autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: OSKA
Pon Paź 17, 2016 10:48
Vectra 3.0 V6 by Lincoln
Autor Wiadomość
Bushido
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3494
Skąd: brać na paliwo?
Wysłany: Wto Sty 04, 2011 01:56   

Nic po japońsku nie Edi? :D Niemce tak mają, żeby jechać to musi być większa pojemność i po sprawie a wtedy to skóry,klimy i navi nie robią różnicy :D ;)
_________________

 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3313
Skąd: Osiek
Wysłany: Wto Sty 04, 2011 22:55   

no tak, ale co tak naprawde daje nam mniejsza pojemność???
Zmieniając temat: znowu postawnoiłem dociążyć auto i dopracować układ wydechowy, na fotce poprawiony tłumik końcowy, na nowo pospawa część wydechu na wzór starej (na środku)


Niestety przez zabawe z końcowym tłumikiem auto stalo sie sporo głośniejesze....
Ostatnio zmieniony przez Lincoln Śro Sty 05, 2011 17:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
EDI
Mistrz Kierownicy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2376
Skąd: się biorą czopki
Wysłany: Śro Sty 05, 2011 01:25   

ale rzeznia :razz:
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3313
Skąd: Osiek
Wysłany: Pon Sty 24, 2011 18:37   

Mały test przyspieszenia na mokrej nawierzchni:
http://www.youtube.com/watch?v=b56xuVGNlWI
 
 
 
Jankes
Mistrz Kierownicy
Papież



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2622
Skąd: Rywałd
Wysłany: Pon Sty 24, 2011 18:53   

Lincoln napisał/a:
Mały test przyspieszenia na mokrej nawierzchni:
http://www.youtube.com/watch?v=b56xuVGNlWI


Idzie jak burza jak to mawia mój ojciec :razz:
_________________


Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa...
 
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14808
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pon Sty 24, 2011 23:17   

no no :D

ciekawe czy moja alfa będzie tak kiedyś przyspieszać, generalnie trzeba by dobry stoper kupić i można by przyśpieszenie mierzyć z filmików
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
Ostatnio zmieniony przez Krzysztof Pon Sty 24, 2011 23:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3313
Skąd: Osiek
Wysłany: Sob Lut 19, 2011 05:11   

Więc żeby nie było, że temat stoi to staram się cały czas grzebać w autku, ostatnio zakupiłem komplet nowych popychaczy z serii zamiennik, niestety juz po dwoch dniach 4 nadawały sie do wymiany i znowu kilka godzin w warsztacie.

Poza tym dozbroiłem się w reg koła rozrządu:


Oraz świeżynka:




7.5kg zamiast seryjnych 15kg i mam nadzieje, żywsza reakcja na dodanie gazu pod f23
 
 
 
badred
Kierowca Skutera
v2000 kiedys bylo :(


Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 477
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Sob Lut 19, 2011 12:35   

grrrrrrrrrrr
_________________
Nie wiesz ! Nie wiesz ! Nie rozumiesz nic !
Nie wiesz ! Nie wiesz ! Nie rozumiesz nic !
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14808
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Sob Lut 19, 2011 15:13   

kurcze ty się tak nie rozpędzaj ja tylko świece wymieniłem :D
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Sob Lut 19, 2011 20:51   

....o normalny jednomas!! to mi się podoba (w V6 bywały seryjnie?)..

regulowane kółka na ssących - w jakim zakresie przestawiane +-6stopni? czy więcej??
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3313
Skąd: Osiek
Wysłany: Sob Lut 19, 2011 21:32   

Seryjny zamach jest jednomasowy, ale zanim go zmienie to trochę potrwa, bo trzeba cały ukłąd napedowy wyjąć, a tego mi sie nie chce robić, po prsotu była okazja kupić tanio koło i dać odelżyć.
Koła są reg w zakresie +-5stopni i naprawde czuć różnice, po przestawieniu o 5 stopni na wyprzedzenia wałka świetnie auto sie zachowuje na niskich i średnich obrotach troche tracąc góre, ale charakterystyka codzienna ekstra, jakby przybyło ze poł litra pojemnosci, po cofnięciu o 3 stopnie(tak optymalnie), odczuwalnie spadł moment w średnim, ale pojawił sie kop powyżej 4.5tys obr
 
 
 
EDI
Mistrz Kierownicy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2376
Skąd: się biorą czopki
Wysłany: Sob Lut 19, 2011 22:33   

wszyscy się zbroja na sezon :mrgreen:
 
 
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Nie Lut 20, 2011 01:58   

..fajnie, że Twoje V6 jest na pasku - bo... łatwo dostać się do kół i sobie szybko poustawiać jak trzeba...

(w swoim ISie ustawiałem na czuja... tak, tak.. w tym motorze regulowane koła są seryjne!! ..i jak miałem początkowo poustawiane - zbierał się od 4-5tys RPM... obecnie mam tez ustawienie city-cruiser i zbiera się ładnie od ok. 2000 RPM - odczuwalnie jak przynajmniej 2.7 ETA lub 2.5 M20... tyle że każde przestawienie to - nowa uszelka lub minimum silicon w tubce i masa wolnego czasu potrzebna :evil: )
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3313
Skąd: Osiek
Wysłany: Nie Lut 20, 2011 10:37   

FAjnie, że seryjnie taki setup wkąłdali, szkoda, ze nie ułatwili troche dojscia (np przez jakies klapki przykrecane na imbusy czy coś takiego) Co do poziomu przestawiania to mozna sobie łatwo policzyć, bo pierw planowałem przestawic na pasku, ale jak policzyłem liczbe zebów to sie okazało, że przestawienie o jeden zbąbek da zmiane o 8 stopni, a to stanowczo za duzo. Ogolnie pomysł się zrodził jak kiedys leniwie zmieniałem głowice w e30 i nie chciało mi ise dolnego koła pasowego odkręcać i pasek przestawił się o ząb, zrobiło sie z auta 1.6i w zakresie to 4tys, ale potem fajnie się zbierał:)
Jak pojedizemy na Hamownie, to będąc ostanim i robiąc drugi pomniar postarm sie zmienić ustwienie, bo rwa to jakies 10-15min (odkręcenie 4 opasek trzymajacych rezonator)
 
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3313
Skąd: Osiek
Wysłany: Pon Mar 14, 2011 16:55   

W związku z kolizją zmuszony zostałem do lekkiej zmiany wizerunku:





Szkoda po kolizji z nieodksztalcalnym Chryslerem spore:
-zderzak
-grill
-wentylator przedni
-chłodnica wody z 2.2 DTI
-belka przednia
-lampy
Ehhhhhhh
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 12