autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Krzysztof
Pon Lis 16, 2015 23:55
Fiat/Seat 850 coupe
Autor Wiadomość
Marta
Kierowca Skutera



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 470
Skąd: STG
Wysłany: Pon Sty 27, 2014 02:00   Fiat/Seat 850 coupe

Od pewnego czasu zakochana jestem w pewnym aucie (w sumie to oba są bardzo podobne).
Cena na mobile.de Fiata waha się między 6,5-10 tys euro. Za te pieniądze na pewno można by było kupić milion innych i lepszych samochodów. Ale dla mnie to nie jest ważne.

Chciałabym poznać Waszą opinię. Co o nich myślicie?




Ten jest super:
http://junktimers.flog.pl.../fiat-850-coupe
_________________
Die Young Stay Pretty...
 
 
 
Jankes
Mistrz Kierownicy
Papież



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2622
Skąd: Rywałd
Wysłany: Pon Sty 27, 2014 02:11   

Nie podoba mi sie akurat ten model ale jak masz hajs i checi utrzymania takiego cuda to jak najbardziej kupuj :)
_________________


Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa...
 
 
 
Marta
Kierowca Skutera



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 470
Skąd: STG
Wysłany: Pon Sty 27, 2014 02:15   

Kasy jeszcze nie mam ale mam zamiar zbierać no albo wygrać w totka :P
_________________
Die Young Stay Pretty...
 
 
 
OSKA
Szybki i wściekły



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 6613
Skąd: Kłodawa
Wysłany: Pon Sty 27, 2014 02:35   

Polecam najpierw zrobić prawo jazdy ;-)

Poza tym, nie ten dział .. Jeśli chcesz porozmawiać o danym modelu, to polecam dział pt. Auto Moto, bo tamten dział jest przeznaczony do rozmowy o autach.
_________________
Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...

Work Hard!
Dream Big!
Ostatnio zmieniony przez OSKA Pon Sty 27, 2014 02:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Marta
Kierowca Skutera



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 470
Skąd: STG
Wysłany: Pon Sty 27, 2014 02:41   

Wszystko w swoim czasie :) teraz przynajmniej mam dobrą motywację

To niech mi to uprawniony moderator przeniesie tam gdzie powinno być :)
_________________
Die Young Stay Pretty...
Ostatnio zmieniony przez Marta Pon Sty 27, 2014 02:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Jankes
Mistrz Kierownicy
Papież



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2622
Skąd: Rywałd
Wysłany: Pon Sty 27, 2014 02:43   

Motywacja wazna rzecz :mrgreen:
_________________


Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa...
 
 
 
Tomix
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 1933
Skąd: Pączewo
Wysłany: Pon Sty 27, 2014 17:27   

Nie podoba mi się szczerzę
Marta a co myślisz o Datsunie 240z
 
 
OSKA
Szybki i wściekły



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 6613
Skąd: Kłodawa
Wysłany: Pon Sty 27, 2014 17:48   

Datsun 240z, to jedno z najpiękniejszych aut, jakie kiedykolwiek widziałem, ale przestrzeń cenowa między tymi autami jest ogromna :)
_________________
Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...

Work Hard!
Dream Big!
 
 
 
Marta
Kierowca Skutera



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 470
Skąd: STG
Wysłany: Pon Sty 27, 2014 18:05   

Naprawdę ładny ale ja się napaliłam na fiata... Może ktoś wyrazi swoją opinię właśnie o tym aucie?
_________________
Die Young Stay Pretty...
 
 
 
OSKA
Szybki i wściekły



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 6613
Skąd: Kłodawa
Wysłany: Pon Sty 27, 2014 18:17   

Był on powiększoną wersją modelu 600, zamierzano w nim uzyskać więcej przestrzeni pasażerskiej, zwłaszcza z tyłu. Z boku Fiat 850 przypomina nieco sylwetkę samochodu sportowego tamtych lat - pochylona ku przodowi ściana czołowa maski przedniej i krótki, ucięty kufer stwarzają to wrażenie.

Silnik ustawiony jest podłużnie i charakteryzuje się dużą elastycznością, płynną pracą przy zmianie obrotów, łatwym rozruchem i szybkim osiąganiem właściwej temperatury pracy. Wadą natomiast jest głośna praca silnika. Wał korbowy silnika osadzony jest w kadłubie, w trzech łożyskach głównych, napędza krótkim łańcuchem nieco powyżej niego leżący wałek rozrządu. Ten z kolei za pomocą długich lasek popychaczy i dźwigienek zaworowych steruje wiszącymi zaworami.

