autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Krzysztof
Nie Gru 04, 2011 16:33
Zapaliła sie kontrolka oleju silnik zacząl walić
Autor Wiadomość
Anka
Maniak Resoraków
Alfy Romeo


Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 21
Skąd: Borzechowo
Wysłany: Sob Maj 14, 2011 00:41   Zapaliła sie kontrolka oleju silnik zacząl walić

jechałam autostradą i zapaliłam mi się w alfie kontrolka oleju no i silnik zaczął walić . no i było koniec przejażdżki , no i na lawetę . mechanik mówił że poszły panewki na wale . naprawa wyjdzie dużo ale chyba lepiej ten silnik naprawiać niż kupić inny hmmm?
_________________
Tylko Alfa Romeo :P :P
Ostatnio zmieniony przez Krzysztof Sob Maj 14, 2011 01:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14808
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Sob Maj 14, 2011 00:59   

generalnie jak kupisz inny skąd będziesz wiedzieć czy nie będzie taki sam, na tym forum jest Jar0 pogadaj z nim on przerabiał temat kilku silników z tego co pamiętam, pamiętam też że jeden człowiek przerabiał temat remontu i w jeden i drugiej sytuacji nie wyszło to za dobrze. Ciężki temat.
Osobiście proponuję albo remont a jak inny silnik to lepiej 1,8 TS one nie miały tych bolączek jak przekręcające się panewki.
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Anka
Maniak Resoraków
Alfy Romeo


Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 21
Skąd: Borzechowo
Wysłany: Sob Maj 14, 2011 18:12   

jednak naprawiam silnik :) okaże się jak to wyjdzie , mam nadzieję że będzie ok .
_________________
Tylko Alfa Romeo :P :P
 
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14808
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Sob Maj 14, 2011 23:03   

Anka napisał/a:
jednak naprawiam silnik :) okaże się jak to wyjdzie , mam nadzieję że będzie ok .


to potem pamiętaj o zasadach dla tego silnika olej zawsze pod max i zawsze olej dobrej jakości ja bym zalał jakieś 5W40 chociaż nie pamiętam jakie sa wymagania
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Anka
Maniak Resoraków
Alfy Romeo


Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 21
Skąd: Borzechowo
Wysłany: Nie Maj 15, 2011 13:37   

ja wlewam 10W40 przeważnie selenie lub castrola .
_________________
Tylko Alfa Romeo :P :P
 
 
 
mateuh
Szybki i wściekły



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5091
Skąd: gdańsk
Wysłany: Nie Maj 15, 2011 14:00   

dobrze że ci korby nie wyszły
_________________
NIE MA TAKIEGO USERA !!!!!
 
 
max
Jestem Nowy

Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 5
Skąd: starogard gdański
Wysłany: Nie Maj 15, 2011 14:50   

oleju nigdy nie leje się na maxa tylko miedzy min a max , po prostu trzeba często kontrolować poziom oleju
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14808
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Nie Maj 15, 2011 15:10   

max napisał/a:
oleju nigdy nie leje się na maxa tylko miedzy min a max , po prostu trzeba często kontrolować poziom oleju
\

silniki TS lubią olej zalany pod max na skali
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Anka
Maniak Resoraków
Alfy Romeo


Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 21
Skąd: Borzechowo
Wysłany: Nie Maj 15, 2011 17:23   

przeważnie mam na max oleju .
_________________
Tylko Alfa Romeo :P :P
 
 
 
mateuh
Szybki i wściekły



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5091
Skąd: gdańsk
Wysłany: Nie Maj 15, 2011 18:37   

zawsze się staram mieć poziom oleju przy MAX lepiej się wtedy czuję
_________________
NIE MA TAKIEGO USERA !!!!!
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14808
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Nie Maj 15, 2011 23:09   

Anka napisał/a:
przeważnie mam na max oleju .


nie wiem dokładnie ale z czymś związanym z olejem projektanci dali ciała przy projektowaniu tego silnika, dlatego bardzo mi przykro ale dołączyłaś do smutnej statystyki osób którym panewki padły w tym motorze, 2,0 TS to słaba konstrukcja, zdecydowanie lepiej się sprawuje 1,8 TS
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3313
Skąd: Osiek
Wysłany: Pon Maj 16, 2011 00:49   

Zatarty silnik to niemiła przygoda, zwłaszcza, że szlif wału, i ogolne niskie cisnienie oleju perwnie źle wpłynłey na cała jednostke, w każdym razie życze powodzenia!
 
 
 
Anka
Maniak Resoraków
Alfy Romeo


Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 21
Skąd: Borzechowo
Wysłany: Pon Maj 16, 2011 17:56   

dziękuje :) mam nadzieję że będzie sprawnie chodził silnik po naprawie :)
_________________
Tylko Alfa Romeo :P :P
 
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3313
Skąd: Osiek
Wysłany: Pią Cze 10, 2011 14:02   

I jak tam diagnoza/naprawa?
 
 
 
Jar0
Kierowca kat. B



Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 232
Skąd: Pomorze
Wysłany: Nie Cze 12, 2011 10:23   

Krzysztof napisał/a:
generalnie jak kupisz inny skąd będziesz wiedzieć czy nie będzie taki sam, na tym forum jest Jar0 pogadaj z nim on przerabiał temat kilku silników z tego co pamiętam, pamiętam też że jeden człowiek przerabiał temat remontu i w jeden i drugiej sytuacji nie wyszło to za dobrze. Ciężki temat.
Osobiście proponuję albo remont a jak inny silnik to lepiej 1,8 TS one nie miały tych bolączek jak przekręcające się panewki.


Czy mówisz o mnie? :wink:

2.0 TS jest mocnym silnikiem ale krótką żywotność. Nie pamietam czy na KARP-iu ale ktoś przerabiał i spawał jakieś dodatkowe przegrody w misce olejowej aby olej nie uciekał spod smoka. Swoją drogą ciekawe jak zakończyła się sprawa tej miski. Nie wiem czy to może być przyczyną uciekania oleju.

Alfy kochają zakręty więc może teoria słusznie założona.

Ania pisała, że zawsze maksymalny stan oleju. Ja też zawsze trzymałem stan.

Też jestem ciekaw jak postępy z silnikiem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 14