Zamknięty przez: Karol Pon Maj 10, 2010 18:31 |
D2- Mitsubishi Eclipse 3g RS 2003r. |
Autor |
Wiadomość |
D2
Kierowca kat. B Forever Eclipsed
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 367 Skąd: Stg/Warszawa
|
Wysłany: Pią Sie 28, 2009 17:11 D2- Mitsubishi Eclipse 3g RS 2003r.
|
|
|
Przez pół roku szukałem sobie jakiegoś ładnego coupe za ok. 30tys zł. Okazało się, że w starogardzie jest na sprzedaż eclipse z 2003r. Ogólnie 3g jakoś mnie nigdy wyglądem nie urzekało, ale w tej chwili już się do niego przekonałem Ogólnie nie jest to auto sportowe.. raczej amerykańskie wozidełko z niezbyt wysilonym silnikiem o pojemności 2,4l i mocy jedynie 150 km. Niestety tak właśnie firma Mitsubishi traktuje modele, które wychodzą wyłącznie na rynek amerykański. Wg mnie szkoda, bo coupe o osiągach evo na pewno też miałoby powodzenie..
a teraz konkrety
MODEL: Mitsubishi Eclipse RS 3gen
SILNIK: 4g64 2,4l 150KM SOHC (ciekawostka: przekładka głowicy na DOHC z evo, która pasuje bez żadnego rzeźbienia daje z miejsca 20-30KM)
UKLAD DOLOTOWY: stożek zamiast seryjnego filtra zrobiony przez poprzedniego właściciela
Hamulce: przód - tarcze EBC TurboGroove + klocki Red Stuff, tył - seria
Zawieszenie: amortyzatory - KYB GR-2, sprężyny seria
Olej: Royal Purple 10w40 prosto z USA
Felgi: lato - Aluett 17", zima - ori 15"
Plany:
1. techniczne: dolot AEM v2, swap bębnów na tarcze z wersji GT
2. wizualne: dach i słupki na czarno, przyciemnić kierunkowskazy, czarne wypełnienie tylnych i przednich lamp
realizacja planów oczywiście zależy od funduszy niestety części do eclipse są gdzieś za wielką wodą, a ich zdobycie wiąże się ze sporymi kosztami, czasem i trudnościami.. ze względu na automatyczną skrzynię biegów, która zdecydowanie przyszłościowa nie jest nie mam innych planów związanych ze zwiększaniem mocy
Eclipse i poprzedni Saab 9-3
Ewolucja Eclipse (niestety brakuje 4g)
http://img147.imageshack.us/i/p1050201byr4.jpg/http://img120.imageshack.us/i/p1050193bpo8.jpg/http://img143.imageshack.us/i/p1050195bxx2.jpg/
Wszelkie pytania ogólne na temat Eclipse i Saabów można zadawać w tym temacie
a po specjalistyczną, techniczną wiedzę zapraszam na stronę http://www.eclipse.net.pl |
Ostatnio zmieniony przez Bushido Czw Kwi 15, 2010 12:26, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Karol
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3344 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pią Sie 28, 2009 17:13
|
|
|
Śliczny, jest tylko opisz go zgodnie z regulaminem, żeby było co komentować |
|
|
|
|
adaho997
Maniak Resoraków
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 74 Skąd: z miasta
|
Wysłany: Pią Sie 28, 2009 18:21
|
|
|
zacne autko no i kolor ładny
ta perła zawsze mi się podobała
miłego śmigania po drogach Stg i całej reszcie |
|
|
|
|
Jar0
Kierowca kat. B
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 232 Skąd: Pomorze
|
Wysłany: Pią Sie 28, 2009 19:48
|
|
|
Widywałem takiego Eclipsa w STG.. czy jest ich więcej? zdaje się ze Właściciel ZIP-u miał takiego... |
|
|
|
|
EDI
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2376 Skąd: się biorą czopki
|
Wysłany: Pią Sie 28, 2009 20:35
|
|
|
dobra fura ale mnie bardziej sie podobają starsze te po lifcie |
|
|
|
|
Karol
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3344 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pią Sie 28, 2009 23:28
|
|
|
Teraz właściciel ZIP-u jeździ sobie Nissanem 350Z. A wcześniej miał właśnie coś takiego, zgadza się |
|
|
|
|
D2
Kierowca kat. B Forever Eclipsed
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 367 Skąd: Stg/Warszawa
|
Wysłany: Pią Sie 28, 2009 23:51
|
|
|
miał tego samego właśnie od niego kupiłem eclipse w stg był jeszcze jeden spyder v6 w janowie naprawiany, ale na starogardzkie drogi nigdy nie wyjechał..
