Nasze samochody - RedTURBO Civic B16a - by Kukiii
kuki - Wto Lip 19, 2016 13:30 Temat postu: RedTURBO Civic B16a - by Kukiii Siema.... no więc jak już się domagaliście to niech będzie
Na szybko, hondę mam 5...a może 6 lat.. kupiłem ją jako wolnossącą jednostkę z mocą 168Hp bodajże. Po 2 latach wpadł Eaton m62.. pierwszy sezon to 215HP, a kolejny to już 241HP i był lub nadal jest to najlepszy wynik b16 z m62 w PL
Kolejnym etapem był remont silnika... a jak remont to przy namowie Przemka (Przema72 z supercharger.pl) wpadło coś większego pod maskę...mianowicie kompresor IHI z mercedesa c32 AMG. Jest to jedyny taki projekt... chyba ja nie znalazłem nic takiego w necie
Montaż trwał rok... ale pomimo wielu przeciwności, zmieściła się sprężarka i dwa lata cieszę się aktualnym setupem. To tyle z "rozprawki"
Model:
-Civic EG6 1993 rok
Silnik:
- B16A JDM
- wymieniony rozrząd
- wtryski 750cm3 denso
- walbro 255
- wałek wydechowy C6
- reg. kółka rozrządu blox
- śruby głowicy oem
- uszczelka głowicy erling
- pierścienie npr
- panewki acl race
- uszczelniacze supertech
- uszczelka miski oem
- korby eagle+śruby ARP
- tłoki wiseco
- nowe kasowniki vtec'a
- map sensror 3B
- chłodnica oleju 11 rzędów
- zalane 5w50VR1 valvoline
Układ Dolotowy:
- złączki FMIC
- stożek
- blowoff gredy
- ssący replika skuk2
- intercooler fmic 230mm
- kompresor IHI z c32 AMG napędzany paskiem 7pk
Układ wydechowy:
- przelot 2.5 cala + tłumik M-Tech Oem look
- kol. wydechowy przerobiony pod kompresor + owinięty bandażem FMIC
Elektronika:
- strojenie Przema72 (supercharger.pl) x3
- seryjne ECU zastąpione ECU MASTER EMU
- fajkocewki (zamiast przewodów) + brak aparatu zapłonowego
- elektryczna pompa wspomagania /opel
- dołożona elektroniczna przepustnica na dolocie
Układ Napędowy:
- swap z y21 na S9B z LSD
- lekki zamach by Otoczak
- shortshifter
- sprzęgło spiekowe+wzmocniony docisk
Zawieszenie:
- gumy Energy Suspension
- gwint z regulacją twardości KONI 1150
- Felgi Advan 16" /repliki
- przednia oś Profilsport miękka mieszanka
Układ Hamulcowy:
- klocki P+T RH
- przód tarcze Ultimax USR850
- przewody w metalowym oplocie
- wymienione uszczelki w pompie ham.
Body Kit:
- widać na foto
Car Audio:
- mało ważne
Moc:
360KM 330 NM
takie z humorem
Auto użytkuje na streecie ale odwiedzam jak jest opcja zawody 1/4 mili... ostatnia taka okazja nadarzyła się podczas Ogólnopolskiego Zlotu CIVIC KLUB POLSKA w Ułężu
Udało się zdobyć 2 miejsce w klasie open... pech chciał że finał był jednostronny / https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
Prowadzę tez FanPage odnośnie projektu, na którym pisze na bieżąco co i jak z autem... https://www.facebook.com/EG6ihisupercharger
no to chyba tyle
Krzysztof - Wto Lip 19, 2016 15:23
W.morde.jakie.to.szybkie.:-) ile.masz najlepsze.et
Cos mowilem.ze.zapraszamy na.sierra.fan jak.cos.to niekatualne
OSKA - Wto Lip 19, 2016 17:24
spoko furman , taki nie pozorny z tyłu
Karol - Wto Lip 19, 2016 19:03
No no daje radę, prawie jak moje B18 heheheh
grzeszak - Wto Lip 19, 2016 21:13
Ładnie pomodzona honda. A jak to jeździ? Jakieś czasy?
rusek13 - Wto Lip 19, 2016 22:15
ziom mam nadzieję że masz w tym klatkę...
conpress - Wto Lip 19, 2016 23:09
krzywa momentu - bardzo fajna.. (w sumie idealna patrząc na pojemność motoru) przebieg krzywej mocy - jak dla mnie ideał
czekam z niecierpliwością na sparing z noblesem EG-ileś tam Ediego - jak pametam ciągle gadał o Twoim projekcie, czy to jak zmieniał żarówkę, czy jak montował większe IC.. nawet jak zmieniał pieluchę pączkowi to tylko mruczał pod nosem Kuki to, Kuki tamto..
