autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Opel Omega B 2,0 8V 115KM 1997 rok LPG
Autor Wiadomość
pawelzxc23
Maniak Resoraków
Sprzedam Alfę 156


Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 40
Skąd: Kaliska
Wysłany: Nie Lut 27, 2011 14:27   Opel Omega B 2,0 8V 115KM 1997 rok LPG

Tak przywitałem się..;)
MODEL: 1997, kombi, 5 drzwi

SILNIK: 2,0 8V 115KM słabizna ale mało pali

UKLAD DOLOTOWY:

UKLAD WYDECHOWY: dziurawy tłumik

ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:

UKLAD NAPĘDOWY: manual bez modyfikacji

ZAWIESZENIE: standard

UKLAD HAMULCOWY:

BODY-KIT: ALU 15"

ŚRODEK: Gruby welur 2x podłokietniki

CAR-AUDIO: 4xpionier radio Sony Xplod 4x45
INNE:


MOC: 115KM

Status: Plany na przyszłość BMW E38 3,0 V8 oczywiście z LPG


Srebrna Kombi 1997 rok LPG ogólnie jest dobrze do wymiany mam kable zapłonowe to się zdarza...w kwietniu będzie na sprzedaż a ja przymierzam się do BMW e38 3,0 V8 218KM Manua
_________________
OsA
Ostatnio zmieniony przez Krzysztof Nie Lut 27, 2011 15:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Bushido
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3494
Skąd: brać na paliwo?
Wysłany: Nie Lut 27, 2011 19:36   

Nooo teraz jest ładnie i przejrzyście :)
Moc mam podobną ale podejrzewam że Omka jest sporo cięższa więc latanie bokiem należy do poziomu trudności hard? :D No w sumie metoda wahadła z ciężkim tyłem też może pomóc :D
_________________

 
 
pawelzxc23
Maniak Resoraków
Sprzedam Alfę 156


Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 40
Skąd: Kaliska
Wysłany: Nie Lut 27, 2011 20:47   

Tzn głownie na pisakowych drogach i teraz zimą na asfalcie ciężko ale na rozgrzanych oponach metodą lewa prawa czasami się udaje masz e36 1,8?
_________________
OsA
 
 
 
Bushido
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3494
Skąd: brać na paliwo?
Wysłany: Pon Lut 28, 2011 00:09   

1.6 :D No to widzę że technika podobna na wykorzystanie w pełni swojej mocy silnika na poślizg :D
_________________

 
 
pawelzxc23
Maniak Resoraków
Sprzedam Alfę 156


Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 40
Skąd: Kaliska
Wysłany: Pon Lut 28, 2011 11:13   

Tak ale nie długo myślę o zakupie specjalnie do driftingu BMW E36 2,0 24V 150KM albo 2,5 192KM zależy co się trafi rozważam też E34 z tymi silnikami.
_________________
OsA
 
 
 
mateuh
Szybki i wściekły



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5091
Skąd: gdańsk
Wysłany: Pon Lut 28, 2011 11:37   

ja też mam 1.6 i na śniegu mocy brakuje, nie Olek :D
ale już niedługo też będę wkładał coś co będzie miało (powinno mieć) 100+ KM to chociaż swoją ligę będę miał hehe

pawelzxc23 napisał/a:
Tak ale nie długo myślę o zakupie specjalnie do driftingu BMW E36 2,0 24V 150KM albo 2,5 192KM zależy co się trafi rozważam też E34 z tymi silnikami.

A do driftu to chyba najlepiej e30, tani, lekki i łatwy w modach
zresztą popatrz na www.drift3miasto.pl z czego koledzy rzeźbią
_________________
NIE MA TAKIEGO USERA !!!!!
 
 
SLIVKA
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 650
Skąd: STG/Koszalin/Houston
Wysłany: Pon Lut 28, 2011 22:00   Re: Opel Omega B 2,0 8V 115KM 1997 rok LPG

pawelzxc23 napisał/a:
a ja przymierzam się do BMW e38 3,0 V8 218KM Manua


to będzie nas dwoje :mrgreen:
_________________
Marzenia są po to by je spełniać...
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Wto Mar 01, 2011 01:23   

e34/e35 z 2.0 pod maską to driftowóz jak omega, czyli dość słaby

Co do samej Omegi to silnik 2.0 8V nie do zajechanie, idelanie chodzi z gazem, a tak w ogole to ten silnik nigdy nie miał byc montwany w Omie B, podstawowoym miał być 136konny 16v, ale klijenci zażyczyli sobie tej jednostki i tak po wprowadzeniu kilku udoskonaleń dzielnie napędza omege:-)
 
 
 
pawelzxc23
Maniak Resoraków
Sprzedam Alfę 156


Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 40
Skąd: Kaliska
Wysłany: Wto Mar 01, 2011 01:34   

No do normalnej jazdy tak nie powiem bez większego problemu się wyprzedza itp.. mało pali na trasie 10l LPG i bardzo prosty silnik jak już wspomniałeś

No to ładnie a jaki silnik preferujesz ja myślę nad tym 3,0 V8 bo 2,8 wydaje mi się za słaby ..o 2,5TDS nie wspomnę...
_________________
OsA
 
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Wto Mar 01, 2011 01:40   

3.0 jeździ prawie tak samo jak 2.8, a pali zdecydowanie wiecej. Jak V8 to 4.0 conajmniej żeby czuć frajde z jazdy, u nas śmiga 4.0 d i daje rade, ale bez szału!
 
 
 
pawelzxc23
Maniak Resoraków
Sprzedam Alfę 156


Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 40
Skąd: Kaliska
Wysłany: Wto Mar 01, 2011 02:00   

A orientuje się ktoś ile może OC kosztować na 3,0 i na 4,0 przy pełnych zniżkach ojca rzecz jasna...
_________________
OsA
 
 
 
Fery
Kierowca Rajdowy
GHOST RIDER


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 1572
Skąd: Starogard Gd.
Wysłany: Wto Mar 01, 2011 02:08   

pawelzxc23 napisał/a:
A orientuje się ktoś ile może OC kosztować na 3,0 i na 4,0 przy pełnych zniżkach ojca rzecz jasna...


porównaj

https://rankomat.pl/kalkulator-oc-ac/vehicleInsuranceForm/informacje_o_samochodzie_1.seam?cid=13195
_________________



Tylko bokiem mozna uciec od codzienności >> DRIFT
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 13