autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Audi D2 by arti
Autor Wiadomość
arti
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 683
Skąd: z okolic
Wysłany: Śro Sty 06, 2016 01:21   

marasss2 napisał/a:
Art bo najlepszy bandaż to bazaltowy taki brązowy a poza tym to czy ja wiem czy u ciebie trzeba było to owijac. Diezel chyba aż tak nie grzeje wydechu :?:


Pewnie masz rację Marcin , kiedyś przy okazji jak silnik będzie wyjęty owinę dp tym bazaltowym, ale najpierw przeprowadzę testy :wink:
Zdziwiłbyś się jaką temperaturkę na wydechu może mieć diezel.
 
 
arti
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 683
Skąd: z okolic
Wysłany: Nie Lut 07, 2016 01:42   

Zdjęcia ze swapu hamulców i zawieszenia od S8

Zaciski polakierowane oraz wymienione reperaturki














Na kolejnych zdjęciach widać różnicę w hamulcach.
Seryjnie dwutłokowy Lucas z czterema klockami na zacisk , tarcz o średnicy 332mm.
Niestety na ori zestawie nie da się bezpiecznie wyhamować z większych prędkości,
do tego mega efekt fadingu, potem z wrażenia ręce tak spocone że kierownica zaczyna się ślizgać :lol: nie życzę nikomu takich wrażeń.


Po swapie czterotłokowe Brembo , tarcza seryjna 340mm,
ponacinana na frezarce + sportowe klocki.
 
 
Tomix
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 1933
Skąd: Pączewo
Wysłany: Nie Lut 07, 2016 15:40   

O to są hamulce , 4 tłoczkowe zaciski i tarcza 340mm robią naprawde na mnie duże wrażenie
Zestaw pewnie porównywalny do hebli w m5 e39
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Nie Lut 07, 2016 15:44   

Ladnie i czysto we fiacie mialem.4 tloczkowe brembo i.faktycznie robilo robote
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
arti
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 683
Skąd: z okolic
Wysłany: Nie Lut 07, 2016 23:51   

No i tutaj Was zaskoczę , w A8 czterotłokowe brembo nie robi roboty.
Fakt że jak hamulce się rozgrzeją w miarę to hamuje , ale nadal słabo.
Chociaż już trzy razy mi auto uratowały , dosłownie.
W przyszłości będę dalszych zmian i modyfikacji dokonywał. W tym aucie heble ważniejsze są od osiągów.
 
 
KOSA
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 1706
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Sob Mar 12, 2016 14:28   

No to się zdziwiłem,że taki hebel 4 tłoczkowy a nie najlepiej hamuje, coś innego dasz?
Duża różnica na tych przewodach?
Bardzo mi się podoba to auto i świetnie brzmi jak na diesla.
Widać Cię czasem wieczorami na mieście :cool:
Chyba jakieś benzynowe się też pojawiło A8 ale coś wahę słabo przepala bo aż czuć było jak cisnął ostatnio przez miasto.
 
 
Bartek
Mistrz Kierownicy
[(00==()()==00)]



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2987
Skąd: brac hajs na to
Wysłany: Sob Mar 12, 2016 15:01   

A podobno "szefc w dziurawych butach zapierda&a"
Tu mamy przyklad ze tak nie jest :) bardzo konkretna limuzynka.
_________________
 
 
Tomix
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 1933
Skąd: Pączewo
Wysłany: Sob Mar 12, 2016 16:13   

Co tu pisać , czekamy na jakieś nowe mody :D
 
 
arti
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 683
Skąd: z okolic
Wysłany: Pon Mar 14, 2016 01:20   

KOSA napisał/a:
No to się zdziwiłem,że taki hebel 4 tłoczkowy a nie najlepiej hamuje, coś innego dasz?
Duża różnica na tych przewodach?
Bardzo mi się podoba to auto i świetnie brzmi jak na diesla.
Widać Cię czasem wieczorami na mieście :cool:
Chyba jakieś benzynowe się też pojawiło A8 ale coś wahę słabo przepala bo aż czuć było jak cisnął ostatnio przez miasto.


Kiedyś trzeba coś wymyśleć , chciałbym mieć pełną kontrolę nad hamowaniem... w końcu bezpieczeństwo ważniejsze jest od osiągów.
Co do przewodów to różnica jest , one nie puchną i od razu cała siła hamowania idzie na tłoki zacisku. Naprawdę polecam, jedynie przy zakupie trzeba zwrócić uwagę aby wszystkie zewnętrzne części były wykonane ze stali nierdzewnej. Moje mają zwykłe końcówki które korodują. Nie wygląda to ładnie.
Bywa że się szwędam po stg :razz:
Coraz mniej już D2-ujek , ciężko znaleźć w dobrym stanie bo ludzie z reguły ich nie serwisują należycie. Większość woli się chwilę nacieszyć i pogonić ...



Bartek napisał/a:
A podobno "szefc w dziurawych butach zapierda&a"
Tu mamy przyklad ze tak nie jest :) bardzo konkretna limuzynka.


Dziękuję :smile:



Tomix napisał/a:
Co tu pisać , czekamy na jakieś nowe mody :D


Jeszcze do końca starych modów nie opisałem :wink:
 
 
marasss2
Kierowca Skutera


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 525
Skąd: STAROGARD GD
Wysłany: Czw Mar 17, 2016 20:30   

Arti bo sam wiesz, że prawdziwy serwis auta jest koszmarnie drogi w porównaniu do ceny zakupu auta dlatego tyle ulepów jeżdzi
_________________
Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA
 
 
Bartek
Mistrz Kierownicy
[(00==()()==00)]



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2987
Skąd: brac hajs na to
Wysłany: Pon Mar 28, 2016 20:17   

_________________
 
 
lokinios
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 735
Skąd: StG
Wysłany: Pon Maj 16, 2016 01:59   

Zachód słońca na żuławach :)




 
 
Kędzior
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 1315
Skąd: Grudziądz
Wysłany: Pon Maj 16, 2016 11:59   

Piękne i mocne auto, dzięki za możliwość przejażdżki, mega dobre wrażenie wywarło na mnie twoje A8 ! ;)
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pon Maj 16, 2016 20:01   

nie ma co ale fotki to pewnie zajęły wiele godzin :)
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
SgtR
Kierowca kat. A
Treser Łosi



Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 171
Skąd: Kokoszkowy
Wysłany: Czw Maj 26, 2016 16:41   

podstwawowym problemem takich aut jest taki, że w np. w przypadku Audi A8 D3, fura jest warta już 40k a częsci kosztują nadal tyle ile w czasach 5krotnie większej wartości tego pojazdu. Bo albo nie ma zamienników, albo są horrednalnie drogi (zacisk tył do takiego, w zamienniku 1800PLN)

Do do tej konkretnej,... wydech to jakieś porno, jest pieknie
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12