Zamknięty przez: OSKA Pon Paź 17, 2016 10:48 |
Vectra 3.0 V6 by Lincoln |
Autor |
Wiadomość |
Bushido
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3494 Skąd: brać na paliwo?
|
Wysłany: Wto Sty 04, 2011 01:56
|
|
|
Nic po japońsku nie Edi? Niemce tak mają, żeby jechać to musi być większa pojemność i po sprawie a wtedy to skóry,klimy i navi nie robią różnicy |
_________________
|
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3313 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Wto Sty 04, 2011 22:55
|
|
|
no tak, ale co tak naprawde daje nam mniejsza pojemność???
Zmieniając temat: znowu postawnoiłem dociążyć auto i dopracować układ wydechowy, na fotce poprawiony tłumik końcowy, na nowo pospawa część wydechu na wzór starej (na środku)
Niestety przez zabawe z końcowym tłumikiem auto stalo sie sporo głośniejesze.... |
Ostatnio zmieniony przez Lincoln Śro Sty 05, 2011 17:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
EDI
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2376 Skąd: się biorą czopki
|
Wysłany: Śro Sty 05, 2011 01:25
|
|
|
ale rzeznia |
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3313 Skąd: Osiek
|
|
|
|
|
Jankes
Mistrz Kierownicy Papież
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 2622 Skąd: Rywałd
|
Wysłany: Pon Sty 24, 2011 18:53
|
|
|
Idzie jak burza jak to mawia mój ojciec |
_________________
Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa... |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14808 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pon Sty 24, 2011 23:17
|
|
|
no no
ciekawe czy moja alfa będzie tak kiedyś przyspieszać, generalnie trzeba by dobry stoper kupić i można by przyśpieszenie mierzyć z filmików |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
Ostatnio zmieniony przez Krzysztof Pon Sty 24, 2011 23:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3313 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Sob Lut 19, 2011 05:11
|
|
|
Więc żeby nie było, że temat stoi to staram się cały czas grzebać w autku, ostatnio zakupiłem komplet nowych popychaczy z serii zamiennik, niestety juz po dwoch dniach 4 nadawały sie do wymiany i znowu kilka godzin w warsztacie.
Poza tym dozbroiłem się w reg koła rozrządu:
Oraz świeżynka:
7.5kg zamiast seryjnych 15kg i mam nadzieje, żywsza reakcja na dodanie gazu pod f23 |
|
|
|
|
badred
Kierowca Skutera v2000 kiedys bylo :(
Dołączył: 23 Lut 2010 Posty: 477 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Sob Lut 19, 2011 12:35
|
|
|
grrrrrrrrrrr |
_________________ Nie wiesz ! Nie wiesz ! Nie rozumiesz nic !
Nie wiesz ! Nie wiesz ! Nie rozumiesz nic ! |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14808 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Sob Lut 19, 2011 15:13
|
|
|
kurcze ty się tak nie rozpędzaj ja tylko świece wymieniłem |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
conpress
moderator
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2771 Skąd: z bliska
|
Wysłany: Sob Lut 19, 2011 20:51
|
|
|
....o normalny jednomas!! to mi się podoba (w V6 bywały seryjnie?)..
regulowane kółka na ssących - w jakim zakresie przestawiane +-6stopni? czy więcej?? |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..
|
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3313 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Sob Lut 19, 2011 21:32
|
|
|
Seryjny zamach jest jednomasowy, ale zanim go zmienie to trochę potrwa, bo trzeba cały ukłąd napedowy wyjąć, a tego mi sie nie chce robić, po prsotu była okazja kupić tanio koło i dać odelżyć.
Koła są reg w zakresie +-5stopni i naprawde czuć różnice, po przestawieniu o 5 stopni na wyprzedzenia wałka świetnie auto sie zachowuje na niskich i średnich obrotach troche tracąc góre, ale charakterystyka codzienna ekstra, jakby przybyło ze poł litra pojemnosci, po cofnięciu o 3 stopnie(tak optymalnie), odczuwalnie spadł moment w średnim, ale pojawił sie kop powyżej 4.5tys obr |
|
|
|
|
EDI
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2376 Skąd: się biorą czopki
|
Wysłany: Sob Lut 19, 2011 22:33
|
|
|
wszyscy się zbroja na sezon |
|
|
|
|
conpress
moderator
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2771 Skąd: z bliska
|
Wysłany: Nie Lut 20, 2011 01:58
|
|
|
..fajnie, że Twoje V6 jest na pasku - bo... łatwo dostać się do kół i sobie szybko poustawiać jak trzeba...
(w swoim ISie ustawiałem na czuja... tak, tak.. w tym motorze regulowane koła są seryjne!! ..i jak miałem początkowo poustawiane - zbierał się od 4-5tys RPM... obecnie mam tez ustawienie city-cruiser i zbiera się ładnie od ok. 2000 RPM - odczuwalnie jak przynajmniej 2.7 ETA lub 2.5 M20... tyle że każde przestawienie to - nowa uszelka lub minimum silicon w tubce i masa wolnego czasu potrzebna ) |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..
|
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3313 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Nie Lut 20, 2011 10:37
|
|
|
FAjnie, że seryjnie taki setup wkąłdali, szkoda, ze nie ułatwili troche dojscia (np przez jakies klapki przykrecane na imbusy czy coś takiego) Co do poziomu przestawiania to mozna sobie łatwo policzyć, bo pierw planowałem przestawic na pasku, ale jak policzyłem liczbe zebów to sie okazało, że przestawienie o jeden zbąbek da zmiane o 8 stopni, a to stanowczo za duzo. Ogolnie pomysł się zrodził jak kiedys leniwie zmieniałem głowice w e30 i nie chciało mi ise dolnego koła pasowego odkręcać i pasek przestawił się o ząb, zrobiło sie z auta 1.6i w zakresie to 4tys, ale potem fajnie się zbierał:)
Jak pojedizemy na Hamownie, to będąc ostanim i robiąc drugi pomniar postarm sie zmienić ustwienie, bo rwa to jakies 10-15min (odkręcenie 4 opasek trzymajacych rezonator) |
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3313 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Pon Mar 14, 2011 16:55
|
|
|
W związku z kolizją zmuszony zostałem do lekkiej zmiany wizerunku:
Szkoda po kolizji z nieodksztalcalnym Chryslerem spore:
-zderzak
-grill
-wentylator przedni
-chłodnica wody z 2.2 DTI
-belka przednia
-lampy
Ehhhhhhh |
|
|
|
|
|