Bmw E34 m50b20 by Dave |
Autor |
Wiadomość |
dave9331
Jestem Nowy
Dołączył: 25 Lip 2013 Posty: 7 Skąd: Demlin (Skarszewy)
|
Wysłany: Pią Lip 26, 2013 00:50
|
|
|
nooo proszę
fajnie by bylo
to bedziesz mial u mnie browarka |
|
|
|
|
Jankes
Mistrz Kierownicy Papież
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 2622 Skąd: Rywałd
|
Wysłany: Pią Lip 26, 2013 01:32
|
|
|
Mialem e34 z tym samym silnikiem i nie pamuetam dokladnie ale mierzylismy i bylo cos kolo 12s
Ladna beemka ale mocno fajnych felg jej brakuje |
_________________
Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa... |
|
|
|
|
KOSA
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 1706 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pią Lip 26, 2013 02:43
|
|
|
Ostatnio czytałem,że fani beemek twierdzą,że to jeden z najbardziej udanych modeli w historii firmy. Fajnie,że chcesz zrobić serię,coraz mniej tych aut w oryginale się widuje,więc warto o nie dbać. Średnio tylko te ringi do mnie przemawiają i fakt wywal ten chrom Antena od cb też tak sobie do fot pasuje,ale jak kto lubi. Coś innego od E30 się pojawiło na forum |
|
|
|
|
Jankes
Mistrz Kierownicy Papież
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 2622 Skąd: Rywałd
|
Wysłany: Pią Lip 26, 2013 11:38
|
|
|
Kosa gdzie tak czytales ? Moze i jest ladna ale to wszystko ... silniki te same co w e36 i ta nieszczesna buda ktotej nie da sie utrzymac w dobrym stanie...
Taak, wywal ten chrom z klapy |
_________________
Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa... |
|
|
|
|
KOSA
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 1706 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pią Lip 26, 2013 17:44
|
|
|
Nie wiem czy to OT,ale tu zamieszczę
Wyczytałem na youngtimers trójmiasto:
YOUNGTIMEROWO: Seria 5 specyfikacji E34 to już rzadki bywalec dróg, duża większość egzemplarzy nie jeździ albo zaraz przestanie. Znalezienie seryjnego egzemplarza, bez jakiś modyfikacji jest niemal niemożliwe. Szkoda... te samochody, bez ingerencji w nie odwdzięczają się trwałością mechaniki i nadwozia. Koniec produkcji nastąpił dopiero w 1996 roku (combi - touring) - ostatnie modele mają tzw. szeroką nerkę, ale można je poznać również po zmniejszonych ramionach lusterek. Ciekawostka: podstawowe 518i praktycznie na rynku nie istnieje. Auto oferowano od 1988 roku. A wersje z literką X... mają napęd na 4 koła. Wielu fanów BMW jest zdania, ze BMW E34 to jeden z najlepszych samochodów jakie BMW w ogóle wprowadziło na rynek. Najbardziej poszukiwane są modele po ostatnim faceliftingu w maju 1994, a najbardziej poszukiwanymi silnikami są 525tds (143 KM, 260 Nm) oraz 525i (192 KM, 245Nm).
A tu link do fb:
https://www.facebook.com/youngtimers.trojmiasto |
|
|
|
|
|