Plusy i minusy zaspawanego mechanizmu różnicowego |
Autor |
Wiadomość |
Bushido
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3494 Skąd: brać na paliwo?
|
Wysłany: Pią Sty 14, 2011 19:47 Plusy i minusy zaspawanego mechanizmu różnicowego
|
|
|
Myślałem by w moim potworze zaspawać mechanizm różnicowy by lepiej wyjeżdżać ze zasp i pod górkę no i oczywiście by boczkiem lepiej iść Z tego co słyszałem to auto bardzo szybko wymyka się spod kontroli nawet na mokrym i to jest ten minus. W przyszłości myślę o szperze ale póki co zastanawiam się nad spawem, by lepiej pod górkę się podjeżdżało przede wszystkim.
Powiedzcie mi jakie są plusy tego rozwiązania i jakie minusy |
_________________
|
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3311 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Pią Sty 14, 2011 20:27
|
|
|
Przesada z tym uciekaniem, najgorzej na parkingu i rondach, lub ciasnych krzyżówkach. POprawy trakcji na sniegu ogolnie jakos nie dostrzegłem |
|
|
|
|
Bushido
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3494 Skąd: brać na paliwo?
|
Wysłany: Pią Sty 14, 2011 20:45
|
|
|
Ale to jakoś opony niszczy na zakrętach, bo wiem że jak się jedzie w zakręcie to szura tym kołem zewnętrznym Chyba lepiej się startuje jak ma się 50/50 moc na koła? Tylko czy moje 1.6 ogarnie migoszperę ? |
_________________
|
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3311 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Pią Sty 14, 2011 21:46
|
|
|
Za mało jeźdze by dostrzec znikajace opony:-) ale kontrola auta w poslizgu duzo lepsza |
|
|
|
|
Bushido
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3494 Skąd: brać na paliwo?
|
Wysłany: Pią Sty 14, 2011 21:49
|
|
|
No to już jest bardzo miły plusik A minusiki ? |
_________________
|
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pią Sty 14, 2011 23:09
|
|
|
moim zdaniem na logikę całkowicie popsuje się sterowność w zakrętach |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Huragan
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 1453 Skąd: Starogard
|
Wysłany: Pią Sty 14, 2011 23:36
|
|
|
ja tam dawno zakończyłem zabawe ze szperami -tym bardziej ze ford ma do d.. jesli chodzi o zabawe.Ale odkąd mam zaspawany mechanizm nie zaliczylem zadnego krawężnika - fakt ze mam lęki przy duzych prędkościach bo jednak szybciej mozna auto w poslizg wprowadzic -ogolnie jak dla mnie to jest super |
_________________ ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA 504-074-873
huragan.sierrafan.pl
NAPEŁNIANIE KLIMATYZACJI (czyszczenie ukladu,wymiana oleju w układzie) 120PLN
|
|
|
|
|
lokinios
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Cze 2010 Posty: 735 Skąd: StG
|
Wysłany: Sob Sty 15, 2011 01:42
|
|
|
z pierwszej zimy w rwd + elektroszperungiem (w moim moście słychać i czuć luzy wiec może stąd szarpanie przy lepszej przyczepności.. )
sucho
zimówki piszczą w ciasnych zakrętach i na skrzyżowaniach, szarpie na rondach
przy wyższych prędkościach na uskokach auto chce ostrzyć do wewnątrz zakrętu
mokro
piszczenie zamienia się w szuranie, na rondach szarpie trochę mniej reszta podobnie
śnieg
zaczyna się zabawa, wyraźne znaki nadsterowności już przy niewielkich prędkościach (20-60), mniejszy problem z wyjazdem z parkingów i pod górki, trzeba uważać przy redukcjach bez między gazu (szczególnie w skręcie) późniejsze odzyskanie nie "zboczonego" toru jazdy niż w rwd bez szpery
lód
j/w ale zabawa zaczyna się już przy małych prędkościach (7km/h) |
|
|
|
|
Bushido
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3494 Skąd: brać na paliwo?
|
Wysłany: Sob Sty 15, 2011 04:02
|
|
|
Czyli mówiąc krótko- fajna zabawka na zimę i pomocna w zaspach, ale na suchym w lecie porażka?
Najlepiej chyba mieć jeden most ze szperą na lato a drugi zaspawany na zimę |
_________________
|
|
|
|
|
lokinios
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Cze 2010 Posty: 735 Skąd: StG
|
Wysłany: Sob Sty 15, 2011 20:18
|
|
|
Bushido napisał/a: | Czyli mówiąc krótko- fajna zabawka na zimę i pomocna w zaspach, ale na suchym w lecie porażka?
Najlepiej chyba mieć jeden most ze szperą na lato a drugi zaspawany na zimę |
heh ja się martwiłem właśnie przed zimą jak to będzie, bo jesienią przy normalnej jeździe ciężko się skumać że coś jest
fajnie by było mieć dwa całe mosty jeden do jazdy a drugi na przegląd
a właśnie powiedzcie koledzy ze stażem czy jak jest badanie techniczne to za taką "szpere" może nie przejść przeglądu? bo ogólnie to chyba można za to mieć zabrany dowód? |
|
|
|
|
Huragan
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 1453 Skąd: Starogard
|
Wysłany: Sob Sty 15, 2011 21:01
|
|
|
a jak na przegladzie ci to sprawdza albo na drodze policja |
_________________ ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA 504-074-873
huragan.sierrafan.pl
NAPEŁNIANIE KLIMATYZACJI (czyszczenie ukladu,wymiana oleju w układzie) 120PLN
|
|
|
|
|
daro_8828
Kierowca Skutera
Dołączył: 09 Mar 2010 Posty: 429 Skąd: Malbork
|
Wysłany: Nie Sty 16, 2011 20:09
|
|
|
Bushido spawaj most , ja mialem pierwszy raz zespawany i bylem z tego zadowolony . Mysle ze diagnosta ani policjant nie da rady skumac ze masz pospawany most . |
_________________ Mercedes W210 Kombi 99' 3.0 TD
SKUP AUT !! PŁATNE GOTÓWKĄ !!
509-706-137 |
|
|
|
|
|