Zamknięty przez: OSKA Pon Paź 17, 2016 10:48 |
Vectra 3.0 V6 by Lincoln |
Autor |
Wiadomość |
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3311 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Czw Gru 09, 2010 21:49 Vectra 3.0 V6 by Lincoln
|
|
|
Chciałem przedstawić wiekszości z klubu znane autko ktorym obecnie sie poruszam, czyli VEctra B z przełomu 99/00 z silnikiem V6.
Pojazd w sumie zwyczajny, według mnie całkiem ładny i sympatyczny, z dobrym zawiasem i hamulcami oraz sensownym wyposażeniem, m.in
-Climatronic
-tempomat
-elektryka szyb i lusterek,
-pełne OBC
i pewnie jakieś tam dodatki o ktorych zapomniałem
Autko kupiłem od pierwszej włascicielki, poruszała sie nim ponad 10 lat, do 2007 korzystała z ASO, choć dośc mocno zaniedbała auto, aż do agonii silnika, półosi i częsciowo skrzyni biegów, braku klocków, zniszczeniu bardzo twardych dwóch seryjnych felg aluminiowych, uszkodzeniu klimy i pewnie wielu innych, ale widać lubie takie trudne przypadki:-) |
Ostatnio zmieniony przez Bartek Śro Wrz 18, 2013 00:09, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
|
Bushido
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3494 Skąd: brać na paliwo?
|
Wysłany: Czw Gru 09, 2010 21:55
|
|
|
Jedno z najlepiej brzmiących i niepozornych aut jakimi jechałem. Dźwięk fałki brzmi bajecznie i zbudza wielkie gały pod czas ścigania że takie dźwięki dobiegają spod maski Vectry bez grama tuningu |
_________________
|
|
|
|
|
Jankes
Mistrz Kierownicy Papież
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 2622 Skąd: Rywałd
|
Wysłany: Czw Gru 09, 2010 22:00
|
|
|
Super ta vectra. super dzwięk. Ostatnio jak nią jechales najpierw uslyszalem i dopiero zobaczylem to się nazywa sleeper ;] tylko jeszcze naklejka 1.8 16V na klape |
_________________
Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa... |
|
|
|
|
cimar
Szybki i wściekły Naczelnik
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 5105 Skąd: Północ
|
Wysłany: Czw Gru 09, 2010 22:03
|
|
|
niepozorne autko ale najmocniejsze w klubie |
_________________ "Bo los z nas drwi, drwi z nas co dzień" |
|
|
|
|
Bushido
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3494 Skąd: brać na paliwo?
|
Wysłany: Czw Gru 09, 2010 22:22
|
|
|
Jestem ciekawy z ustawki tą Vectrą z Huraganem z jego monsterem
Szkoda że Vectra nie ma rwd bo jednak graty z omegi zostały by była tylniakiem, wiem że to ogrom roboty ale to by była chyba pierwsza rwd Vectra w PL jak nie w EU i to z tak zacnym serduchem które dało by radę jechać bokiem |
_________________
|
|
|
|
|
Jankes
Mistrz Kierownicy Papież
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 2622 Skąd: Rywałd
|
Wysłany: Czw Gru 09, 2010 22:50
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=-CEnb2rkKQQ
Tu jest vectra A ale to zawsze vectra |
_________________
Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa... |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Czw Gru 09, 2010 23:04
|
|
|
wspaniałe auto, jak pokazała hamownia znakomicie utrzymane, no i kładzie non stop na łopatki alfe GTV |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
tuptus
Kierowca Rajdowy Demotywator
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 1394 Skąd: że znowu
|
Wysłany: Pią Gru 10, 2010 11:10
|
|
|
nie tylko Alfe hehe zacne i niepozorne autko |
_________________
USŁUGI TRANSPORTOWE - WIECZORAMI I W WEEKENDY
tel. 884-821-333
Trzymaj się ramy i gaci mamy |
|
|
|
|
Bushido
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3494 Skąd: brać na paliwo?
