Golf Mk3 Vr6 2.8 Nowy nabytek |
Autor |
Wiadomość |
tomekHEG4
Maniak Resoraków
Dołączył: 22 Sie 2013 Posty: 100 Skąd: Starogard Gd
|
Wysłany: Nie Paź 13, 2013 21:31 Golf Mk3 Vr6 2.8 Nowy nabytek
|
|
|
Aktualnie zmieniłem sobie auto z mojej Hani
MODEL: 1992r Golf Mk3
SILNIK: Vr6 2.8l AAA
UKLAD DOLOTOWY: Odgrodzony Stożek
UKLAD kolektor 6-2-1 seria/Strumiennica/środek seria/Końcowy Remus
Plany Pełen przelot
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: Komputer pokładowy full elektornika;P
UKLAD NAPĘDOWY: Seria Vr6
ZAWIESZENIE: Jakiś gwint raczej z wyższej połki z regolacja twardosci
UKLAD HAMULCOWY: Przód tarcze nawiercane tył normalne całośc Brembo
BODY-KIT: Oryginał Vr6+hokej Seat cordoba szeroki Alu hmm nie wiem co to
ŚRODEK: oryginał Vr6 lecz biedne fotele trzeba kupic nową tapicerke;)
CAR-AUDIO: silnik;) |
Ostatnio zmieniony przez tomekHEG4 Pon Paź 14, 2013 22:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Jaca!
Kierowca Rajdowy Manufaktura Italia
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Gru 2011 Posty: 1506 Skąd: Siwiałka
|
Wysłany: Nie Paź 13, 2013 21:37
|
|
|
nie ma fot, nie ma komentowania :> Przyjedź tym raz na spota, np teraz we wtorek na cykliczny.
Co do foteli kontaktuj się ze mną na PW, coś tam mamy na hali. |
_________________ Forza Italia! |
|
|
|
|
tomekHEG4
Maniak Resoraków
Dołączył: 22 Sie 2013 Posty: 100 Skąd: Starogard Gd
|
Wysłany: Nie Paź 13, 2013 21:39
|
|
|
no chodzi o to ze w aucie nie mam świateł (tylko długie) i nie mam kierunków
jakiś magik cała elektryke ma porypana tak samo z zamkem otwieram drzwi to szyby sie otwieraja musze to ogarnac i przeglad zrobić narazie auto bedzie stać może i nawet do kolejnej wiosny az wszystko ogarne na cacy |
|
|
|
|
EDI
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2376 Skąd: się biorą czopki
|
Wysłany: Nie Paź 13, 2013 22:29
|
|
|
Korekta odcinki do 8k? |
|
|
|
|
tomekHEG4
Maniak Resoraków
Dołączył: 22 Sie 2013 Posty: 100 Skąd: Starogard Gd
|
Wysłany: Pon Paź 14, 2013 10:22
|
|
|
no chce sprowadzić Chip zeby go nie odcinało przy 6300 tylko przy 8-9k |
|
|
|
|
EDI
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2376 Skąd: się biorą czopki
|
Wysłany: Pon Paź 14, 2013 11:01
|
|
|
tomekHEG4 napisał/a: | no chce sprowadzić Chip zeby go nie odcinało przy 6300 tylko przy 8-9k | i co to ma dac bo nie rozumiem tego wysokiego kręcenia ... Zawory z tlokami sie nie spotkają ? A co jak silnik powyżej 6300tys obr nie bedzie generował mocy i krzywa bedzie lecieć na pysk ? Czy ty przygotowujesz głowice do takiego kręcenia czy tylko czipa chcesz zapodać , oglądałeś wykresy z hamowni owego silnika ... |
|
|
|
|
Karol
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3344 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pon Paź 14, 2013 11:53
|
|
|
Bez sensu taki zabieg... Jak potrzebujesz wysokich obrotów to kupiłeś nie właściwe auto. Tak jak EDI pisze z tego może być więcej szkody, niż pożytku. |
Ostatnio zmieniony przez Karol Pon Paź 14, 2013 11:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
rwtnt
Kierowca kat. B
Dołączył: 07 Wrz 2011 Posty: 221 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon Paź 14, 2013 15:06
|
|
|
Seryjna vr do 8-9 tysięcy jaja sobie robisz? pojedź na hamownie zobacz pewnie masz 140-150 koni bo one tyle zwykle wypluwają/ |
|
|
|
|
cimar
Szybki i wściekły Naczelnik
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 5105 Skąd: Północ
|
Wysłany: Pon Paź 14, 2013 15:45
|
|
|
Jak ktos mowil kiedys to tylko golf do takiego krecenia japonie kup |
_________________ "Bo los z nas drwi, drwi z nas co dzień" |
|
|
|
|
Tomix
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2012 Posty: 1933 Skąd: Pączewo
|
Wysłany: Pon Paź 14, 2013 21:03
|
|
|
odcina nic nie da tak jak edi pisze moment jest najwiekszy chbya przy 5200 potem tylko piłujesz bez sensu motor |
|
|
|
|
Bzyk
Kierowca Rajdowy
Dołączył: 04 Kwi 2011 Posty: 777 Skąd: Brak informacji
|
Wysłany: Pon Paź 14, 2013 21:15
|
|
|
Piłujesz i robisz rytytytytytyt
Na vagu do vippassata zagadaj o tą elektrykę |
|
|
|
|
ACzE
Maniak Resoraków Master of Distaster
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Sty 2012 Posty: 61 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: Pon Paź 14, 2013 21:42
|
|
|
ten silnik z tego co pamiętam ma komory spalania w tłokach a głowica płaska jak diesel, prawdopodobnie jeśli już go wysoko zakręcisz to tylko raz |
|
|
|
|
tomekHEG4
Maniak Resoraków
Dołączył: 22 Sie 2013 Posty: 100 Skąd: Starogard Gd
|
Wysłany: Pią Lis 08, 2013 13:49
|
|
|
nie wiem nie wiem Chodzi ok przyśpiesza ok tylko zapłon sie sypną aktualnie stoi u mechanika i Robi sie remącik ( uszczelki, rozrzad, renowacja czesci) |
|
|
|
|
Karol
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3344 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pią Lis 08, 2013 17:12
|
|
|
tomekHEG4 napisał/a: | nie wiem nie wiem Chodzi ok przyśpiesza ok tylko zapłon sie sypną aktualnie stoi u mechanika i Robi sie remącik ( uszczelki, rozrzad, renowacja czesci) |
Renowacja części ? Możesz mi jaśniej napisać co masz na myśli ? |
|
|
|
|
tomekHEG4
Maniak Resoraków
Dołączył: 22 Sie 2013 Posty: 100 Skąd: Starogard Gd
|
Wysłany: Pią Lis 08, 2013 20:49
|
|
|
Renowacja Alternatora , Nowa uszczelka pod głowice , Nowe uszczelniacze zaworowe, nowa pompa wody przeczyszczenie całego układu chłodniczego itp;) |
|
|
|
|
|