autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Golf Mk3 Vr6 2.8 Nowy nabytek
Autor Wiadomość
tomekHEG4
Maniak Resoraków


Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 100
Skąd: Starogard Gd
Wysłany: Nie Paź 13, 2013 21:31   Golf Mk3 Vr6 2.8 Nowy nabytek

Aktualnie zmieniłem sobie auto z mojej Hani ;)

MODEL: 1992r Golf Mk3

SILNIK: Vr6 2.8l AAA

UKLAD DOLOTOWY: Odgrodzony Stożek

UKLAD kolektor 6-2-1 seria/Strumiennica/środek seria/Końcowy Remus

Plany Pełen przelot

ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: Komputer pokładowy full elektornika;P

UKLAD NAPĘDOWY: Seria Vr6

ZAWIESZENIE: Jakiś gwint raczej z wyższej połki z regolacja twardosci

UKLAD HAMULCOWY: Przód tarcze nawiercane tył normalne całośc Brembo

BODY-KIT: Oryginał Vr6+hokej Seat cordoba szeroki Alu hmm nie wiem co to ;)
ŚRODEK: oryginał Vr6 lecz biedne fotele trzeba kupic nową tapicerke;)

CAR-AUDIO: silnik;)
Ostatnio zmieniony przez tomekHEG4 Pon Paź 14, 2013 22:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Jaca!
Kierowca Rajdowy
Manufaktura Italia



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Gru 2011
Posty: 1506
Skąd: Siwiałka
Wysłany: Nie Paź 13, 2013 21:37   

nie ma fot, nie ma komentowania :> Przyjedź tym raz na spota, np teraz we wtorek na cykliczny.

Co do foteli kontaktuj się ze mną na PW, coś tam mamy na hali.
_________________
Forza Italia!
 
 
 
tomekHEG4
Maniak Resoraków


Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 100
Skąd: Starogard Gd
Wysłany: Nie Paź 13, 2013 21:39   

no chodzi o to ze w aucie nie mam świateł (tylko długie) i nie mam kierunków
jakiś magik cała elektryke ma porypana tak samo z zamkem otwieram drzwi to szyby sie otwieraja musze to ogarnac i przeglad zrobić narazie auto bedzie stać może i nawet do kolejnej wiosny az wszystko ogarne na cacy
 
 
EDI
Mistrz Kierownicy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2376
Skąd: się biorą czopki
Wysłany: Nie Paź 13, 2013 22:29   

Korekta odcinki do 8k?
 
 
tomekHEG4
Maniak Resoraków


Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 100
Skąd: Starogard Gd
Wysłany: Pon Paź 14, 2013 10:22   

no chce sprowadzić Chip zeby go nie odcinało przy 6300 tylko przy 8-9k
 
 
EDI
Mistrz Kierownicy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2376
Skąd: się biorą czopki
Wysłany: Pon Paź 14, 2013 11:01   

tomekHEG4 napisał/a:
no chce sprowadzić Chip zeby go nie odcinało przy 6300 tylko przy 8-9k
i co to ma dac bo nie rozumiem tego wysokiego kręcenia ... Zawory z tlokami sie nie spotkają ? A co jak silnik powyżej 6300tys obr nie bedzie generował mocy i krzywa bedzie lecieć na pysk ? Czy ty przygotowujesz głowice do takiego kręcenia czy tylko czipa chcesz zapodać , oglądałeś wykresy z hamowni owego silnika ...
 
 
Karol
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3344
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pon Paź 14, 2013 11:53   

Bez sensu taki zabieg... Jak potrzebujesz wysokich obrotów to kupiłeś nie właściwe auto. Tak jak EDI pisze z tego może być więcej szkody, niż pożytku.
Ostatnio zmieniony przez Karol Pon Paź 14, 2013 11:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
rwtnt
Kierowca kat. B


Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 221
Skąd: Gdynia
Wysłany: Pon Paź 14, 2013 15:06   

Seryjna vr do 8-9 tysięcy jaja sobie robisz? :) pojedź na hamownie zobacz pewnie masz 140-150 koni bo one tyle zwykle wypluwają/
 
 
cimar
Szybki i wściekły
Naczelnik



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5105
Skąd: Północ
Wysłany: Pon Paź 14, 2013 15:45   

Jak ktos mowil kiedys to tylko golf do takiego krecenia japonie kup
_________________
"Bo los z nas drwi, drwi z nas co dzień"
 
 
Tomix
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 1933
Skąd: Pączewo
Wysłany: Pon Paź 14, 2013 21:03   

odcina nic nie da tak jak edi pisze moment jest najwiekszy chbya przy 5200 potem tylko piłujesz bez sensu motor
 
 
Bzyk
Kierowca Rajdowy


Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 777
Skąd: Brak informacji
Wysłany: Pon Paź 14, 2013 21:15   

Piłujesz i robisz rytytytytytyt :P
Na vagu do vippassata zagadaj o tą elektrykę :)
 
 
ACzE
Maniak Resoraków
Master of Distaster



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 61
Skąd: z nienacka
Wysłany: Pon Paź 14, 2013 21:42   

ten silnik z tego co pamiętam ma komory spalania w tłokach a głowica płaska jak diesel, prawdopodobnie jeśli już go wysoko zakręcisz to tylko raz ;)
 
 
tomekHEG4
Maniak Resoraków


Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 100
Skąd: Starogard Gd
Wysłany: Pią Lis 08, 2013 13:49   

nie wiem nie wiem Chodzi ok przyśpiesza ok tylko zapłon sie sypną aktualnie stoi u mechanika i Robi sie remącik ( uszczelki, rozrzad, renowacja czesci)
 
 
Karol
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3344
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pią Lis 08, 2013 17:12   

tomekHEG4 napisał/a:
nie wiem nie wiem Chodzi ok przyśpiesza ok tylko zapłon sie sypną aktualnie stoi u mechanika i Robi sie remącik ( uszczelki, rozrzad, renowacja czesci)


Renowacja części ? :shock: Możesz mi jaśniej napisać co masz na myśli ?
 
 
 
tomekHEG4
Maniak Resoraków


Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 100
Skąd: Starogard Gd
Wysłany: Pią Lis 08, 2013 20:49   

Renowacja Alternatora , Nowa uszczelka pod głowice , Nowe uszczelniacze zaworowe, nowa pompa wody przeczyszczenie całego układu chłodniczego itp;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12