autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Ford Focus MK1 1.8TDDI
Autor Wiadomość
broj83
Kierowca kat. B



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 288
Skąd: GST
Wysłany: Śro Gru 17, 2014 03:18   Ford Focus MK1 1.8TDDI

Tak jak w temacie potrzebuję wszelkich informacji na temat tego auta z dokładnie tym silnikiem (nie mylić z TDCI) czyli korozja, eksploatacja, serwisowanie, ceny części, awaryjność itd. Słyszałem o obracających się panewkach (ile w tym prawdy), oraz o wadliwych pompach wtryskowych (jeżeli ktoś zna producenta i numer OEM to poproszę)
Nawet może być info o podatności na chiptuning i jego wpływie na żywotność tej jednostki.

Jeżeli zamieściłem post w złym dziale proszę moda o przeniesienie do odpowiedniego ;)
_________________
“Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno”
(Sir Stirling Moss)
Bo nie prędkość zabija,tylko jej gwałtowna utrata :evil:
 
 
misiek-stg
Kierowca Skutera



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 513
Skąd: z psychiatryka
Wysłany: Pią Gru 19, 2014 14:07   

Koszty części większe niż w vw pokroju golf 3 , korozji należy szukać ja dole drzwi jeśli jej nie ma znaczy było to już zrobione :D 1.8 tddi lepsza kultura pracy niż tdi z vw koszt wymiany rozrządu podobny do tdi tragedii nie ma . Warto zwrócić uwagę na sprzęgło bo potrafią sypać się wysprzęgliki które są razem z łozyskiem oporowym a koszt wysprzęglika potrafi przekroczyć koszt zakupu dobrego sprzęgła i dostępność nie jest łatwa . Sam osobiście zamiast golfa MK4 kupił bym focusa
 
 
broj83
Kierowca kat. B



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 288
Skąd: GST
Wysłany: Pon Gru 22, 2014 20:45   

misiek-stg, bardzo dziękuję za wypowiedz <piwo>
Szczerze mówiąc myślałem że będzie większy odzew w temacie bo kilka osób na forum posiada Fordy oraz jest też kilka osób pracujących w sklepach moto. Tak jak wyżej przyda się dosłownie każda informacja :wink:
_________________
“Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno”
(Sir Stirling Moss)
Bo nie prędkość zabija,tylko jej gwałtowna utrata :evil:
 
 
Huragan
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 1453
Skąd: Starogard
Wysłany: Pon Gru 22, 2014 22:04   

Focus tddi ma też słabe pompy wtryskowe. Znaczy była robiona lub będzie; ). Pompa jak w audi 2.5tdi. Koszt używki od 300 do 1000 a naprawy od 400 do 2600pln. Są bardzo czułe na brak paliwa. Doły drzwi i progi to mankament. Zawieszenie tanie w naprawie . Bryła auta dość mocna i bezpieczna.
_________________
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA 504-074-873
huragan.sierrafan.pl
NAPEŁNIANIE KLIMATYZACJI (czyszczenie ukladu,wymiana oleju w układzie) 120PLN
 
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Wto Gru 23, 2014 00:36   

Dobry znajomy trafił chyba pechowo, bo robił od magla poprzez turbo i pompę, a mimo to kupił drugiego Focusa I, więc coś musi być na rzeczy :wink:
 
 
 
Artur
Kierowca Rajdowy
Sensej


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 952
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Wto Gru 23, 2014 01:19   

wysprzeglik 170-350zł
_________________
DynoSet Remapping Service
Ostatnio zmieniony przez Artur Wto Gru 23, 2014 01:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12