E34 M50 kreci, nie odpala |
Autor |
Wiadomość |
Jankes
Mistrz Kierownicy Papież
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 2622 Skąd: Rywałd
|
Wysłany: Śro Lut 27, 2013 04:25 E34 M50 kreci, nie odpala
|
|
|
Zacznijmy od tego ze caly czas jezdzilem na odlaczonej przeplywce bo jak byla podlaczona to strasznie falowal dusil sie a nieraz nawet zgasl. Chodzil jak wielkie amerykanskie v8. Na odlaczonej bylo ok. Pewnej slonecznej nocy skonczyla sie wacha bo nie dziala mi licznik. Zalalem, odpalil. Po przejechaniu ok km zaczal sie dusic i zgasl. Odpalil jedynie na pych. Od tamtego czasu raz odpali raz nie. Na pych zawszr zlapie i chodzi normalnie ale przy odpalalaniu kreci, chce zlapac ale nie moze Co jest? filtr, swiece, pompa, zapowietrzyl sie? |
_________________
Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa... |
|
|
|
|
Marynarz
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Wrz 2011 Posty: 1161 Skąd: Z kątowni
|
Wysłany: Śro Lut 27, 2013 05:31
|
|
|
w benzyniaku chyba raczej problemów z zapowietrzeniem nie ma ;D ja bym stawiał na zatartą pompę paliwa ;D |
|
|
|
|
Jankes
Mistrz Kierownicy Papież
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 2622 Skąd: Rywałd
|
Wysłany: Śro Lut 27, 2013 05:54
|
|
|
nawet nie mam jak pompy sprawdzic bo aku mi padl. ktos ma prostownik pozyczyc? |
_________________
Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa... |
|
|
|
|
Artur
Kierowca Rajdowy Sensej
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Paź 2010 Posty: 952 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Śro Lut 27, 2013 10:58
|
|
|
Zapowietrzenie mozesz stanowczo wykluczyc.. tak jak wyzej, pompa.. |
_________________ DynoSet Remapping Service |
|
|
|
|
Jankes
Mistrz Kierownicy Papież
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 2622 Skąd: Rywałd
|
Wysłany: Śro Lut 27, 2013 11:22
|
|
|
ale gdyby to byla pompa to by nie jezdzila nie? |
_________________
Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa... |
|
|
|
|
Karol
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3344 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Śro Lut 27, 2013 14:24
|
|
|
Jankes napisał/a: | ale gdyby to byla pompa to by nie jezdzila nie? |
No nie. By nie jeździła, bo pompa by nie podawała paliwa... |
|
|
|
|
Jankes
Mistrz Kierownicy Papież
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 2622 Skąd: Rywałd
|
Wysłany: Śro Lut 27, 2013 14:36
|
|
|
no wiem, ona jezdzi. ja obstawiam czujnik polozenia walu ale czekam na opinie... |
_________________
Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa... |
|
|
|
|
Karol
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3344 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Śro Lut 27, 2013 16:26
|
|
|
Podłącz pod kompa i będziesz wiedział.... Huragan ma złącze diagnostyczne do BMW. |
|
|
|
|
Jankes
Mistrz Kierownicy Papież
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 2622 Skąd: Rywałd
|
Wysłany: Śro Lut 27, 2013 17:00
|
|
|
bylem u ziomka, podlaczal pod dwa kompy i nie chcialy sie polaczyc. |
_________________
Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa... |
|
|
|
|
milosz
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 647 Skąd: Starogard
|
Wysłany: Śro Lut 27, 2013 17:40
|
|
|
A zrobiłeś nieszczelność na gumie od dolotu? Może czujnik temperatury i przylewa ją? Rozrząd dobrze ustawiony? |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez milosz Śro Lut 27, 2013 17:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Jankes
Mistrz Kierownicy Papież
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 2622 Skąd: Rywałd
|
Wysłany: Śro Lut 27, 2013 17:49
|
|
|
jaka nieszczelnosc znowu? |
_________________
Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa... |
|
|
|
|
milosz
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 647 Skąd: Starogard
|
Wysłany: Śro Lut 27, 2013 17:54
|
|
|
No miałeś tam coś na gumie od przepływki o ile pamiętam? |
_________________
|
|
|
|
|
Jankes
Mistrz Kierownicy Papież
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 2622 Skąd: Rywałd
|
Wysłany: Śro Lut 27, 2013 17:57
|
|
|
wydawalo Ci sie.
dodam ze od kupna nie dziala wskaznik od wachy. |
_________________
Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa... |
|
|
|
|
Tomix
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2012 Posty: 1933 Skąd: Pączewo
|
Wysłany: Śro Lut 27, 2013 19:59
|
|
|
Świece w dobrym stanie ?
Jak tak to coś właśnie z tym dolotem na moje.
Odpalasz na złączonej przepływce ? |
|
|
|
|
mateuh
Szybki i wściekły
Pomógł: 7 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 5091 Skąd: gdańsk
|
Wysłany: Śro Lut 27, 2013 20:24
|
|
|
kompresję sprawdź |
_________________ NIE MA TAKIEGO USERA !!!!! |
|
|
|
|
|