ma twardsze zawieszenie i lepiej się nią pokonuje zakręty z większą prędkością wg mnie.
A co do tylniaków to nie trudno się domyśleć że chodziło mi o jazdę w poślizgu, nigdzie nie wspomniałem o porównaniu zawieszenia BMW i Hondy więc proszę o to odpowiedź ;)

Krzysztof napisał/a:
Honda ma lepsze zawieszenie w zakrętach
Krzysztof napisał/a:
BMW daje większą frajdę z jazdy dzięki tylnemu napędowi
_________________

 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14808
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Śro Lis 10, 2010 16:45   

no teraz możemy sobie wklejać co kto napisał,

jak skopiowałeś tylko ten kawałek to już zmienia dla mnie sens wypowiedzi i mogę się już zgodzić całkowicie, czyli że tylniak może dawać większą frajdę jak się lata bokiem bo jeżeli piszemy o szybkim pokonywaniu zakrętów to chyba nie ma znaczenia czy przedni czy tylni tylko bardziej kwestia zawieszenia. Bardziej sie przyczepiłem tego że przedniakiem napisałeś że tylko po prostej można śmigać.

Natomiast można też zrozumieć z tego co piszesz że Honda jest bardziej zwariowana a BMW bardziej stonowane otula ciebie :D
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Bushido
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3494
Skąd: brać na paliwo?
Wysłany: Śro Lis 10, 2010 16:47   

Kwestia interpretacji lub odpowiedniego zadania pytania w celu wyjaśnienia nieścisłości :cool: :mrgreen:
_________________

 
 
EDI
Mistrz Kierownicy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2376
Skąd: się biorą czopki
Wysłany: Wto Wrz 11, 2012 23:08   

http://www.youtube.com/watch?v=aK1EGBP6kqU
1;49 hahah
 
 
rwtnt
Kierowca kat. B


Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 221
Skąd: Gdynia
Wysłany: Śro Wrz 12, 2012 00:14   

Wlasnie jak ostatnio jechalem z gdyni do gdanska to po drodze spotkalem bmw e90 m3 + honda i jednak biala bmw dala rade ;)
 
 
EDI
Mistrz Kierownicy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2376
Skąd: się biorą czopki
Wysłany: Śro Wrz 12, 2012 14:10   

rwtnt napisał/a:
Wlasnie jak ostatnio jechalem z gdyni do gdanska to po drodze spotkalem bmw e90 m3 + honda i jednak biala bmw dala rade ;)

no jop ponad 400km to się nie dziwię :D
civic 1.5 vs m6 :D
http://www.youtube.com/wa...player_embedded
 
 
lokinios
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 735
Skąd: StG
Wysłany: Śro Wrz 12, 2012 16:53   

EDI napisał/a:
rwtnt napisał/a:
Wlasnie jak ostatnio jechalem z gdyni do gdanska to po drodze spotkalem bmw e90 m3 + honda i jednak biala bmw dala rade ;)

no jop ponad 400km to się nie dziwię :D
civic 1.5 vs m6 :D
http://www.youtube.com/wa...player_embedded


Edi zhakował ju tupa i same prywatne filmiki zapodaje ;P

na ćwiartkę to ciężka beta nie wygra z wydmuszką. wiec trzeba robić raz z miejsca i raz z rolki :D i każdy będzie mówił ze skilował tego drugiego ;p
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14808
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Śro Wrz 12, 2012 22:43   

lokinios napisał/a:
na ćwiartkę to ciężka beta nie wygra z wydmuszką


to chyba zależy od mocy :D
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Jankes
Mistrz Kierownicy
Papież



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2622
Skąd: Rywałd
Wysłany: Czw Wrz 13, 2012 05:00   

M6 wazy jakies 1600-1700kg a ten syf 700-800, wiec waga tez tu ma duze znaczenie :)

Chociaz 500KM vs niecale 200 ... :roll:
_________________


Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 12