Passat b2 kombi 1.6td by Domel |
Autor |
Wiadomość |
Rogal
Jestem Nowy
Dołączył: 20 Lis 2010 Posty: 13 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Sob Sie 10, 2013 23:40
|
|
|
No passacik bardzo ładny szkoda, że już ich tak mało widzę nawet, że na jednej fotce mój kuzyn się załapał jak bore czyści
pozdro i powodzenia w planach |
|
|
|
|
pietro
Mistrz Kierownicy bus driver ;)
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Wrz 2011 Posty: 2732 Skąd: się znamy?
|
|
|
|
|
rusek13
Kierowca Rajdowy ZIOMAL NIEGODZIWIEC
Dołączył: 01 Sie 2012 Posty: 702 Skąd: Ty mieszkasz?
|
Wysłany: Nie Sie 11, 2013 01:26
|
|
|
paczta ludzie, kombi w dizlu może byc fajne |
_________________ LIFE WILL KILL YOU! |
|
|
|
|
mtey
Kierowca kat. A
Dołączył: 15 Sie 2011 Posty: 187 Skąd: okolice Pelplina
|
Wysłany: Nie Sie 11, 2013 04:37
|
|
|
fajny pasacior |
|
|
|
|
KOSA
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 1706 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Nie Sie 11, 2013 04:47
|
|
|
Spoko furacz, utrzymany w dobrym stylu. To oryginalny lakier? Bo nie do końca byłem przekonany na rynku. To do tego motoru podpasujesz normalnie skrzynię od B5,wtryski od MB? No proszę,nieźle! |
|
|
|
|
domel-mz251
Maniak Resoraków
Dołączył: 08 Sie 2013 Posty: 31 Skąd: tczew
|
Wysłany: Nie Sie 11, 2013 15:21
|
|
|
Malowany był ale kolor podobny tylko że ciemniejszy jest , skrzynia pasuje ale inne koło zamachowe trzeba , sprzęgło , rozrusznik , wysprzęglik hydrauliczny . końcówki pasują z MB jak i dostawczych iveco z pośrednim wtryskiem . |
|
|
|
|
broj83
Kierowca kat. B
Pomógł: 4 razy Dołączył: 31 Sie 2012 Posty: 288 Skąd: GST
|
Wysłany: Wto Sie 13, 2013 18:31
|
|
|
Tak z ciekawości, ile dmuchasz tym T2 bo czytam że ładnie się zbiera. Plan zacny T3 + wtryski MB 3,0td , powodzenia w modach |
_________________ “Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno”
(Sir Stirling Moss)
Bo nie prędkość zabija,tylko jej gwałtowna utrata
|
|
|
|
|
mateusz_uber
Maniak Resoraków
Dołączył: 11 Sie 2013 Posty: 59 Skąd: Tczevw
|
Wysłany: Wto Sie 13, 2013 20:00
|
|
|
No Wiktor furore robi ten twój passacik... ale najbardziej nie mogę się doczekac pierwszej przejażdżki jedyneczką... |
_________________
Pokaż mi swoje auto a powiem Ci kim jesteś... |
|
|
|
|
domel-mz251
Maniak Resoraków
Dołączył: 08 Sie 2013 Posty: 31 Skąd: tczew
|
Wysłany: Wto Sie 13, 2013 23:16
|
|
|
dmucha ile mu ustawie, tak przeważnie ustawiam od 1.1 do 1.5 zależnie od dawki paliwa i temperatury oleju. |
|
|
|
|
domel-mz251
Maniak Resoraków
Dołączył: 08 Sie 2013 Posty: 31 Skąd: tczew
|
|
|
|
|
EDI
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2376 Skąd: się biorą czopki
|
Wysłany: Śro Wrz 11, 2013 18:55
|
|
|
czytam że musiałeś gaz odpuszczać bo trakcje gubi a to za szybkie nie jest , jakie masz opony ? mnie trójka nie pisknie |
Ostatnio zmieniony przez EDI Śro Wrz 11, 2013 18:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
lukas
Kierowca kat. A
Dołączył: 01 Sie 2011 Posty: 163 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Śro Wrz 11, 2013 20:21
|
|
|
To jest Model Santana ? jej bardziej luksusowa wersja Santana 3000, produkowano w chińskich w zakładach Shanghai Volkswagen. Był też już zastosowany w nich system start-stop - w manetce wycieraczek został umieszczony przycisk STOP. Stojąc np. na światłach lub w korku można było nacisnąć przycisk STOP i silnik zatrzymywał się. Ponowne uruchomienie silnika następowało przy jednoczesnym wciśnięciu pedału sprzęgła oraz gazu lub poprzez przekręcenie stacyjki w pozycję start. Dobre co |
_________________
|
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Śro Wrz 11, 2013 22:53
|
|
|
lukas napisał/a: | To jest Model Santana ? jej bardziej luksusowa wersja Santana 3000, produkowano w chińskich w zakładach Shanghai Volkswagen. Był też już zastosowany w nich system start-stop - w manetce wycieraczek został umieszczony przycisk STOP. Stojąc np. na światłach lub w korku można było nacisnąć przycisk STOP i silnik zatrzymywał się. Ponowne uruchomienie silnika następowało przy jednoczesnym wciśnięciu pedału sprzęgła oraz gazu lub poprzez przekręcenie stacyjki w pozycję start. Dobre co |
nie wiedziałem, że to było juz tyle lat temu robione,
co do filmików to mam podobne pytanie jak Edi co masz za opony, bo gubisz trakcję, może szersze opony by to zmieniły. |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
domel-mz251
Maniak Resoraków
Dołączył: 08 Sie 2013 Posty: 31 Skąd: tczew
|
Wysłany: Czw Wrz 12, 2013 01:35
|
|
|
to było na letnich continental 205 55 15.
Dobra to jest tylko dla porównania jak ktoś właśnie by się bawił z 1.6 td 1.9 td i nie porównujcie z takimi co mają po 200 koni. |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Czw Wrz 12, 2013 01:47
|
|
|
domel-mz251 napisał/a: | continental |
to dobre opony,
domel-mz251 napisał/a: | Dobra to jest tylko dla porównania jak ktoś właśnie by się bawił z 1.6 td 1.9 td i nie porównujcie z takimi co mają po 200 koni. |
ale ja nie miałem nic złego na myśli, tylko w kwestii podpowiedzi, skoro Ci auto mieli i nie ma trakcji znaczy, że słabo jest przenoszona na asfalt, lepsze opony dużo mogą pomóc. |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
|