Przesunięty przez: Karol Śro Lut 05, 2014 13:49 |
Dobry mechanik od laguny |
Autor |
Wiadomość |
canoe22137
Jestem Nowy
Dołączył: 25 Paź 2010 Posty: 16 Skąd: pelplin
|
Wysłany: Śro Lut 05, 2014 12:27 Dobry mechanik od laguny
|
|
|
Siemka!
Mam do zrobienia ręczny elektryczny w lagunie, wydaje mi się, że w zasadzie chodzi o jego regulację. Robił mi to jeden koleś wcześniej, potem drugi, ale spaprali sprawę i jestem już zmęczony ciągłą walką z tym hamulcem.
Czy możecie mi polecić solidny warsztat z normalnymi cenami?
Pozdrawiam, canoe |
|
|
|
|
conpress
moderator
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2771 Skąd: z bliska
|
Wysłany: Śro Lut 05, 2014 12:56
|
|
|
1. ..niech mod przeniesie temat do właściwego działu
2. canoe22137 napisz przynajmniej jaki rok laguny, z tyłu bębny czy tarcze, hamulec klasyczny czy elektryczny, bo nikt z nas szklanej kuli nie ma.. |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..
|
|
|
|
|
canoe22137
Jestem Nowy
Dołączył: 25 Paź 2010 Posty: 16 Skąd: pelplin
|
Wysłany: Śro Lut 05, 2014 22:06
|
|
|
Laguna kombi 2005 rok, po lifcie, postojowy elektryczny. Można go przerobić na zwykły ręczny? |
Ostatnio zmieniony przez pietro Czw Lut 06, 2014 22:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
conpress
moderator
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2771 Skąd: z bliska
|
Wysłany: Czw Lut 06, 2014 01:38
|
|
|
..w tym systemie co piszesz.. działa patent firmy ATE.. siłownik elektryczny w tunelu centralnym połączony z tylnymi zaciskami za pomocą linek.. najczęstszym problemem aut RENAULT wyposażonych w ten badziew, jest uszkadzanie się linek, a konkretniej korozja pancerzy linek a co za tym idzie zapiekanie i zacieranie się kończące na zerwaniu cięgna..
niezależnie czy to scenic, espace, czy laguna, linki do nabycia tylko w serwisie (koszt zawsze powyżej tysiąca zł).. oszczędnym pozostaje naprawa/dorobienie linki, np. w Gdańsku bodajże we wrzeszczu na partazyntów.. czy gdzieś tam w okolicy..
rada, rozebrać i dokładnie obejrzeć czy cięgna pracują swobodnie i nie haczą.. regulacji tam za dużo nie ma.. czynności serwisowe zbliżone są charakterem do tradycyjnych układów hamulca awaryjnego.. średni rozgarnięta małpa powinna się w tym połapać.. |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..
|
|
|
|
|
tuptus
Kierowca Rajdowy Demotywator
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 1394 Skąd: że znowu
|
Wysłany: Czw Lut 06, 2014 21:06
|
|
|
na ul. Św. Elżbiety jest warsztat "Francuz" - jak sama nazwa wskazuje zajmuje się autami francuskimi. Może tam zobacz?
Tylko nie potwierdzam że są solidni, bo nie wiem jak robią |
_________________
USŁUGI TRANSPORTOWE - WIECZORAMI I W WEEKENDY
tel. 884-821-333
Trzymaj się ramy i gaci mamy |
|
|
|
|
|