autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Passat b2 kombi 1.6td by Domel
Autor Wiadomość
Rogal
Jestem Nowy

Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 13
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Sob Sie 10, 2013 23:40   

No passacik bardzo ładny :) szkoda, że już ich tak mało :) widzę nawet, że na jednej fotce mój kuzyn się załapał jak bore czyści :)
pozdro i powodzenia w planach :)
 
 
pietro
Mistrz Kierownicy
bus driver ;)



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 2732
Skąd: się znamy?
Wysłany: Nie Sie 11, 2013 00:16   

No powiem że w realu się super prezenci ... chociaż widziałbym tam inną felgę ( twoje ATS'y mogę odkupić albo sie zamienić na te z Polo Natalii [ foty w jej temacie ] ;) )
_________________
było:

406 Pininfarina 133 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=3444
Passat V6 USA 192 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=4766
Toyota AE92 SI 105 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=5135
Mazda RX-8 193 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=5576
Mondeo ST220 226 PS http://www.autostarogard....p?p=88952#88952
Mercedes CE230 132 PS http://autostarogard.pl/viewtopic.php?t=6426


"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć" Walter Röhl
Ostatnio zmieniony przez pietro Nie Sie 11, 2013 00:19, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
rusek13
Kierowca Rajdowy
ZIOMAL NIEGODZIWIEC



Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 702
Skąd: Ty mieszkasz?
Wysłany: Nie Sie 11, 2013 01:26   

paczta ludzie, kombi w dizlu może byc fajne :)
_________________
LIFE WILL KILL YOU!
 
 
 
mtey
Kierowca kat. A



Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 187
Skąd: okolice Pelplina
Wysłany: Nie Sie 11, 2013 04:37   

fajny pasacior :grin:
 
 
KOSA
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 1706
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Nie Sie 11, 2013 04:47   

Spoko furacz, utrzymany w dobrym stylu. To oryginalny lakier? Bo nie do końca byłem przekonany na rynku. To do tego motoru podpasujesz normalnie skrzynię od B5,wtryski od MB? No proszę,nieźle!
 
 
domel-mz251
Maniak Resoraków



Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 31
Skąd: tczew
Wysłany: Nie Sie 11, 2013 15:21   

Malowany był ale kolor podobny tylko że ciemniejszy jest , skrzynia pasuje ale inne koło zamachowe trzeba , sprzęgło , rozrusznik , wysprzęglik hydrauliczny . końcówki pasują z MB jak i dostawczych iveco z pośrednim wtryskiem .
 
 
broj83
Kierowca kat. B



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 288
Skąd: GST
Wysłany: Wto Sie 13, 2013 18:31   

Tak z ciekawości, ile dmuchasz tym T2 :?: bo czytam że ładnie się zbiera. Plan zacny T3 + wtryski MB 3,0td , powodzenia w modach :wink:
_________________
“Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno”
(Sir Stirling Moss)
Bo nie prędkość zabija,tylko jej gwałtowna utrata :evil:
 
 
mateusz_uber
Maniak Resoraków



Dołączył: 11 Sie 2013
Posty: 59
Skąd: Tczevw
Wysłany: Wto Sie 13, 2013 20:00   

No Wiktor furore robi ten twój passacik... ale najbardziej nie mogę się doczekac pierwszej przejażdżki jedyneczką...
_________________

Pokaż mi swoje auto a powiem Ci kim jesteś... :-)
 
 
domel-mz251
Maniak Resoraków



Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 31
Skąd: tczew
Wysłany: Wto Sie 13, 2013 23:16   

:) dmucha ile mu ustawie, tak przeważnie ustawiam od 1.1 do 1.5 zależnie od dawki paliwa i temperatury oleju.
 
 
domel-mz251
Maniak Resoraków



Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 31
Skąd: tczew
Wysłany: Śro Wrz 11, 2013 14:02   

