Wydech przelotowy - co to daje i gdzie można zrobić |
Autor |
Wiadomość |
Bushido
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3494 Skąd: brać na paliwo?
|
Wysłany: Nie Kwi 25, 2010 11:31
|
|
|
4-7k to jak dasz do jakiejś specjalistycznej firmy która wraz ze zastępem inżynierów wyliczy co do milimetra jak powinno być to zrobione i wykalibrowane. Jak chcesz nierdzewkę to zły Tomek namierzył bardzo tanio i stalowe też.Osobiście jestem za stalowymi bo do spawania nierdzewki musisz mieć szpeca z migomatem i argonem a w stg chyba nikt tego nie ogarnie jeśli chodzi o wydech.Ze stalowej rurki każdy Ci to ogarnie i po taniości.Znam jednego kolesia który ogarnia wydechy za bardzo tanią kasę i każdą Honde u niego uzbrajam w przelotówkę |
_________________
|
|
|
|
|
marasss2
Kierowca Skutera
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 525 Skąd: STAROGARD GD
|
Wysłany: Pon Kwi 26, 2010 20:17
|
|
|
Faktycznie taka kasa na wydech może iść ale raczej w wolnossącym silniku gdzie jest naprawdę dużo liczenia itd. do silnika turbo wydech np. w compotach kosztuje ok 2- 2,5 tyś i to z rasowym dzwiękiem a nie buczeniem dodatkowo proponuje najpierw przeprowadzić modyfikację wydechu jak i intercoolera czy coś grubszego jeżeli jest w planach a na końcu dopiero robić program który uwzględni wszystkie przeprowadzone mody |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14808 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pią Kwi 22, 2011 00:46
|
|
|
wracamy do tematu, podobno w Brusach jest koleś co ogarnia temat za nie dużą kasę, a ja teraz jestem zdecydowany w tym aucie robić przelot, |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Bushido
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3494 Skąd: brać na paliwo?
|
Wysłany: Pią Kwi 22, 2011 01:38
|
|
|
Jestem ciekawy jaki to byłby koszt zrobienia przelotu, chociażby w E36 czy innych autach, czy nie lepiej samemu to zdłubać. |
_________________
|
|
|
|
|
KOSA
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 1706 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pią Paź 14, 2011 18:01
|
|
|
podłączę się pod temat przeróbki wydechu.
W wolnymssaku zwiększenie średnicy rury od miejsca montowania kata do tyłu o kilka mm wogóle coś da?plus wywalenie kata?
pytam z ciekawości bo niedługo zakładam do siebie i zastanawiam się czy wywalać katalizator |
|
|
|
|
KOSA
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 1706 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Nie Paź 16, 2011 01:09
|
|
|
Katalizator wycięty i rury od GTI'ka zamontowane plus środkowy i końcowy tłumik, zobaczymy czy w końcu ze spalaniem zejdę, bo nie wiem czy kat nie przyduszał rolki za mocno i przez to więcej żarła elpidżi. |
|
|
|
|
OSKA
Szybki i wściekły
Pomógł: 5 razy Dołączył: 22 Kwi 2011 Posty: 6613 Skąd: Kłodawa
|
Wysłany: Nie Paź 16, 2011 03:00
|
|
|
jak dla mnie KOSA dobrze Twoje autko chodzi. |
_________________ Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...
Work Hard!
Dream Big! |
|
|
|
|
KOSA
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 1706 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Nie Paź 16, 2011 15:12
|
|
|
OSKA napisał/a: | jak dla mnie KOSA dobrze Twoje autko chodzi. |
nie wiem do końca czy zapłonu na lampie nie ustawić bo mam na "czuja", chociaż pracuje równo, ale spalanie było kiedyś mniejsze, zawory powinienem już wyregulować, tylko weź dostań blaszki do ich regulacji.... |
|
|
|
|
badred
Kierowca Skutera v2000 kiedys bylo :(
Dołączył: 23 Lut 2010 Posty: 477 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Nie Paź 16, 2011 18:26
|
|
|
ja sie trochu wypowiem w tym starym temacie jesli vhodzi oczywiscie o n/a
2,5V6 w opelu sama wymiana walkow daje ok 7-9 km wiec powinienem miec zamiast 170 jakies powiedzmy 180km miej wiecej zrobilem wydech zaczynajac od miejsca kata czyli pozbylem sie go jakies 0,5 m dalej dalem tlumik przelotowy potem kawal rury jedno kolano i znow tlumik przelotowy wszystko na 2,5 cala efekt widzieliscie 193 kuca ale teraz powiem o wadach wyszlo troszke za luzno i przez to auto dostaje kopa dopiero od 3tys obr i troszke czuc ze dol jest za slaby ale za to gora rewelacja jak przyciasnie troche wydech poprawie dol ale za to strace troszku mocy max i tak to mniej wiecej wyglada u mnie |
_________________ Nie wiesz ! Nie wiesz ! Nie rozumiesz nic !
Nie wiesz ! Nie wiesz ! Nie rozumiesz nic ! |
|
|
|
|
|