też zgadzam się, że druga generacja polift jest bardzo ładna i właściwie ponadczasowa, w Polsce jest kilka takich naprawdę świetnie zrobionych Eclipse 2g.. najmocniejsze ma 650KM - takie bordowe było ostatnio w Borsku na SSS.. drugie eclipse w borsku takie czarne ma ok 450KM |
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3311 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Sob Sie 29, 2009 00:54
|
|
|
Autko naprawde ciekawe wizaulanie, a co do wersji amerykańskiej to zapewne bardzo komfortowe (ja bardzo lubie automaciki), dziwi mnie tylko tarcze na tylnej osi w tym roczniku... |
|
|
|
|
D2
Kierowca kat. B Forever Eclipsed
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 367 Skąd: Stg/Warszawa
|
Wysłany: Sob Sie 29, 2009 01:11
|
|
|
bebny.. niestety pojawiały się we wszystkich eclipse 3g z silnikiem 2,4l (zarówno RS, jak i GS).. amerykanie chyba nie mają zbyt dużych wymogów jeśli chodzi o samochody ale aż takie komfortowe to ono nie jest chociaż na amerykańskich drogach pewnie też jeździłoby się inaczej |
|
|
|
|
EDI
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2376 Skąd: się biorą czopki
|
Wysłany: Sob Sie 29, 2009 01:23
|
|
|
D2 napisał: | miał tego samego właśnie od niego kupiłem eclipse w stg był jeszcze jeden spyder v6 w janowie naprawiany, ale na starogardzkie drogi nigdy nie wyjechał..
też zgadzam się, że druga generacja polift jest bardzo ładna i właściwie ponadczasowa, w Polsce jest kilka takich naprawdę świetnie zrobionych Eclipse 2g.. najmocniejsze ma 650KM - takie bordowe było ostatnio w Borsu na SSS.. drugie eclipse w borsku takie czarne ma ok 450KM | będę sie czaić na 4x4 po lifcie |
|
|
|
|
D2
Kierowca kat. B Forever Eclipsed
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 367 Skąd: Stg/Warszawa
|
Wysłany: Sob Sie 29, 2009 03:45
|
|
|
http://otomoto.pl/eagle-t...4-C8888589.html najlepsze 2g awd, które można aktualnie dostać.. zrobienie polifta to kwestia wymiany zderzaka i lamp.. z tym, że GSX (awd) to ogromne koszta eksploatacji i części.. przed zakupem radzę zajrzeć na forum eclipse |
|
|
|
|
EDI
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2376 Skąd: się biorą czopki
|
Wysłany: Sob Sie 29, 2009 17:08
|
|
|
to stoi tam od miechów coś nie tak chyba z tym jest |
|
|
|
|
D2
Kierowca kat. B Forever Eclipsed
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 367 Skąd: Stg/Warszawa
|
Wysłany: Sob Sie 29, 2009 17:49
|
|
|
no projekt wymaga wykończenia.. z tego co wiem to, żeby go ukończyć należy założyć lepsze wtryski, lepszy fmic, dobry ecu, regulator cisnienia paliwa i turbo (aktualnie jest tam seryjne turbo z 1g).. ale autko jeździ i dokończenie projektu można sobie rozłożyć w czasie |
|
|
|
|
DymusPGT [Usunięty]
|
Wysłany: Pon Sty 25, 2010 01:15
|
|
|
Widze ze znane auto na tym forum he Pozdrawiam |
|
|
|
|
mateuh
Szybki i wściekły
Pomógł: 7 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 5091 Skąd: gdańsk
|
Wysłany: Pon Sty 25, 2010 02:48
|
|
|
D2 napisał: | (ciekawostka: przekładka głowicy na DOHC z evo, która pasuje bez żadnego rzeźbienia daje z miejsca 20-30KM) |
faktycznie ciekawostka
w fordach są też oznaczenia SOHC i DOHC z tym że ten 1 ma jeden wałek a 2 2 wałki rozrządu
Ciekawi mnie czy tylko głowicę w Twoim przypadku wystarczy zmienić czy też cały rozrząd ???
W fordzie taka przejscówka jest niemożliwa - inne bloki inne rozrządy OHC pasek - DOHC łańcuch - inne czujnki zupełnie 2 inne silniki |
|
|
|
|
|