Jak by ktoś miał ochotę sobie przerabiać 1.6 td to wrzucam parę filmików kręconych z nudów , kiepskiej jakości ale zawsze coś widać , 2 bieg przeważnie był popuszczany gaz aby załapał asfaltu , czasami na 3 też , dlatego ta wskazówka skacze koło 60 km/h . To nie są filmiki kręcone pod yt tylko dla siebie więc się nie przykładałem . i ogólnie to jest 3/4 co można z serii uzyskać. Gaz to tak max do 110 - 120 km/h był trzymany na maxa a dalej to już bez ciśnięcia bo o tylko mi chodziło mieć porównanie tak do 100 -110 km/h

http://www.youtube.com/watch?v=pBcxE9Qm6eQ

http://www.youtube.com/watch?v=9Nb-2teSjP8

http://www.youtube.com/watch?v=Zp1Eq0jmVbk

tutaj to jakiś niewypał na mokrym asfalcie , na 3 biegu przy 80 km/h musiałem popuszczać gazu http://www.youtube.com/watch?v=-HO2zVQ0K3Q

tutaj jedna z 4 skrzyń która zginęła w ten sam sposób http://www.youtube.com/watch?v=Cmg4t2p7gac
Ostatnio zmieniony przez domel-mz251 Śro Wrz 11, 2013 14:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
EDI
Mistrz Kierownicy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2376
Skąd: się biorą czopki
Wysłany: Śro Wrz 11, 2013 18:55   

czytam że musiałeś gaz odpuszczać bo trakcje gubi a to za szybkie nie jest , jakie masz opony ? mnie trójka nie pisknie :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez EDI Śro Wrz 11, 2013 18:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
lukas
Kierowca kat. A



Dołączył: 01 Sie 2011
Posty: 163
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Śro Wrz 11, 2013 20:21   

To jest Model Santana ? jej bardziej luksusowa wersja Santana 3000, produkowano w chińskich w zakładach Shanghai Volkswagen. Był też już zastosowany w nich system start-stop - w manetce wycieraczek został umieszczony przycisk STOP. Stojąc np. na światłach lub w korku można było nacisnąć przycisk STOP i silnik zatrzymywał się. Ponowne uruchomienie silnika następowało przy jednoczesnym wciśnięciu pedału sprzęgła oraz gazu lub poprzez przekręcenie stacyjki w pozycję start. Dobre co :cool:
_________________

 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Śro Wrz 11, 2013 22:53   

lukas napisał/a:
To jest Model Santana ? jej bardziej luksusowa wersja Santana 3000, produkowano w chińskich w zakładach Shanghai Volkswagen. Był też już zastosowany w nich system start-stop - w manetce wycieraczek został umieszczony przycisk STOP. Stojąc np. na światłach lub w korku można było nacisnąć przycisk STOP i silnik zatrzymywał się. Ponowne uruchomienie silnika następowało przy jednoczesnym wciśnięciu pedału sprzęgła oraz gazu lub poprzez przekręcenie stacyjki w pozycję start. Dobre co :cool:


nie wiedziałem, że to było juz tyle lat temu robione,

co do filmików to mam podobne pytanie jak Edi co masz za opony, bo gubisz trakcję, może szersze opony by to zmieniły.
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
domel-mz251
Maniak Resoraków



Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 31
Skąd: tczew
Wysłany: Czw Wrz 12, 2013 01:35   

to było na letnich continental 205 55 15.
Dobra to jest tylko dla porównania jak ktoś właśnie by się bawił z 1.6 td 1.9 td i nie porównujcie z takimi co mają po 200 koni.
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Czw Wrz 12, 2013 01:47   

domel-mz251 napisał/a:
continental


to dobre opony,


domel-mz251 napisał/a:
Dobra to jest tylko dla porównania jak ktoś właśnie by się bawił z 1.6 td 1.9 td i nie porównujcie z takimi co mają po 200 koni.


ale ja nie miałem nic złego na myśli, tylko w kwestii podpowiedzi, skoro Ci auto mieli i nie ma trakcji znaczy, że słabo jest przenoszona na asfalt, lepsze opony dużo mogą pomóc.
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13