Nasze samochody - RedTURBO Civic B16a - by Kukiii
Krzysztof - Wto Sie 23, 2016 18:49
ten kto potrafi postawić krzyżyk we właściwym miejscu zawsze zarobi więcej niż ten co naprawia tam gdzie ktoś postawił krzyżyk jeżeli ta i ta osoba są jedną osobą to stawka x 100
Bartek - Wto Sie 23, 2016 19:02
Krzysztof napisał/a: | ten kto potrafi postawić krzyżyk we właściwym miejscu zawsze zarobi więcej niż ten co naprawia tam gdzie ktoś postawił krzyżyk jeżeli ta i ta osoba są jedną osobą to stawka x 100 |
Krzysztof zmień dilera
Krzysztof - Wto Sie 23, 2016 19:21
Bartek napisał/a: | Krzysztof napisał/a: | ten kto potrafi postawić krzyżyk we właściwym miejscu zawsze zarobi więcej niż ten co naprawia tam gdzie ktoś postawił krzyżyk jeżeli ta i ta osoba są jedną osobą to stawka x 100 |
Krzysztof zmień dilera |
Chyba Ty
Bartek, ja odnosiłem się do wypowiedzi z poprzedniej strony o tym jak trudno znaleźć usterkę.
Jest taka historia o inżynierze który na zamówienie elektrowni przyszedł i na wielkich planach postawił krzyżyk gdzie muszą naprawić usterkę za co wystawił f.vat 10 tyś pln, prezes nie miał pretensji jednak chciał się dowiedzieć z czego wynika ta kwota.
W odpowiedzi dostał informację:
Postawienie krzyżyka 100 pln wiedzieć gdzie postawić krzyżyk 9900 pln
i tak mi się skojarzyło. Prawda jest taka, że najtrudniej poszukać co naprawić by działało.
kuki - Wto Sie 23, 2016 21:24
hahaha dobre dobre
noo jeśli to ma być jakaś przyczyna to przegub aczkolwiek wolałbym żeby to była wina niedopompowanych profili, które są nalewkami, są krzywe, miękkie itp i one mogą powodować dziwne zachowanie auta... pożyjemy zobaczymy, na dniach się wyjaśni....
Krzysztof - Śro Sie 31, 2016 08:12
I jak.tam usterka odszukana ?
Mialem.racje.ze diagnoza to najtrudniejsza czesc naprawy auta.?
kuki - Śro Sie 31, 2016 14:03
z ta diagnozą ta miałeś rację i ja byłem tego świadom... że jest to najcięższa sprawa z tego wszystkiego
nie wiem co to mogło być... jak wracaliśmy to do stacji jechałem na "kapciach" i wydawało mi się że to przegub zew. po stronie kierowcy.. po napompowaniu kół ... CISZA
wyjechałem w zeszłym tygodni, pojeździłem po opuszczonym rondzie w obie strony, szybciej, wolniej i dalej nic nie klepie, nic nie czuje w kierownicy i nic nie słychać.... więc NIE MAM POJĘCIA
muszę chyba wyjechać i poopalać trochę i albo się odezwie przegub albo nie
Krzysztof - Śro Sie 31, 2016 14:12
ja niedawno miałem taką przypadłość, że mi też auto co zawody ściągało i po napompowaniu kół powietrzem zjawisko znikało w końcu pojechałem do wulkanizacji bo o jednym wkręcie się dowiedziałem w oponie okazało się, że wymiana 3 kominków załatwia temat
Kędzior - Śro Sie 31, 2016 22:31
kompresor zawsze ciekawił mnie bardziej niż turbo które wypchnęło kompresory z rynku, czasy robisz dobre no i auto wygląda cywilnie za co plus bo większość hond wygląda kupowato niestety
kuki - Czw Wrz 01, 2016 10:32
mi nie ściąga tylko przy skręcaniu cos czułem w kierownicy... po napompowaniu kół zniknęło.. wiem że profile są "straszne" jeśli chodzi o jazdę na co dzień, ale czy to ich wina.. może coś gdzieś przeskoczyło.. coś gdzieś wpadło...wypadło....no ciul wie.. wyjdzie w praniu
Krzysztof - Czw Wrz 01, 2016 13:29
jak działa znaczy, że jest dobrze
kuki - Pon Wrz 12, 2016 13:44
dooobry
kilka newsów... auto aktualnie stoi bez kół... w zeszłym tygodniu zrobiłem wypad na trójmiasto i stuki, póki, drgania w zawieszenie nie dawały mi spokoju. Stawiałem na przegub ale.... pukałby zawsze przy skręcaniu, a zdarza się to sporadycznie... wkurzyłem się i zakupiłem potrzebne części do ogarnięcia tematu....
na początek heble bo tarcze mam od kiedy kupiłem auto... nie mają rantów itp ale podejrzewam że są krzywe... wymiana na nawiercane/nacinane speedmaxy + klocki trw. Regeneracja zacisków, nowe tłoczki i reperaturki.
Sworznie górne sprawdzone i są ok... chciałem wymienić łączniki ale mam poliuretany więc zostają... przód pewnie złożę w przyszłym tygodniu, do tego dojdzie tył.. tarcze+klocki+reperaturki z tłoczkami.. mam nadzieje że to będzie jedna z przyczyn... jeśli nie, wymienię też lewy zew. przegub...
Zastanawiają mnie też profile, które są nalewkami i jakość opony na co dzień do jazdy jest słaba...zimą zakupie "cywilną oponę" a semi-sliki będą zakładane tylko na zawodach.
Może, ktoś ma jakąś sugestie co można jeszcze sprawdzić ? przyczyna.. po ostatnich zawodach cos mi "strzeliło" w zawiasie przy ostrzejszym/szybszym skręcie w prawo.. podejrzewałem przegub ale po dojechaniu na stacje napompowaniu opon do 2,4 bara SPOKÓJ ! ... ostatni wypad za miasto... 150km zrobione i ze trzy razy podobna sytuacja, odczuwalne stuki w kierownicy.. przy hamowaniu też zaczyna drżeć wiec stawiam na heble ale skąd te inne objawy ?... hmmm :confused:
Tomix - Pon Wrz 12, 2016 14:05
hmm sprężyna ,poduszka amora albo łożysko w niej tak na szybko co mi do głowy przychodzi
Krzysztof - Pon Wrz 12, 2016 15:41
Rozumiem ze to dlatego nie widzielismy sie na.zakonczeniu sezonu
Powodzenia
kuki - Pon Wrz 12, 2016 15:50
Tomix napisał/a: | hmm sprężyna ,poduszka amora albo łożysko w niej tak na szybko co mi do głowy przychodzi |
mam gwint koni i tam poduszki amorka są z poliuretanu ... fakt spojrzę na sprężynę.. dodatkowo nakońcówkę i dolny sworzeń.... a pewnie i tak skończy się wymianą przegubu no ale zobaczymy...
Krzysztof napisał/a: | Rozumiem ze to dlatego nie widzielismy sie na.zakonczeniu sezonu
Powodzenia |
dokładnie tak... miałem zmienić tarcze i klocki ale okazało się że zaciski wymagają regeneracji.. no i poszło dalej, a czasu brakowało żeby skończyć auto przed zawodami.. teraz muszę wyrobić się na JDM DAY w Tcz
Krzysztof - Pon Wrz 12, 2016 16:16
kuki napisał/a: | teraz muszę wyrobić się na JDM DAY w Tcz |
a na JDM będzie też ćwiartka ?
|
|
|