Audi D2 by arti |
Autor |
Wiadomość |
grzeszak
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 1368 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Śro Paź 28, 2015 10:26
|
|
|
Świetne fotki, Loki jak zwykle prezentuje najwyższy poziom |
|
|
|
|
Dębica
Kierowca kat. B
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Cze 2010 Posty: 361 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Śro Paź 28, 2015 22:29
|
|
|
pełna profeska w warsztacie a silnik spory lecz widziałem u Artura wiekszy
Zdjęcia pierwsza klasa |
_________________ najlepsza muzyka to ryk silnika
naprawa komputerów 510 978402 |
|
|
|
|
arti
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Maj 2015 Posty: 683 Skąd: z okolic
|
Wysłany: Czw Paź 29, 2015 00:08
|
|
|
Jaca! napisał/a: | Co tam robiłeś z motorem? |
Wymienione wszystkie możliwe uszczelki , wałki rozrządu z kompletem mechanizmów , regeneracja głowic , regeneracja turbin , alternator , rozrusznik , pasek rozrządu z resztą mechanizmów , pasek wielorowkowy z resztą mechanizmów , naprawione pompy ( intercoolera i chłodnicy paliwa , dolot do webasto , wyczyszczone egry , wyczyszczone i sprawdzone przepływomierze , łożysko sprężarki klimatyzacji + wymiana czynnika , płukanie ukł. chłodzenia , wymienione wszystkie oleje i płyny , uszczelnienie skrzyni biegów ...może parę czynności pominąłem |
|
|
|
|
grzeszak
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 1368 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Czw Paź 29, 2015 20:40
|
|
|
arti napisał/a: | Jaca! napisał/a: | Co tam robiłeś z motorem? |
Wymienione wszystkie możliwe uszczelki , wałki rozrządu z kompletem mechanizmów , regeneracja głowic , regeneracja turbin , alternator , rozrusznik , pasek rozrządu z resztą mechanizmów , pasek wielorowkowy z resztą mechanizmów , naprawione pompy ( intercoolera i chłodnicy paliwa , dolot do webasto , wyczyszczone egry , wyczyszczone i sprawdzone przepływomierze , łożysko sprężarki klimatyzacji + wymiana czynnika , płukanie ukł. chłodzenia , wymienione wszystkie oleje i płyny , uszczelnienie skrzyni biegów ...może parę czynności pominąłem |
Grubo poszedłeś z serwisem zimowym. Bardzo mi się podoba Twoje auto z zewnątrz, wewnątrz, a teraz i pod maską |
|
|
|
|
arti
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Maj 2015 Posty: 683 Skąd: z okolic
|
Wysłany: Czw Paź 29, 2015 22:20
|
|
|
Dzięki
grzeszak powiem Ci tak , jak D3 poleciało z ceny to się chwilę zastanawiałem.
Ale postanowiłem włożyć trochę grosza , wyremontować i zostać przy D2. Kupując używane D3 diezel miałbym jeszcze więcej do roboty łącznie z usunięciem wad fabrycznych , a i też trzeba by nie mało dopłacić.
Mam sentyment do starszych samochodów , a model D2 jest jeszcze w 70% dobrze zrobiony. |
|
|
|
|
KOSA
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 1706 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Śro Lis 04, 2015 13:41
|
|
|
Jestem pełen podziwu włożonej pracy w to auto, egzemplarz w świetnym stanie z tego co widać i opisujesz, na jakimś spocie chętnie się przyjrzę autu. S8 pewnie trudniej zakupić i utrzymanie podejrzewam sporo droższe? Fajnie,że masz niektóre elementy z s-ósemki.
Ponadczasowa stylistyka wydaje mi się,sprawia,że to auto wciąż wygląda świeżo i bardzo nowocześnie,14 letni samochód, a prezentuje się znakomicie. Lokinios jak zawsze brawa za profi zdjęcia, widziałbym je na kalendarzu lub konkursie jaki był niedawno np "Jesień z moim autem"
Widzę przynależność do PKA, licznej grupy pasjonatów marki
Gratuluję, dopieszczaj dalej to auto, bo jest naprawdę coraz rzadziej widywane, a jest super. |
|
|
|
|
arti
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Maj 2015 Posty: 683 Skąd: z okolic
|
Wysłany: Pią Lis 06, 2015 00:36
|
|
|
Kosa za dobre S8 to już nie zle trzeba zapłacić. Generalnie koszta utrzymania bywają niższe pod warunkiem że jest dobre LPG.
Mam nadzieję że lokinios niebawem wstawi kolejne foto , dzięki mu za super zdjęcia i poświęcony czas |
|
|
|
|
arti
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Maj 2015 Posty: 683 Skąd: z okolic
|
Wysłany: Czw Lis 12, 2015 20:25
|
|
|
Parę kresek z hamowni
Przed remontem silnika , widać że był pisany program pod zużyty silnik.
Po remoncie silnika + zrobiony DP
A tutaj programista ciutko liznął
|
|
|
|
|
marasss2
Kierowca Skutera
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 525 Skąd: STAROGARD GD
|
Wysłany: Czw Lis 12, 2015 21:40
|
|
|
Jest czym jechać ale też jest co bujać |
_________________ Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA |
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3313 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Czw Lis 12, 2015 23:28
|
|
|
A to liczę na ustawkę z Vectrą:-) |
|
|
|
|
arti
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Maj 2015 Posty: 683 Skąd: z okolic
|
Wysłany: Pią Lis 13, 2015 00:01
|
|
|
To jest automat , a w ogóle jeden przepływomierz się kończy.
Muszę kiedyś opuścić silnik i go wymienić |
|
|
|
|
broj83
Kierowca kat. B
Pomógł: 4 razy Dołączył: 31 Sie 2012 Posty: 288 Skąd: GST
|
Wysłany: Pią Lis 13, 2015 00:13
|
|
|
arti napisał/a: | a w ogóle jeden przepływomierz się kończy. |
To dla tego jest ten dołek około 3500rpm, czy taka charakterystyka bo na każdym wykresie się powtarza |
_________________ “Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno”
(Sir Stirling Moss)
Bo nie prędkość zabija,tylko jej gwałtowna utrata
|
|
|
|
|
arti
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Maj 2015 Posty: 683 Skąd: z okolic
|
Wysłany: Pią Lis 13, 2015 00:16
|
|
|
Jak wymienię to shamuję i się okaże , bo też nad tym myślałem.
marasss2 napisał/a: | Jest czym jechać ale też jest co bujać |
bez dwóch zdań |
Ostatnio zmieniony przez arti Pią Lis 13, 2015 00:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
marasss2
Kierowca Skutera
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 525 Skąd: STAROGARD GD
|
Wysłany: Pią Lis 13, 2015 00:43
|
|
|
Lubie te twoje określenia musze silnik opuścić żeby przeplywke wymienić heh dobrze ze olej się da dolać bez wyciągania motoru logowałes juz auto jak wygląda wysterownie turbin nie cisną na max? |
_________________ Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA |
|
|
|
|
grzeszak
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 1368 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Sob Lis 14, 2015 11:47
|
|
|
Ładne kreski, wymień przepływkę, niech tuner liźnie program trochę bardziej i pęknie 300 koników Trzeba jeszcze auto pomierzyć RL, ciekawy jestem jak stosunek mocy do masy przekłada się na cyferki. |
|
|
|
|
|