EDI - Wto Lip 19, 2016 23:14
conpress napisał/a: | krzywa momentu - bardzo fajna.. (w sumie idealna patrząc na pojemność motoru) przebieg krzywej mocy - jak dla mnie ideał
czekam z niecierpliwością na sparing z noblesem EG-ileś tam Ediego - jak pametam ciągle gadał o Twoim projekcie, czy to jak zmieniał żarówkę, czy jak montował większe IC.. nawet jak zmieniał pieluchę pączkowi to tylko mruczał pod nosem Kuki to, Kuki tamto..
|
Hehe tyś je chory , no myślę że w sierpniu coś się pojedzie 😁
Odpowiem za kukiego przed zmianą skrzyni i przed emu to robił 12,78 ? A w tym sezonie 12,9x
conpress - Wto Lip 19, 2016 23:19
EDI napisał/a: | (..)😁
Odpowiem za kukiego przed zmianą skrzyni i przed emu to robił 12,78 ? A w tym sezonie 12,9x |
jakby go Niuton porządnie wystroił.. to by robił ..wysokie 13tki
..taki dżołk, nie mogłem sie powstrzymać mimo że Krzysiek B. to fajny koleś
Tomix - Śro Lip 20, 2016 15:30
I to ja rozumiem budowane samemu kilka lat a nie kupione i zgrywanie kozaka. 3 najszybsze auto na forum chyba
ładnie wygląda z tym pakietem usa super jedzie i przede wszystkim na pewno przyciąga uwagę na ulicy
Zrób jakiegos spota pod makiem albo galerią w tcz przejechałbym się zobaczyć to auto zwłaszcza ze kiedyś takiego civika chciałem na pierwsze auto
kuki - Śro Lip 20, 2016 21:44
grilowałem 2 dni i nie miałem zasięgu.. już odpowiadam
grzeszak napisał/a: | Ładnie pomodzona honda. A jak to jeździ? Jakieś czasy? |
Krzysztof napisał/a: | W.morde.jakie.to.szybkie.:-) ile.masz najlepsze.et
Cos mowilem.ze.zapraszamy na.sierra.fan jak.cos.to niekatualne |
yyy za późno .. chyba przyjadę
moje najlepsze ET na starej (krótszej skrzyni ) w Olsztynie przy upale 30+ to 12.78...
w tym sezonie po zmianie skrzyni "marne" 12.9 ..ale nie było gdzie dobrze jechać. Wilcze jak sam wiesz trakcyjne słabo, Potem civic klub polska w Ułężu gdzie nastawiałem się na 12.8...wyszło 12.9 i to dlatego że cwiara była odmierzona... no nie była odmierzona profi i dalej przemilczę...każdy miał takie same warunki ale szkoda ze czasowo słabo... no i teraz zaś będą 2 razy Wilcze... więc w tym roku chyba nie zbliżę się nawet do NIŻEJ NIŻ 12.85
OSKA napisał/a: | spoko furman , taki nie pozorny z tyłu |
gdyby tjuner mi nie wyciął kratek zderzaka to i z przodu było by ok
rusek13 napisał/a: | :shock: ziom mam nadzieję że masz w tym klatkę... |
nie mam.. był pomysł rolbara ale.. upadł - WAGA
conpress napisał/a: | krzywa momentu - bardzo fajna.. (w sumie idealna patrząc na pojemność motoru) przebieg krzywej mocy - jak dla mnie ideał
czekam z niecierpliwością na sparing z noblesem EG-ileś tam Ediego - jak pametam ciągle gadał o Twoim projekcie, czy to jak zmieniał żarówkę, czy jak montował większe IC.. nawet jak zmieniał pieluchę pączkowi to tylko mruczał pod nosem Kuki to, Kuki tamto..
|
aaa widzisz to on tak o mnie myśli że non stop czkawka i dupa mnie piecze ... a ja myślałem że to od alkoholu
noo jak to ktoś na innym forum napisał - przebieg jak przy mocnym wolnossącym v6
sparing z Edim już był... zrobił przy okazji swoją życiówkę
FILM - https://www.youtube.com/watch?v=dgPkpTsoW2A
uważam że potencjał to auto ma zajebi*** (mowa o EDIM), trzeba się wjeździć, ogarnąć starty i będzie robiło czasy na poziomie mojej życiówki !