W osi wału korbowego, przy kole pasowym umieszczony jest odśrodkowy filtr oleju. Dwoma paskami klinowymi, od wału korbowego napędzane są: prądnica, pompa wodna i wentylator chłodnicy. Z prawej strony umieszczona jest chłodnica z wentylatorem. Po lewej stronie umieszczono tłumik wydechowy. Wlew paliwa dostępny jest po uniesieniu maski silnika i znajduje się z lewej tylnej strony pojazdu. Zbiornik paliwa ma 30 litrów i mieści się poprzecznie za oparciem tylnego siedzenia. Fiat 850 nie wymaga uzupełniania i wylewania płynu chłodzącego, ma bowiem szczelny zamknięty układ chłodzenia, w którym znajduje się płyn zamarzający dopiero przy temperaturze otoczenia poniżej -35 °C.


Fiat 850 Sport Coupé (1970–1972)
Model ten oprócz standardowego nadwozia był produkowany w wersji coupé, spider i kombi zwanej - Familiare. Nadwozie Spider zaprojektowane zostało przez znaną firmę nadwoziową Bertone. Powstawała również odmiana użytkowa Fiat 850 T.
Fiat 850 wytwarzany był do roku 1972, kiedy zastąpił go Fiat 127. Wyprodukowano go łącznie 2 203 380 sztuk. Ponadto był on wzorem licencyjnym dla wytwarzanego w Hiszpanii modelu SEAT 850.

We Fiacie 850 montowane były cztery odmiany silnika o pojemności 843 cm; i mocy maksymalnej od 25 kW (35 KM) do 36 kW (49 KM) co pozwalało mu osiągać prędkości od 120 km/h do 145 km/h.

Części do tego ze świecą szukać , konstrukcja zapewne łatwa i za pomocą dłuta i młotka naprawisz .. :P
_________________
Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...

Work Hard!
Dream Big!
 
 
 
Marta
Kierowca Skutera



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 470
Skąd: STG
Wysłany: Pon Sty 27, 2014 18:23   

Dzięki Daniel za cenne uwagi ale czytałam już to wcześniej. Chyba filmiki na youtubie też obejrzałam wszystkie... Myślicie, że nadaje się do jazdy na co dzień? Wyczytałam, że spalanie ma rzędu 6,5-8,5l/100km.
_________________
Die Young Stay Pretty...
 
 
 
OSKA
Szybki i wściekły



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 6613
Skąd: Kłodawa
Wysłany: Pon Sty 27, 2014 22:00   

to auto nadaje się do jazdy w niedzielę , a nie na co dzień ;]
_________________
Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...

Work Hard!
Dream Big!
 
 
 
Tomix
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 1933
Skąd: Pączewo
Wysłany: Pon Sty 27, 2014 22:10   

Podejrzewam że części nie ma a jak są to ceny jak do bentleya :D
Autko ma swoje lata i do normalnej jazdy nie bardzo może latem jak będzie ładna pogoda i tylko w sumie krótkie przejażdżki. Z tego co mi dziadek mówił to tak jak podróżować syrenką nigdy nie wiadomo czy wrócimy do domu :D
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Wto Sty 28, 2014 01:35   

Marta napisał/a:
Kasy jeszcze nie mam ale mam zamiar zbierać


Totolotka sobie odpuść, zbieraj

Jankes napisał/a:
Motywacja wazna rzecz


zgadzam się w 100%

Wszystkiego człowieka można nauczyć ale nie motywacji :D

Masz marzenie by to się zmieniło w cel dopisz datę :D i się tego trzymaj, rób wszystko co tylko możesz by cel zrealizować :D

powodzenia
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Śro Sty 29, 2014 00:35   

..za dużo nie doradzę ale..

1. warto wsiąść osobiście do takiego Fiata, przejechać się trochę..
2. jako auto na codzień odpada.. bardzo słaba jakość blach.. zima - szkoda auta.., na weekendy - OK, chyba że komuś pasuje jazda takim lepszym fiatem 126p.. wtedy no problem..
3. bezpieczeństwo - nie jest źle, strefa kontrolowanego zgniotu podobnie jak wiele współczesnych aut, kończy się na silniku..
4. do auta z tego okresu co 850 trzeba mieć trochę zacięcia mechanika, co nieco samemu zrobić, ew. mieć kogoś takiego zawsze pod ręką..
5. ceny aut? hmm jeszcze kilka lat temu pamietam jak jeden z listonoszy w mojej rodzinnej miejscowości takim jeździł.. obecnie szukałbym takich aut na południu (lepszy stan blach i kraj pochodzenia) czyli włochy i hiszpania myślę że w średnim jeżdżącym stanie już za 1.5-2k. Euro coś by się znalazło..
6. jak dla mnie lepszą coupetą byłby Fiat Dino, alfa spider, czy Lancia Monte Carlo ;-) ,ale to raz że budżet nie ten, dwa to ma być auto dla Ciebie, więc wybór 850 jeśli tak uważasz jest słuszny :-D
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 15