V6 grzeje się przy dużym obciążeniu |
Autor |
Wiadomość |
badred
Kierowca Skutera v2000 kiedys bylo :(
Dołączył: 23 Lut 2010 Posty: 477 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pią Kwi 26, 2013 13:30 V6 grzeje się przy dużym obciążeniu
|
|
|
tak jak w temacie grzeje mi sie silnik za bardzo a wyglada to tak
jade z predkosci do 100km/h to trzyma temperature rowno i ladnie w okolicach 90st
ale wystrczy przyspieszyć do 140-150 nie mowiac juz o okolicach 200 to po bardzo krutkim czasie czyli ok 1-2 min temperatura idzie w okolice 100 wtedy musze zwolnic do ok 100 i po chwili juz mam temp w normie czyli ok 90
jakies pomysly co moze byc przyczyna bo ja nie mam zadnych
jakby to byl termostat czy chlodnica to raczej by bylo tak i przy 100km/h |
_________________ Nie wiesz ! Nie wiesz ! Nie rozumiesz nic !
Nie wiesz ! Nie wiesz ! Nie rozumiesz nic ! |
|
|
|
|
Karol
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3344 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pią Kwi 26, 2013 16:37
|
|
|
Termowentylator sprawny ? Załącza się na wszystkich "biegach" ? |
|
|
|
|
milosz
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 647 Skąd: Starogard
|
Wysłany: Pią Kwi 26, 2013 17:16
|
|
|
Może uszczelka pod głowicą? |
_________________
|
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3311 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Pią Kwi 26, 2013 19:33
|
|
|
milosz napisał/a: | Może uszczelka pod głowicą? |
To by był w pełni szcześliwy |
|
|
|
|
milosz
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 647 Skąd: Starogard
|
Wysłany: Pią Kwi 26, 2013 19:41
|
|
|
nie dziwie sie |
_________________
|
|
|
|
|
MICHAŁ
Mistrz Kierownicy OPEL
Pomógł: 7 razy Dołączył: 02 Mar 2011 Posty: 2348 Skąd: okolice Gtc
|
Wysłany: Pią Kwi 26, 2013 22:46
|
|
|
a nie popierniczyłeś weży jak składałeś motor. bo to bardzo ważne . pompa wody i instalacjia chłodzenia to jest dość skomplikowany układ . i przepływ przez niego w odpowiednim tempie również ma znaczenie jeśli pompa wody słabo tłoczy silnik sie przegrzewa . ale jeśli pompa wody wytwarza zbyt duże przepływy cieczy to silnik też bedzie sie przegrzewał (szczególnie na dużych obrotach)bo nie schłodzony płyn wróci z chłodnicy do silnika i temperatura bedzie rosła . jeśli pomyliłeś węże może sie tak dziać .płynie chłodziwo tam gdzie ma lżej wraz z wzrostem obrotów ten proces bedzie sie nasilał .albo jak przedmówcy może UPG do wymiany |
_________________ kompleksowe usługi hydrauliczne.kotłownie gazowe ,olejowe,weglowe , instalacjie gazowe.instalacjie grzewcze .
|
|
|
|
|
badred
Kierowca Skutera v2000 kiedys bylo :(
Dołączył: 23 Lut 2010 Posty: 477 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Sob Kwi 27, 2013 22:18
|
|
|
nie jest to wina UPG i chyba żadne z powyższych tym bardziej ze przy zdejmowaniu głowicy nie zdejmowałem węży od układu chłodzenia najprawdopodobniej wina leży po stronie korka od zbiorniczka wyrównawczego wczoraj wieczorkiem zauważyłem że zamiast upuszczać ciśnienie i powietrze z układu przez korek ucieka płyn z tego co się zdążyłem dowiedzieć to może mieć wpływ i wczoraj jak ciągnąłem przyczepę ok 3,30 i x30xe na niej i f23 skrzynie to po mimo że prędkości małe ale pojawiło się dodatkowe obciążenie i pomimo temperatury jak podchodzi do ok 100 tak się trzyma i ani grama wyżej wiec zacznę od tego nieszczęsnego korka |
_________________ Nie wiesz ! Nie wiesz ! Nie rozumiesz nic !
Nie wiesz ! Nie wiesz ! Nie rozumiesz nic ! |
Ostatnio zmieniony przez pietro Sob Kwi 27, 2013 22:38, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
OSKA
Szybki i wściekły
Pomógł: 5 razy Dołączył: 22 Kwi 2011 Posty: 6613 Skąd: Kłodawa
|
Wysłany: Sob Kwi 27, 2013 23:12
|
|
|
może być od korka, kiedyś przez korek auto mi się grzało ... Wymieniłem korek i wsio było oks |
_________________ Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...
Work Hard!
Dream Big! |
|
|
|
|
badred
Kierowca Skutera v2000 kiedys bylo :(
Dołączył: 23 Lut 2010 Posty: 477 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Nie Maj 12, 2013 23:26
|
|
|
korek to to nie jest sprawdzone ale juz chyba mniejsza z tym silnik ciagnie 1 litr oleja na ok 400km wiec czeka mnie wymiana ale to juz w innym temacie ... |
_________________ Nie wiesz ! Nie wiesz ! Nie rozumiesz nic !
Nie wiesz ! Nie wiesz ! Nie rozumiesz nic ! |
|
|
|
|
Marynarz
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Wrz 2011 Posty: 1161 Skąd: Z kątowni
|
Wysłany: Wto Sie 06, 2013 13:45
|
|
|
no własnie odnośnie tego grzania równiez mam z tym problem... wentylatory wszystkie 3 pracuja a sie grzeje... korek od zbiorniczka wyrownawczego trzyma dobrze jak nie za dobrze nie wiem jakie tam ciśnienie powinno być... Jest opcja ze termostat sie zacina i nie włacza duzego obiegu wody a wentylatory załącza prawidłowo? a zbiorniczek i tak chyba wymienie bo non toper mi bład wyskakuje niskiego poziomu płynu chłodniczego... prawdopodobnie czujnik w zbiorniczku fiksuje... myslałem zez nad wywaleniem singlowego wentylatora za chłodnicą wody i wstawienie twina... ale nei wiem jak to bedzie wszystko działac i pasować...
możliwe ze od wadliwych sond Lambda sie grzeje? ;> |
Ostatnio zmieniony przez Marynarz Wto Sie 06, 2013 14:00, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
badred
Kierowca Skutera v2000 kiedys bylo :(
Dołączył: 23 Lut 2010 Posty: 477 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Wto Sie 06, 2013 19:13
|
|
|
ja nadal mam ten problem wiec nie wiem ja obstawiam caly czas niedrozna chlodnice w moim przypadku |
_________________ Nie wiesz ! Nie wiesz ! Nie rozumiesz nic !
Nie wiesz ! Nie wiesz ! Nie rozumiesz nic ! |
|
|
|
|
Marynarz
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Wrz 2011 Posty: 1161 Skąd: Z kątowni
|
Wysłany: Śro Sie 07, 2013 11:46
|
|
|
w moim przypadku chłodnica jest nowa xP
kupiłem nowy wkład termostatu bo mam małe przypuszczenia ze nie otwiera sie jak powinien ale jak narazie go nie zakładam bo dziś moze bede miał taki który otwiera sie przy 82 stopniach ;D (ori 92 stopnie) |
Ostatnio zmieniony przez Marynarz Śro Sie 07, 2013 11:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|