Tomix napisał/a: | I to ja rozumiem budowane samemu kilka lat a nie kupione i zgrywanie kozaka. 3 najszybsze auto na forum chyba
ładnie wygląda z tym pakietem usa super jedzie i przede wszystkim na pewno przyciąga uwagę na ulicy
Zrób jakiegos spota pod makiem albo galerią w tcz przejechałbym się zobaczyć to auto zwłaszcza ze kiedyś takiego civika chciałem na pierwsze auto |
auto nie koniecznie było budowane samemu, opiekę nad projektem trzyma Przema72...jako pierwszy zaczął swapować eatony do hondy a potem k20 do mazdy rx8
u nas spoty YAKUZA odbywają sie latem sporadycznie.. każdy korzysta ze słońca itp... ale jak coś to wpadnę do was lub jakoś inaczej
uuuuuffffff jak na przesłuchaniu
EDI - Czw Lip 21, 2016 00:20
kuki napisał/a: | aaa widzisz to on tak o mnie myśli że non stop czkawka i dupa mnie piecze ... a ja myślałem że to od alkoholu |
Nie od tego cię piecze i a alkohol tylko usnieżył ból haha
MICHAŁ - Czw Lip 21, 2016 09:47
siema kuki . wkoncu dowiem sie dokladnie co ty z tym autem narobiles bo nawet nie ma czasu pogadac. honda prezentuje sie swietnie i widac ze swietnie smiga.
arti - Czw Sie 04, 2016 00:56
Łoo panie , honda szybsza niż wygląda
Naprawdę fajne modyfikacje.
kuki - Wto Sie 09, 2016 10:30
tak więc coś ode mnie... 5 Runda Grand Prix w Wilczych Laskach zaliczona...
Zaliczam ją do najbardziej udanych zawodów w tym roku... udało się wywalczyć 3 miejsce w klasie... co cieszy ale jeszcze bardziej to że w końcu udało się złamać niekorzystną barierę w tym sezonie jaką było 12.96 /chyba. Pierwsze dwa przejazdy średnie... 12,9X i 13,01 ... myślę sobie znowu ... ach ta długa skrzynia... pożyczyłem od Sawczena laptop ( DZIĘKI ) obniżyłem procedure startu, spuściłem jeszcze trochę powietrza w kołach i starty lekko poprawione co zaowocowało w ostatnim eliminacyjnym zrobieniem czasu 12.78!!!! PETARDA ! zabrakło 0.02 do wyrównania życiówki.... i z tym czasem zająłem 3 miejsce w eliminacjach... w półfinale zmierzyłem się z Bartezem i jego Ibizą(to już drugi raz jedziemy półfinał ) Mimo dobrego czasu przejazdu ( 12,79 ) ulegam i z lepszym czasem przegranych w półfinale zajmuję 3 miejsce !
Cieszę się że w koooooooooooooooooooooooooooońcu schodzę poniżej 12,9.. założenie było żeby skończyć sezon chociażby z czasem 12,85, a udaje się zrobić w dwóch ostatnich przejazdach 12,78 i 12,79 ! tym bardziej że Wilcze nie słyną z trakcji...
Duża liczba przejazdów na zlocie Civic Klub Polska pozwoliła w miarę dobrze dobrać boost po biegach, procedure i kombinowanie z ciśnieniem w oponach że teraz lekkie poprawki i .. no i się udało... chyba da się odczuć to że JARAM SIĘ jak konar na ognisku :p
FILMIKI:
jak widać rywali w eliminacjach miałem grubyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyych
vs GTR 900+ / 12.96
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
vs Corvette / 13.01
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
vs Drag Civic Sawczen / 12.99
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
vs Golf II TDI / 12.78
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
PÓŁFINAŁ
vs Ibiza TDI 400hp / 12.79
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
aaaa i wpadła maska w karbonie
niestety nie mam żadnych zdjęć z zawodów by pokazać jak auto prezentuje się z nową maską...może coś się pojawi na necie...
|
|
|