|
Wysłany: Pią Gru 10, 2010 17:57
|
|
|
Można śmiało uznać to auto za najszybsze i najbardziej sleeperowe za razem w naszym klubie |
_________________
|
|
|
|
|
Bartek
Mistrz Kierownicy [(00==()()==00)]
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2987 Skąd: brac hajs na to
|
|
|
|
|
EDI
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2376 Skąd: się biorą czopki
|
Wysłany: Sob Gru 11, 2010 01:42
|
|
|
o dobra miejscówka , daszek ławeczka można spota tam zrobić latem , a pózniej na grzyby iść , gdzie to jest ? pewno jak włączyłeś fałke to sarny spłoszyłeś auto wygodne (chyba nie jechałem to do końca nie wiem ) szybkie i tanie |
|
|
|
|
badred
Kierowca Skutera v2000 kiedys bylo :(
Dołączył: 23 Lut 2010 Posty: 477 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Sob Gru 11, 2010 14:43
|
|
|
mi sie podoba a lincoln wie ze nie moze mnie objechac ze wzgledow finansowych
bo bede musial utopic pare zlotych w kompresor jak mu sie to uda
wiec lincoln taqk jak mowilismy czekamy do wiosny |
_________________ Nie wiesz ! Nie wiesz ! Nie rozumiesz nic !
Nie wiesz ! Nie wiesz ! Nie rozumiesz nic ! |
|
|
|
|
bartasVW
Kierowca kat. B
Dołączył: 12 Paź 2010 Posty: 316 Skąd: Koteże
|
Wysłany: Nie Gru 12, 2010 02:06
|
|
|
fajna furka i ten silnik |
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3311 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Nie Gru 12, 2010 13:25
|
|
|
NAwet fajnie chodzi na wolnych obrotach, dzieks dla Bartka!
Autko tylko technicznie było zaniedbane, bo karoseria i podwozie prezentowały sie na 4+ (cała lakierka troche zmęczona wiekiem, ale fabryczna, polerka załatwi sprawe) Wnętrzu także nie można wiele zarzućić, stwierdziłem, że z resztą sobie poradze
Co do silnika to historia jest z deko dłuższa:
Auto miało niby miec padniętą uszczelke, a tak się składa, że zostało mi coś ciekawego na palecie po moim poprzednim projekcie:calibrze x30xe, której żywot jak większośc wię zakończył się dosć drastycznie
Ogolnie po pół roku conieco zmieniłem a aucie podpasowując go pod siebie:
-silnik z 2.5 v6 na 3.0 V6, wiązka i sterownik różniez z Omegi MV6 + customowy dolot i wydech, sekwencyjna instalacja gazowa STAG-a
-felgi z seryjnych 16' na OZ 17x8 i genialne oponki Contiego 215/45
-tarcze Mikody nawieracne + zestaw ATE na wszystkie koła
-lekkie obniżenie (-30mm)
-Tapicerke z seryjnych welurókow na sportowe półskórki
-szybe czołową (poprzednia jakas taka wypiaskowana była)
i ogólnie naprawya masy rzeczy ktore były do poprawek: klimka (o dziowo wystarczyło napełnienie), elektryka tylncyh szyb, panel climatronica, panel od szyb, połoś, wszsytkie tuleje na tylnym zawiasie i takie tam eksploatacyjne:)
Wizualnie brakuje tylko polerki i fabrycznych xenonów, ale już jestem w trakcie ich realizacji, chociaz polerka po zimie. \
A tak jeździ na wprost:
http://www.youtube.com/watch?v=9e3wQKVDBnM
http://www.youtube.com/watch?v=j0rivA4n_Ug |
Ostatnio zmieniony przez Lincoln Nie Gru 12, 2010 13:30, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Karol
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3344 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Nie Gru 12, 2010 13:50
|
|
|
A z tą pralką na 1 filmiku to jak ? Bo jak ktoś skomentował "ch... widać"
No i 2.2 ale jaka wersja ? 185KM, 195KM, 200KM ? |
|
|
|
|
|