Silnik 1.4TSI z grupy VW. Padaczka |
Autor |
Wiadomość |
MICHAŁ
Mistrz Kierownicy OPEL
Pomógł: 7 razy Dołączył: 02 Mar 2011 Posty: 2348 Skąd: okolice Gtc
|
Wysłany: Czw Sty 12, 2012 22:31 Silnik 1.4TSI z grupy VW. Padaczka
|
|
|
witam ostatnio wyczytałem ze silnik 1.4 TSI ,który dostał nagrode engin of the year.nie wytrzymuje przebiegu 100tyś km .przyczyna jest łancuch rozrzadu . jezeli wlasciciel bedzie chciał jezdzić takim autem i czekać na wymiane łańcucha do 200tyś km jak zaleca sprzedawca VW napewno spotka sie z zerwaniem łańcucha. tą usterke bardzo latwo wykryć gdyż silnik TSI zaczyna pracować jak TDI a tu przykładowy film jedez z wielu na yt http://www.youtube.com/wa...feature=related |
_________________ kompleksowe usługi hydrauliczne.kotłownie gazowe ,olejowe,weglowe , instalacjie gazowe.instalacjie grzewcze .
|
|
|
|
|
ACzE
Maniak Resoraków Master of Distaster
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Sty 2012 Posty: 61 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: Czw Sty 12, 2012 22:36
|
|
|
Ciągle jest to za świeży silnik żeby można było cokolwiek powiedzieć więcej na temat jego mocnych i słabych stron,
pewnie i tu powtórzy się historia jak w silniku 2.0TDI gdzie na początku jego produkcji był to totalny niedopracowany śmietnik a teraz już całkiem przyjemny motur warty polecenia z wyeliminowanymi jego wszystkimi poprzednimi bolączkami |
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3311 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Czw Sty 12, 2012 22:51
|
|
|
100tyś to już fart, często zaczyna już przy 40-50tyś, a VW po zakończeniu gwarancji nie widzi problemu i olewa klijenta, mimo, że wypuściło bubla. TDI poprwaiło się dopiero po wprowadznieu CR, puki co nie było bardziej lipnego silnika na rynku, lista jego powaznych usterek jest tak długa, że w DE często wymienia sie cały silnik na nowy. |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Czw Sty 12, 2012 23:28
|
|
|
Jarzyn napisał/a: | pewnie i tu powtórzy się historia jak w silniku 2.0TDI gdzie na początku jego produkcji był to totalny niedopracowany śmietnik a teraz już całkiem przyjemny motur warty polecenia z wyeliminowanymi jego wszystkimi poprzednimi bolączkami |
tylko dlaczego ponownie muszą za to zapłacić klienci którzy kupując VW sądzą że auto będzie trwałe, a nie bubel, |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
ACzE
Maniak Resoraków Master of Distaster
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Sty 2012 Posty: 61 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: Czw Sty 12, 2012 23:43
|
|
|
Krzysztof napisał/a: | Jarzyn napisał/a: | pewnie i tu powtórzy się historia jak w silniku 2.0TDI gdzie na początku jego produkcji był to totalny niedopracowany śmietnik a teraz już całkiem przyjemny motur warty polecenia z wyeliminowanymi jego wszystkimi poprzednimi bolączkami |
tylko dlaczego ponownie muszą za to zapłacić klienci którzy kupując VW sądzą że auto będzie trwałe, a nie bubel, |
Cóż.. live is brutal full zasadzkas
tak na poważnie to problem niedopracowania silników szczególnie tych współczesnych mocno zaawansowanych technologicznie gdzie oczekuje się od nich żeby były mocne, paliły mało, spełniały ponadto wysokie normy emisji spalin i inne świry bajery tyczy się chyba wszystkich producentów samochodów
Moja rada to ostudzić emocje przed zakupem auta kiedy na rynku pojawia się coś nowego, dotąd nie sprawdzonego i to bez różnicy czy VW (choć ten ma wyjątkową strategie rozwoju wymierzoną w kieszeń klienta) czy to MB, BMW jak już przeszłość wiele razy pokazała
Najlepszy egzamin dla motorów pisze życie codzienne a nie testy próbne przed wprowadzeniem nowego modelu do sprzedaży i to się chyba nigdy nie zmieni |
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3311 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Czw Sty 12, 2012 23:54
|
|
|
VW zalicza najbardziej spektakularne wpadki, choć jako nówki sa mega zachwalane, niestety szybko znika zauroczenie... |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Czw Sty 12, 2012 23:55
|
|
|
co racja to racja, w nissanach 1,5 dci zrywa pasek rozrządu, jak ktoś trafi na gwarancji to super a jak nie to ma pecha, |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Jaca!
Kierowca Rajdowy Manufaktura Italia
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Gru 2011 Posty: 1506 Skąd: Siwiałka
|
Wysłany: Pią Sty 13, 2012 11:33
|
|
|
Niedługo silniki w autach będą tak wysilone jak dwusuwy i remonty trzeba będzie robić co 20tys km
Tak jak ze starą zasadą, czego nie ma to się nie zepsuje, a w nowych silnikach to chyba wszystko jest |
_________________ Forza Italia! |
|
|
|
|
vippassat
Maniak Resoraków
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Lis 2011 Posty: 32 Skąd: Zblewo-STG
|
Wysłany: Pią Sty 13, 2012 22:03
|
|
|
witam ze tak sie wtrace sam lancuszek nie jest niczemu winny tylko napinacz lancuszka rozrzadu jest slabym punktem |
_________________ Spać ==> Śnić ==> Wstać ==> Żyć ==> Dla Niego...A6 CCCO
>>>> DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA GRUPA VAG <<<< |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pią Sty 13, 2012 23:31
|
|
|
generalnie pytanie brzmi dlaczego nie ma akcji serwisowej, tylko czekają bo większość nie przejedzie tych 50 tyś w dwa lata gwarancji i mają po problemie, |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
|